Entertainment alle pijlers

Chateau Meiland

11-05-2019 17:03 2318 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp er niks meer van.. is dit nou dat gezin wat x aantal jaar geleden met ik vertrek mee deed en een chateau in Frankrijk ging uitbaten..

Heel Nederland had het idee dat de echtgenoot mischien meer van de heren liefde was dan van de vrouwen.. Dit werd paar jaar later ook bevestigd bij de opvolg aflevering en nu is hij weer bij zijn vrouw en gaat het nog een keer proberen in Frankrijk???? Maar dan op SBS.

Weet niet wat vreemder is 2x t zelfde plan uitvoeren of meermaals van geaardheid veranderen.

Ohja vanaf 20 mei op SBS dus :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
Waar is die vriend van Montana ineens gebleven?
Die was een paar afleveringen terug toch ook even in beeld?
Pindakaasjes schreef:
02-10-2019 11:02
Ik ben het met je eens Vivinnetje.
Ik begrijp ook niet zo goed hoe Madam met haar 23 jaar al zo overtuigd een 2e kindje wil zonder partner (van een donor uit een catalogus)
Ze heeft dan wel een grote, bijdehante waffel, maar ze is volgens mij nog volledig afhankelijk van haar ouders. Prinses op de erwt hoor!
Ik ben het met jullie beide eens ;)
Macxime is nog zo jong, en komt vast nog weleens een man tegen waar ze samen kinderen mee kan krijgen.
Ik vind haar een schreeuwlelijk met een leuk koppie en ik begrijp niet dat haar ouders dit plan steunen.
Als ik zie hoe druk ze het nu al hebben, en dan ook nog een baby erbij dat is niet erg verstandig.
Maar goed, ze heeft het er met Claire over gehad en die wou het ook :-D
koko67 schreef:
02-10-2019 12:24
Waar is die vriend van Montana ineens gebleven?
Die was een paar afleveringen terug toch ook even in beeld?
Misschien gewoon aan het werk?
Caroline van Chateau Meiland getroffen door burn-out.
Ik lees dat ze zelfs niet aanwezig is op het televizier ringgala volgende week omdat haar gezondheid dat niet toelaat.
Ze is nu op vakantie, sneu hoe zoiets kan gaan. Je geeft alles op om in een ander land een nieuw leven te beginnen en komt kapot terug.
Alle reacties Link kopieren
Oemayra schreef:
03-10-2019 08:35
Caroline van Chateau Meiland getroffen door burn-out.
Ik lees dat ze zelfs niet aanwezig is op het televizier ringgala volgende week omdat haar gezondheid dat niet toelaat.
Ze is nu op vakantie, sneu hoe zoiets kan gaan. Je geeft alles op om in een ander land een nieuw leven te beginnen en komt kapot terug.
Als je ziet hoeveel ze deed ben ik hier niet verbaasd over. Maar goed, iedereen doet veel eigenlijk. Maar persoonlijk zou ik me toch een vijfde wiel voelen in die familie. Je bent toch een buitenstaander.
Wat me opvalt, je ziet Caroline nooit wat doen met Erika alleen. Altijd met Martien.
It's 5 o'clock somewhere
poppetje2006 schreef:
03-10-2019 09:01
Als je ziet hoeveel ze deed ben ik hier niet verbaasd over. Maar goed, iedereen doet veel eigenlijk. Maar persoonlijk zou ik me toch een vijfde wiel voelen in die familie. Je bent toch een buitenstaander.
Wat me opvalt, je ziet Caroline nooit wat doen met Erika alleen. Altijd met Martien.
Caroline doet inderdaad veel met Martien, maar dat komt denk ik ook omdat ze samen koken.
Daarnaast is Erica in haar element als ze aan het verbouwen is er een muurtje omgaat :-D Terwijl Carolien volgens mij niet zo van het verbouwen is.
Ik zou het heerlijk vinden om bij dit gezin een buitenstaander te zijn ;) Moet er niet aan denken, dit gezin dat zomaar ergens aan begint zonder echte kennis, waardoor er van alles misgaat. Het chaotische, het geschreeuw en alles op het laatste moment mentaliteit, ik was al in de eerste week gillend naar huis gegaan. :hihi:
Alle reacties Link kopieren
Oemayra schreef:
03-10-2019 09:40
Caroline doet inderdaad veel met Martien, maar dat komt denk ik ook omdat ze samen koken.
Daarnaast is Erica in haar element als ze aan het verbouwen is er een muurtje omgaat :-D Terwijl Carolien volgens mij niet zo van het verbouwen is.
Ik zou het heerlijk vinden om bij dit gezin een buitenstaander te zijn ;) Moet er niet aan denken, dit gezin dat zomaar ergens aan begint zonder echte kennis, waardoor er van alles misgaat. Het chaotische, het geschreeuw en alles op het laatste moment mentaliteit, ik was al in de eerste week gillend naar huis gegaan. :hihi:
Ik bedoel eigenlijk uitjes buiten het kasteel. Altijd Martien en Caroline die gaan shoppen, boodschappen doen etc, Maar Erica zal wel niet het shoppende type zijn. Ik vind Erica wel leuk hoor, zo lekker nuchter, een harde werker en ze laat zich niet gek maken door alle problemen met het chateau... Ik zou op een gegeven moment wel moe worden van de mankementen. Het houdt nooit op.
It's 5 o'clock somewhere
Alle reacties Link kopieren
Caroline werkte zich uit de naad. Ik vraag me af wat haar drijfveer was, ze heeft het wel eens over haar kleinkinderen gehad dus ze heeft ze nog steeds banden hier in NL. Ik vind haar overigens erg beschaafd qua omgangsmanieren en taalgebruik vergeleken met de Meilandjes. Ze ziet er ook altijd verzorgd uit.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Ben zelf homo, maar als ik naar dat programma kijk, snap ik niet waarom iedereen het zo leuk vindt. Die man is een soort Albert Mol op steroïden en hoewel ik nog kan begrijpen dat het "leuk" is om het een half uurtje aan te kijken terwijl hij nichterig en met een temerig stemmetje door de omgeving paradeert, laten we eerlijk zijn: je zou er toch stapel mesjokke van worden als je 24 uur per dag met zo'n persoon opgescheept zou zitten?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Ja Caroline deed wel heel veel en het leek net of ze vooral de klote klusjes deed, kamers schoonmaken, bedden verschonen, de was en de strijk, avondmaal koken, gasten ontvangen en dan soms ook nog op Clairetje passen. Terwijl de rest bezig was met de administratie, verven, het ontbijt of de styling. Ik heb denk ik Caroline het meeste echt hard zien werken zodra ze gasten kregen.

Ik denk dat het beeld wel vertekend is denk ik, denk dat ze allemaal wel op zijn zo'n beetje. En dan wil maxime zwanger worden (was dat niet gewoon ook gedeeltjelijk gescript, in de zin van waarom nu opeens?) en ze willen verhuizen naar een groter chateau zodat ze meer gasten kwijt kunnen. Dat laatste vind ik echt stom want het huidige is nog niet eens af en waarom dat tuinhuisje en andere kamers verbouwen als je wilt verhuizen?! Haal je al dat geld er wel weer uit?! En kun je dat wel aan, een nog grote chateau?!
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
03-10-2019 18:15
Ben zelf homo, maar als ik naar dat programma kijk, snap ik niet waarom iedereen het zo leuk vindt. Die man is een soort Albert Mol op steroïden en hoewel ik nog kan begrijpen dat het "leuk" is om het een half uurtje aan te kijken terwijl hij nichterig en met een temerig stemmetje door de omgeving paradeert, laten we eerlijk zijn: je zou er toch stapel mesjokke van worden als je 24 uur per dag met zo'n persoon opgescheept zou zitten?
:mrgreen:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Oei, wat heeft Caroline een getekend gezicht. Die heeft uren zitten huilen zo te zien. Verstandig dat ze terug naar Nederland gaat.

Erika en Maxime reageren koeltjes, Martien is de enige die opstaat en haar troost.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
07-10-2019 21:01
Oei, wat heeft Caroline een getekend gezicht. Die heeft uren zitten huilen zo te zien. Verstandig dat ze terug naar Nederland gaat.

Erika en Maxime reageren koeltjes, Martien is de enige die opstaat en haar troost.

Welnee joh, je weet toch helemaal niet wat er allemaal aan vooraf is gegaan buiten de camera's om?
Daarbij, ik ben zelf ook niet het type dat heel erg om iemands nek gaat hangen als er wat is..
Je kunt er ook voor iemand zijn door bij diegene te zitten, serieus te luisteren en diegene niet in de rede te vallen.
Deden Erica en Maxiem toch netjes?
Alle reacties Link kopieren
Ben ik de enige die het benauwd kreeg van Claire lopend rondom dat kampvuur?

Ben erg benieuwd naar die evt zwangerschap van Maxime, hoe kortzichtig om een kind te "nemen" zoals zij zegt, omdat het leeftijdsverschil anders te groot wordt :blabla:
Alle reacties Link kopieren
ditbenik88 schreef:
07-10-2019 21:35
Ben ik de enige die het benauwd kreeg van Claire lopend rondom dat kampvuur?

Ben erg benieuwd naar die evt zwangerschap van Maxime, hoe kortzichtig om een kind te "nemen" zoals zij zegt, omdat het leeftijdsverschil anders te groot wordt :blabla:
Nee, ik vond dat ook eng, zeker door de vonkenregen en omdat ik dacht; wat als ze struikelt en per ongeluk tegen die gloeiend hete ton aan komt?
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Dus volgende week krijgen we te zien hoe Maxime een potje yoghurt gaat ophalen in een hotel, en thuis aan de gang gaat met een inseminatie setje..
Weet effe niet wat ik er van moet vinden...
Alle reacties Link kopieren
ditbenik88 schreef:
07-10-2019 21:35
Ben ik de enige die het benauwd kreeg van Claire lopend rondom dat kampvuur?

Ben erg benieuwd naar die evt zwangerschap van Maxime, hoe kortzichtig om een kind te "nemen" zoals zij zegt, omdat het leeftijdsverschil anders te groot wordt :blabla:
Ze zal er zelf ook wel echt aan toe zijn natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Oemayra schreef:
02-10-2019 12:34
Misschien gewoon aan het werk?
Viel mij ook op.
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
03-10-2019 19:01
:mrgreen:
En wat gebeurt er dan met dit chateau en alle boekingen? Mensen komen voor de Meilandjes niet voor "Klaas en Inge uit Drachten".
Alle reacties Link kopieren
Ach, arme Caroline. Ze zag er inderdaad erg getekend en verdrietig uit.
Moet Martien nu alleen het diner verzorgen?
Of springt Nadeche bij.

Ik moest zo lachen dat Martien die naam maar niet kon onthouden.
Wel een heel goede kracht hebben ze aan haar.
Hoeveel afleveringen komen er nog?
Alle reacties Link kopieren
ditbenik88 schreef:
07-10-2019 21:35
Ben ik de enige die het benauwd kreeg van Claire lopend rondom dat kampvuur?

Ben erg benieuwd naar die evt zwangerschap van Maxime, hoe kortzichtig om een kind te "nemen" zoals zij zegt, omdat het leeftijdsverschil anders te groot wordt :blabla:
Oooh ik ook hoor. Vreselijk eng. Maar ik heb wel vaker gevaarlijke situaties gezien met Claire die alleen ronddwaalt.
It's 5 o'clock somewhere
Alle reacties Link kopieren
Ik moest zelf ook een beetje janken toen Carioline wegging. Ik vond haar wel leuk hoor, zo lekker nuchter en ze zag er altijd goed en verzorgd uit zelfs bij het schoonmaken.
It's 5 o'clock somewhere
Pindakaasjes schreef:
07-10-2019 21:43
Dus volgende week krijgen we te zien hoe Maxime een potje yoghurt gaat ophalen in een hotel, en thuis aan de gang gaat met een inseminatie setje..
Weet effe niet wat ik er van moet vinden...
Nou, ik hoop toch niet dat we het te zien krijgen..... :sherlock: ! :hihi:
Alle reacties Link kopieren
Beter.Laat schreef:
08-10-2019 13:35
Nou, ik hoop toch niet dat we het te zien krijgen..... :sherlock: ! :hihi:

Haha, nee, dat gaan we vast niet zien.
Verder.. ik denk ik dat ik Carolien ook wel ga missen.
Erg jammer dat ze eruit is.. maar beter voor haar.
Ze heeft maar 1 lijf en 1 leven..
Alle reacties Link kopieren
Als je oude foto's bekijkt, toen Martien en Erika nog uit elkaar waren, zie je dat Caroline een vriendin is van Martien. Niet van Erika tenminste toen niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven