Entertainment alle pijlers

Chateau Meiland

11-05-2019 17:03 2318 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp er niks meer van.. is dit nou dat gezin wat x aantal jaar geleden met ik vertrek mee deed en een chateau in Frankrijk ging uitbaten..

Heel Nederland had het idee dat de echtgenoot mischien meer van de heren liefde was dan van de vrouwen.. Dit werd paar jaar later ook bevestigd bij de opvolg aflevering en nu is hij weer bij zijn vrouw en gaat het nog een keer proberen in Frankrijk???? Maar dan op SBS.

Weet niet wat vreemder is 2x t zelfde plan uitvoeren of meermaals van geaardheid veranderen.

Ohja vanaf 20 mei op SBS dus :thumbsup:
Ik ben vooral benieuwd hoe lang ze het volhouden. Caroline gaat na dit seizoen weg en ze zitten nu al te zeuren dat ze zo weinig vrije tijd hebben. Daarnaast kan Montana toch ook niet steeds langs komen om bij te springen.

Vind het ook onverantwoord dat Clairetje blijkbaar zonder toezicht overal rond banjert. Maxime was haar al een keer kwijt?! Voor hetzelfde geld valt ze een keer in dat zwembad als er niemand bij is...
TsumTsum schreef:
05-09-2019 01:42
Ik ben vooral benieuwd hoe lang ze het volhouden. Caroline gaat na dit seizoen weg en ze zitten nu al te zeuren dat ze zo weinig vrije tijd hebben. Daarnaast kan Montana toch ook niet steeds langs komen om bij te springen.

Vind het ook onverantwoord dat Clairetje blijkbaar zonder toezicht overal rond banjert. Maxime was haar al een keer kwijt?! Voor hetzelfde geld valt ze een keer in dat zwembad als er niemand bij is...
Ik las ergens dat Caroline in aflevering 7 vertrekt, ik ben ook benieuwd hoe ze dat dan gaan redden.
Overigens vind ik deze familie toen ze in ik vertrek meededen sympathieker overkomen. Nu lijkt het gemopper, gezucht, snauwen en gezeur steeds erger te worden. Er gaat ook zoveel mis daar, omdat ze met weinig kennis overal aan beginnen en alles moet snel en op het laatste moment. Afgelopen maandag dacht ik echt waarom kijk ik nog...

En die kleine, hoe ze alleen bij dat zwembad liep, ik denk dan, is dit in scene gezet of is dit echt? Nu loopt de cameraman mee, maar straks?
In de vorige serie zei Martien ergens : " het is zo gezellig, net alsof we iedere avond bezoek hebben, énig...."
Nou, dat gaat je ook wel gauw je neus uit komen, denk ik zo.
Ik vond ze bij Ik vertrek ook leuker. Toen gingen ze er gewoon voor zonder al teveel gezeur maar nu is het altijd gillen, zeuren, schreeuwen en dan moet er ook nog op die kleine gelet worden. Ook niet echt handig dat ze dit allemaal mee krijgt zo dat geschreeuw.

En ik weet niet of ik daar ooit een kamer zou boeken hoor want hoe zit het bijvoorbeeld met de brandveiligheid en dergelijke? Omdat ze veel zelf hebben gedaan en ook niet overal echt kennis van hebben vraag ik me af of bepaalde dingen wel voldoen aan de eisen zeg maar.

En het lijkt me irritant dat als je daar bent en ze zijn weer aan het klussen, dat hoor je dan waarschijnlijk heel goed.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb deze familie nu pas ontdekt, hilarisch! Ik ga eens kijken of ik de aflevering van ik vertrek nog ergens kan vinden.
Alle reacties Link kopieren
Martien heeft ook filmpjes op youtube staan van hem in de winkel in Noordwijk.. Die zijn ook erg grappig (vind ik).
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het weer hilarisch vanavond, met die boom!

Zo druk en ze denken alweer aan groter.... Ongelofelijk.
Alle reacties Link kopieren
Caroline is alweer thuis in Nederland. Dus zij doet blijkbaar niet meer mee..
Ik sprak vorige week iemand die vertelde te weten dat er in het Chateau echt tig bouwvakkers aan het werk zijn geweest.. maar dat is allemaal buiten beeld gehouden om de schijn op te houden dat de familie bijna alles zelf heeft gedaan.
Ik weet natuurlijk niet wat er waar van is.
Alle reacties Link kopieren
Wat me wel wat irriteert is het konstante geschreeuw en gekrijs. Maxime die op volle sterkte Papaaaaaa roept. En dan ook nog het veelvuldige vloeken. De eerste woorden van Claire zijn straks verdomme.
Maar verder vind ik het wel erg leuk.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
@Madeliefjees, dit vind ik dus ook al vanaf het begin.
Dat geschreeuw, gegil, gescheld en gevloek.. het mag wel eens een tantje minder..
Ik keek gisteren de aflevering met mijn gezin.. en we hadden allemaal zoiets van: "Man!, wat een gekrijs en gegil de hele tijd!"
Doe eens normaal zeg!!!
Ik zou haast de gehele familie een gehoortest willen aanbieden bij Beter horen!.
Wie weet helpt een nieuw set gehooralparaatjes voor de hele fam... hoeven ze niet meer zo naar elkaar te krijsen en te gillen!!
Ik denk dat er best veel in scene gezet wordt om het allemaal wat 'leuker' te maken om naar te kijken. Maar dan nog, ik heb m'n twijfels of dit wel goed is voor Clairtje, dat gegil en die krijgt nu mee dat zoveel wijn prima is en het zou me niks verbazen als die over een paar jaar haar eerste glas krijgt.
Alle reacties Link kopieren
In de week dat Caroline "ineens" naar Nederland ging ,was Martin ook in Nederland.
geneet van 't laeve
Alle reacties Link kopieren
TsumTsum schreef:
17-09-2019 12:52
Ik denk dat er best veel in scene gezet wordt om het allemaal wat 'leuker' te maken om naar te kijken. Maar dan nog, ik heb m'n twijfels of dit wel goed is voor Clairtje, dat gegil en die krijgt nu mee dat zoveel wijn prima is en het zou me niks verbazen als die over een paar jaar haar eerste glas krijgt.
:facepalm:
Alles komt goed, alleen de rest niet
TsumTsum schreef:
17-09-2019 12:52
Ik denk dat er best veel in scene gezet wordt om het allemaal wat 'leuker' te maken om naar te kijken. Maar dan nog, ik heb m'n twijfels of dit wel goed is voor Clairtje, dat gegil en die krijgt nu mee dat zoveel wijn prima is en het zou me niks verbazen als die over een paar jaar haar eerste glas krijgt.
Enig idee hoe dat in Frankrijk gaat ?
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar schreef:
17-09-2019 13:05
Enig idee hoe dat in Frankrijk gaat ?
Vertel?
daar gaan kinderen godverd#mme 'wijnen, wijnen, wijnen' rond hun 10e jaar? :-D
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt er nog??
Alle reacties Link kopieren
Shiiiit vergeten!
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
TsumTsum schreef:
17-09-2019 12:52
Ik denk dat er best veel in scene gezet wordt om het allemaal wat 'leuker' te maken om naar te kijken. Maar dan nog, ik heb m'n twijfels of dit wel goed is voor Clairtje, dat gegil en die krijgt nu mee dat zoveel wijn prima is en het zou me niks verbazen als die over een paar jaar haar eerste glas krijgt.
Stel je niet aan zeg.
Alle reacties Link kopieren
Zo, dus Maxime wil een tweede kindje, ze is heel eerlijk erover. Zou de vader van Claire compleet afstand hebben genomen? Dat kindje heeft misschien nog grootouders en verdere familie aan vaderszijde, Ik ben wel nieuwsgierig hoe het nou zit. Miischien is de vader een bezet man?
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
SweetFirefly schreef:
01-10-2019 18:17
Zo, dus Maxime wil een tweede kindje, ze is heel eerlijk erover. Zou de vader van Claire compleet afstand hebben genomen? Dat kindje heeft misschien nog grootouders en verdere familie aan vaderszijde, Ik ben wel nieuwsgierig hoe het nou zit. Miischien is de vader een bezet man?

Ik meen dat ze eerder heeft aangegeven dat de vader geen contact wilde.
In dat gesprek van afgelopen maandag, Maxime en haar moeder over de kosten.....
Maxime, ach zoveel is dat niet, wat eten wij nou kliekjes en wijn O_O
Alle reacties Link kopieren
_Branwen_ schreef:
01-10-2019 18:40
Ik meen dat ze eerder heeft aangegeven dat de vader geen contact wilde.

Ja, daar heeft Maxime eerder al over verteld.
Ook dat ze de ouders van deze jongen had benaderd of zij hun kleindochter wilde leren kennen.. dat wilde ze dus niet.
Zal toch vreemd zien als die mensen hun dochter/kleindochter op tv zien?!
Toch raar dat die mensen Clair gewoon negeren. Triest.
Alle reacties Link kopieren
Ben ik nou de enige die Maxime een verwend emotioneel labiel wicht vind. Ja, zo lekker zichzelf, maar ergens had haar wel uitgelegd mogen worden dat er iets bestaat als sociale omgangsvormen en respect. Ik irriteer me aan haar opportunistische trekjes en hoe ze iedereen afsnauwt en commandeert: 'Ga een schaar halen dan!', 'Wat dóe je!', 'Kijk nou uit!', 'Pappa, hou die hond vast dan!'. Vooral tegen Caroline kon ze te keer gaan terwijl we haar zeker in de eerste afleveringen continu op Claire zagen passen. En dus zou ik me goed kunnen voorstellen dat Caroline hier ook genoeg van heeft gekregen. Dan zegt Maxime ook doodleuk dat zij besloten heeft om een tweede kindje te willen. Ik dacht meteen: hoe kun je het nou zo brengen als het zo duidelijk een gedeelde verantwoordelijkheid wordt? Maar Erica en Martien vinden het geweldig. Best verwarrend als ik dat in m'n eigen kaders plaats...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het met je eens Vivinnetje.
Ik begrijp ook niet zo goed hoe Madam met haar 23 jaar al zo overtuigd een 2e kindje wil zonder partner (van een donor uit een catalogus)
Ze heeft dan wel een grote, bijdehante waffel, maar ze is volgens mij nog volledig afhankelijk van haar ouders. Prinses op de erwt hoor!
Ik vraag me ook wel eens af wat de vader (en zijn ouders) nu van Claire vinden als ze haar op TV zien. Ik bedoel het is wel je (klein) kind ook al wil je er niks mee te maken hebben.
En ik snap ook dat Maxime een broertje of zusje wil voor Clair met een niet al te groot leeftijdsverschil. Verstandig ook om je dan niet wanhopig op zoek te gaan naar een relatie met een partner die wellicht niet/niet nu kinderen wil. Maar aan de andere kant denk ik: Meid je bent pas 23/24! Je hebt nog alle tijd.

Ik ken koppels waarbij er groot leeftijdsverschil is tussen kinderen en die spelen toch anders met elkaar en met uitjes heb je dan het probleem dat het soms leuk is voor de jongste maar te kinderachtig voor de oudste of andersom.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven