Entertainment alle pijlers

Chateau Meiland

11-05-2019 17:03 2318 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp er niks meer van.. is dit nou dat gezin wat x aantal jaar geleden met ik vertrek mee deed en een chateau in Frankrijk ging uitbaten..

Heel Nederland had het idee dat de echtgenoot mischien meer van de heren liefde was dan van de vrouwen.. Dit werd paar jaar later ook bevestigd bij de opvolg aflevering en nu is hij weer bij zijn vrouw en gaat het nog een keer proberen in Frankrijk???? Maar dan op SBS.

Weet niet wat vreemder is 2x t zelfde plan uitvoeren of meermaals van geaardheid veranderen.

Ohja vanaf 20 mei op SBS dus :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
Hoe weet je dat ?
https://www.superguide.nl/nieuws/champa ... meiland-tv
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ze echt geweldig! Wat een ontzettend mooi gezin. Kan er uren naar kijken.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ook! Vind het zo leuk dat er een tweede seizoen komt.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Martien zo leuk he! Heerlijk die mopperkont, en dat gegil van hem! Hilarisch. Ik kijk er graag naar.
Alle reacties Link kopieren
Shit, wat heb ik gemist? Vorige week was toch de opening??
Such fun!1
MarindaH schreef:
16-07-2019 14:59
Shit, wat heb ik gemist? Vorige week was toch de opening??
Over tien minuten een herhaling en anders terug kijken ergens ?
Was een leuke aflevering !
Een leuk Radio1 interview met Martien :

https://www.nporadio1.nl/1-op-1/onderwe ... au-meiland
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het geinig om te zien en ook knap wat ze ervan gemaakt hebben in best wel korte tijd. Maar wat vindt die man zichzelf leuk en belangrijk... voor geen goud zou ik daar op vakantie willen hoor!
Beter.Laat schreef:
17-07-2019 11:36
Een leuk Radio1 interview met Martien :

https://www.nporadio1.nl/1-op-1/onderwe ... au-meiland
Inderdaad leuk interview!
Lente19251003 schreef:
17-07-2019 15:40
Ik vind het geinig om te zien en ook knap wat ze ervan gemaakt hebben in best wel korte tijd. Maar wat vindt die man zichzelf leuk en belangrijk... voor geen goud zou ik daar op vakantie willen hoor!
Ik denk juist dat hij een hele goede gastheer is .
anoniem_642d224ec8888 wijzigde dit bericht op 19-07-2019 07:36
0.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Beter.Laat schreef:
17-07-2019 11:36
Een leuk Radio1 interview met Martien :

https://www.nporadio1.nl/1-op-1/onderwe ... au-meiland

Teruggeluisterd en teruggekeken, ik ben weer helemaal bij! Kan niet wachten op seizoen 2.
Such fun!1
Ik had laatst wel die oude ik vertrek aflevering gezien van 2006 ofzo en toen had ik al zoiets van dat je het niet ziet?! Gisteren vertelde iemand mij dus weer over he programma en ik had zoiets van huh? Ze zijn toch uit elkaar en weer naar huis gegaan?! Okee er is dus een heel nieuw programma en toen kwam de kleindochter voorbij en had ik zoiets "kleindochter?!". Ik zag nog steeds die jonge meisjes voor me. Hoe oud is Maxime eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
Vanavond komen ze weer met een nieuw seizoen.
Zit me al te verheugen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ook!!
Alle reacties Link kopieren
Perfecte timing.
Wij hebben net gisteren de laatste aflevering van het eerste seizoen gekeken.
Wat een heerlijk programma.
Alle reacties Link kopieren
DAmn, was niet thuis. Terugkijken maar (en tijdens de reclame werken)
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Weer genoten van de Meilandjes.
Heerlijke TV vind ik het.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook heerlijk om naar te kijken! Ik las dat ze zelfs al voor 2020 volgeboekt.
Alle reacties Link kopieren
Wat een bagger. En dan zijn er mensen die echt geloven dat alles spontaan gebeurt. Het is duidelijk allemaal gescript, net zoals bijna alle programma's.
Alle reacties Link kopieren
Tweede serie is meestal beduidend minder dan de eerste. In dit geval helaas ook. Ik vond het ook erg gemaakt, bijv met die wenkbrauwen naar die gasten toe gaan. Martien is het leukst als hij gewoon zichzelf is.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb via de ziggo app teruggekeken maar ben na het eerste reclameblok gestopt. Heb sowieso geen zin in reclames, maar vind het ook erg tegenvallen. Het is echt zo'n sbs/rtl programma geworden: het pure, wat de npo wel nog een beetje in de programma's heeft, is eraf en vind het niet waard om verder te kijken (met reclameblokken).
Alle reacties Link kopieren
Lila_Lilly_ schreef:
28-08-2019 07:57
Tweede serie is meestal beduidend minder dan de eerste. In dit geval helaas ook. Ik vond het ook erg gemaakt, bijv met die wenkbrauwen naar die gasten toe gaan. Martien is het leukst als hij gewoon zichzelf is.
Ben het hier volledig mee eens. Vond het een beetje over the top allemaal. Hoop dat de rest van het seizoen minder nep is. :|
Fee2015 schreef:
27-08-2019 15:50
Ik vind het ook heerlijk om naar te kijken! Ik las dat ze zelfs al voor 2020 volgeboekt.

Klopt, een collega van mij had gebeld en zelfs voor 2021 is het bijna volgeboekt :woa:
De familie Meiland is weer op tv en lees net dat Caroline terug is naar Nederland.

Irritaties lopen op in Chateau Meiland: huisvriendin Caroline terug naar Nederland
Huisvriendin Caroline van Eeden heeft plotseling Chateau Marilaux in Frankrijk verlaten. De familie Meiland en Caroline hebben zeven maanden lang in elkaars gezelschap verkeerd op het landgoed. Onder meer door irritaties heeft ze besloten terug te keren naar Nederland. ,,Maar haar gezondheid en het gemis van familie en vrienden zijn daarnaast redenen om te vertrekken.”


De geruchten gingen de hele dag al dat Caroline had besloten terug te keren naar Nederland. Op een vraag vanochtend van deze site, antwoordde Martien Meiland telefonisch nog: ,,Allemaal gezeik weer in de bladen. Er is niets aan de hand. Dag!’’ Hij verwees daarbij door naar zijn management, maar dat was de hele dag niet bereikbaar. Ook de persdienst van SBS besloot niet te reageren op diverse telefoontjes en bracht het nieuws uiteindelijk in het eigen Shownieuws.

Daar vertelt een voorlichter: ,,Wij hebben haar beslissing te respecteren en wij wensen Caroline alle geluk. Caroline is voorlopig nog te zien in Chateau Meiland bij SBS6.” Martien en Caroline waren samen verantwoordelijk voor het avondeten in het chateau, daarbij waren er vaak irritaties te zien. Gisteren was nog te zien hoe de twee ruzieden met elkaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven