Entertainment alle pijlers

Chateau Meiland

11-05-2019 17:03 2318 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp er niks meer van.. is dit nou dat gezin wat x aantal jaar geleden met ik vertrek mee deed en een chateau in Frankrijk ging uitbaten..

Heel Nederland had het idee dat de echtgenoot mischien meer van de heren liefde was dan van de vrouwen.. Dit werd paar jaar later ook bevestigd bij de opvolg aflevering en nu is hij weer bij zijn vrouw en gaat het nog een keer proberen in Frankrijk???? Maar dan op SBS.

Weet niet wat vreemder is 2x t zelfde plan uitvoeren of meermaals van geaardheid veranderen.

Ohja vanaf 20 mei op SBS dus :thumbsup:
pejeka schreef:
13-10-2019 10:08
Een man die echt zo doet en praat als Martien, is heus homo. Jouw kennis weet het zelf nog niet misschien, of wil het niet toegeven, maar ik ken geen enkele hetero die zich gedraagt en spreekt als iemand die het nicht-zijn uitgevonden heeft.

Bi seksueel.
Alle reacties Link kopieren
the_Wicked_Witch schreef:
13-10-2019 10:11
Bi seksueel.
Yeah right. En dan zijn er echt vrouwen die helemaal vallen op een man die zich gedraagt als een nicht in het kwadraat.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
13-10-2019 10:08
Een man die echt zo doet en praat als Martien, is heus homo. Jouw kennis weet het zelf nog niet misschien, of wil het niet toegeven, maar ik ken geen enkele hetero die zich gedraagt en spreekt als iemand die het nicht-zijn uitgevonden heeft.
ik ben het zo met je eens. Ik snap ook niet waar die enorme hype ineens vandaan komt, in de regel heeft de gemiddelde Nederlander het helemaal niet zo op hysterische nichten. Dus waarom die Martien zo omarmd wordt? Ik begrijp er niks van.
De meeste homo's die ik ken vinden hem trouwens helemaal niks.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
13-10-2019 10:14
Yeah right. En dan zijn er echt vrouwen die helemaal vallen op een man die zich gedraagt als een nicht in het kwadraat.
Nou ja, die Erica had kennelijk ooit ook geen idee dat Martien van de herenliefde was. (Vind jij haar ook zo enorm potteus trouwens?)
Am Yisrael Chai!
pejeka schreef:
13-10-2019 10:14
Yeah right. En dan zijn er echt vrouwen die helemaal vallen op een man die zich gedraagt als een nicht in het kwadraat.

Ik kan me er best iets bij voorstellen. Zijn eigen vrouw is volgens mij dol op hem.
Maar goed, ik ben dan ook weer niet zó naief dat ik denk dat die man zich 24/7 zo gedraagt.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
13-10-2019 10:21
Nou ja, die Erica had kennelijk ooit ook geen idee dat Martien van de herenliefde was. (Vind jij haar ook zo enorm potteus trouwens?)
De incidentele keren dat ik iets van dat programma heb gezien, vond ik haar inderdaad nogal "potteus". Maar laten we eerlijk zijn: bij Martien spat het er vanaf. Dan moet je ofwel volkomen wereldvreemd zijn, ofwel opzettelijk de realiteit negeren, als je dat als vrouw niet ziet.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
13-10-2019 10:20
ik ben het zo met je eens. Ik snap ook niet waar die enorme hype ineens vandaan komt, in de regel heeft de gemiddelde Nederlander het helemaal niet zo op hysterische nichten. Dus waarom die Martien zo omarmd wordt? Ik begrijp er niks van.
De meeste homo's die ik ken vinden hem trouwens helemaal niks.
Precies dat, ik vind het verschrikkelijk over de top, hysterisch en aanstellerig, maar kennelijk smult NL er van.
Diverse homo vrienden vinden hem overigens ook helemaal niks.
Dat overdreven gedoe en dat dat "wijnen wijnen wijnen" net zo een hype als alles wat met de Luizenmoeder te maken had.
Je kan geen social media openen of er is wel een quote of een " lollige " uitspraak of erger een filmpje.

Het volk wordt iig vermaakt.
Alle reacties Link kopieren
LadyLola schreef:
13-10-2019 10:27
Precies dat, ik vind het verschrikkelijk over de top, hysterisch en aanstellerig, maar kennelijk smult NL er van.
Diverse homo vrienden vinden hem overigens ook helemaal niks.
Dat overdreven gedoe en dat dat "wijnen wijnen wijnen" net zo een hype als alles wat met de Luizenmoeder te maken had.
Je kan geen social media openen of er is wel een quote of een " lollige " uitspraak of erger een filmpje.

Het volk wordt iig vermaakt.
Ik kijk de serie niet maar je ontkomt er niet aan om overal steeds fragmenten te zien maar dat 'wijnen wijnen wijnen' begrijp ik inderdaad ook al niet! Moet je normaal gesproken eens proberen om elke dag om half 12 's ochtends te roepen dat het tijd is voor wijn en je krijgt direct allerlei instanties over de vloer wegens alcoholist en gevaar voor je kinderen en arbeidsongeschikt en weet ik veel wat, maar nu is het ineens in?

Ik begrijp ook steeds maar niet wat de humor ervan is. Ik zie alleen een overjarige hysterische ouwe vervelende nicht met een drankprobleem zoals er vroeger zoveel in de stad in de diverse homobars zaten. Die waren toen niet grappig en voor mij nu dus ook niet. Maar kennelijk is het voor het grote publiek heel bijzonder en ook grappig.
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
13-10-2019 10:36
Ik kijk de serie niet maar je ontkomt er niet aan om overal steeds fragmenten te zien maar dat 'wijnen wijnen wijnen' begrijp ik inderdaad ook al niet! Moet je normaal gesproken eens proberen om elke dag om half 12 's ochtends te roepen dat het tijd is voor wijn en je krijgt direct allerlei instanties over de vloer wegens alcoholist en gevaar voor je kinderen en arbeidsongeschikt en weet ik veel wat, maar nu is het ineens in?

Ik begrijp ook steeds maar niet wat de humor ervan is. Ik zie alleen een overjarige hysterische ouwe vervelende nicht met een drankprobleem zoals er vroeger zoveel in de stad in de diverse homobars zaten. Die waren toen niet grappig en voor mij nu dus ook niet. Maar kennelijk is het voor het grote publiek heel bijzonder en ook grappig.
Precies dit.
Dan kijk je toch niet? Ik heb nergens een memo gezien dat het verplicht is.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
13-10-2019 10:36
Ik kijk de serie niet maar je ontkomt er niet aan om overal steeds fragmenten te zien maar dat 'wijnen wijnen wijnen' begrijp ik inderdaad ook al niet! Moet je normaal gesproken eens proberen om elke dag om half 12 's ochtends te roepen dat het tijd is voor wijn en je krijgt direct allerlei instanties over de vloer wegens alcoholist en gevaar voor je kinderen en arbeidsongeschikt en weet ik veel wat, maar nu is het ineens in?

Ik begrijp ook steeds maar niet wat de humor ervan is. Ik zie alleen een overjarige hysterische ouwe vervelende nicht met een drankprobleem zoals er vroeger zoveel in de stad in de diverse homobars zaten. Die waren toen niet grappig en voor mij nu dus ook niet. Maar kennelijk is het voor het grote publiek heel bijzonder en ook grappig.
Precies dat.

Ik kijk het overigens ook niet, ik kijk sws weinig tv, maar je ontkomt er niet aan, gelukkig heeft mijn laptop een prima scroll functie
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
13-10-2019 10:36
Ik kijk de serie niet maar je ontkomt er niet aan om overal steeds fragmenten te zien maar dat 'wijnen wijnen wijnen' begrijp ik inderdaad ook al niet! Moet je normaal gesproken eens proberen om elke dag om half 12 's ochtends te roepen dat het tijd is voor wijn en je krijgt direct allerlei instanties over de vloer wegens alcoholist en gevaar voor je kinderen en arbeidsongeschikt en weet ik veel wat, maar nu is het ineens in?

Ik begrijp ook steeds maar niet wat de humor ervan is. Ik zie alleen een overjarige hysterische ouwe vervelende nicht met een drankprobleem zoals er vroeger zoveel in de stad in de diverse homobars zaten. Die waren toen niet grappig en voor mij nu dus ook niet. Maar kennelijk is het voor het grote publiek heel bijzonder en ook grappig.
Ik heb het al eerder gezegd: ik ben zelf homo, maar ik word al stapelgek als ik die Martien 5 minuten zie. En krijg hevige neigingen om hem door elkaar te rammelen en te verzoeken die rol van overjarige diva even te laten vallen.

Die Martien is inderdaad qua gedrag een restant uit de jaren '70, toen dat overdreven nichterige bon-ton was onder oudere homo's. Albert Mol was daar destijds een voorbeeld van. Zelf heb er altijd een hekel aan gehad. Soms kwam ik dergelijke types nog wel eens tegen in homobars waar ik in de jaren '80 kwam. Steevast oudere mannen die elkaar met "meid" aanspraken. Ik had er helemaal niks mee, en nog niet.

Maar goed, het grote publiek vindt het blijkbaar enig en denkt dat hij hét schoolvoorbeeld is van de hedendaagse homo...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
the_Wicked_Witch schreef:
13-10-2019 10:41
Dan kijk je toch niet? Ik heb nergens een memo gezien dat het verplicht is.
Ik kijk ook niet, nog niet misschien, alleen je ontkomt er bijna niet aan, maar wat ik zei, mijn laptop heeft een prima scroll functie.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop in elk geval dat dochterlief niet meer aan wijnen, wijnen, wijnen doet nu ze probeert zwanger te raken. Op het televisiergala zag ik haar wel nog met een glas maar ik weet natuurlijk niet of ze ook gedronken heeft.
LadyLola schreef:
13-10-2019 10:44
Ik kijk ook niet, nog niet misschien, alleen je ontkomt er bijna niet aan, maar wat ik zei, mijn laptop heeft een prima scroll functie.
Same here.
LadyLola schreef:
13-10-2019 10:44
Ik kijk ook niet, nog niet misschien, alleen je ontkomt er bijna niet aan, maar wat ik zei, mijn laptop heeft een prima scroll functie.

Ja precies, wegzappen of scrollen is zo gebeurd.
In in ieder geval niets om je vreselijk over op te winden :P
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
13-10-2019 10:44

Die Martien is inderdaad qua gedrag een restant uit de jaren '70, toen dat overdreven nichterige bon-ton was onder oudere homo's. Albert Mol was daar destijds een voorbeeld van. Zelf heb er altijd een hekel aan gehad. Soms kwam ik dergelijke types nog wel eens tegen in homobars waar ik in de jaren '80 kwam. Steevast oudere mannen die elkaar met "meid" aanspraken.
Ja, precies dat!
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Lekker op je vrije zondag in een topic over een programma dat je liever niet wilt zien lopen oreren hoe vreselijk dat programma is :bonk:
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
13-10-2019 11:41
Lekker op je vrije zondag in een topic over een programma dat je liever niet wilt zien lopen oreren hoe vreselijk dat programma is :bonk:
Zwarte Piet mag niet meer omdat daarmee een karikatuur wordt neergezet van de gekleurde medemens.

Maar een programma waarin een lang achterhaalde karikatuur van homo's wordt getoond, is dan opeens zó geweldig dat het de Televizierring verdient.

Hoezo dubbele moraal in Nederland?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
pejeka schreef:
13-10-2019 11:43
Zwarte Piet mag niet meer omdat daarmee een karikatuur wordt neergezet van de gekleurde medemens.

Maar een programma waarin een lang achterhaalde karikatuur van homo's wordt getoond, is dan opeens zó geweldig dat het de Televizierring verdient.

Hoezo dubbele moraal in Nederland?

Hoezo lang achterhaalde karikatuur? Die man is zoals hij is en heeft zélf tvzenders benaderd. Wat is daar mis mee?
Ik vind het wel gaaf eigenlijk. Die mensen zijn een gezin blijven vormen nadat hij uit de kast kwam, het kind van hun alleenstaande dochter wordt gezamelijk opgevoed en beide dochters zijn heel blij dat het allemaal zo kan.

Kunnen meerdere mensen (incl mijzelf) nog wat van leren.
Alle reacties Link kopieren
the_Wicked_Witch schreef:
13-10-2019 11:50
Hoezo lang achterhaalde karikatuur? Die man is zoals hij is en heeft zélf tvzenders benaderd. Wat is daar mis mee?
Precies zoals ik het zeg. Zwarte Piet is blijkbaar een achterhaalde karikatuur, deze man ook. Dat hoort geen ruimte te krijgen op TV als we consequent zijn. Deze Martien zet een karikatuur van homo-zijn neer. Of in elk geval een achterhaald beeld van 50 jaar geleden. Niet echt fijn voor tegenwoordige homo's Net zo goed als Zwarte Piet niet fijn wordt gevonden voor tegenwoordige mensen met een andere huidskleur. Dus dan moet je het als TV-zender niet willen. Als je consequent bent. Toch?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
13-10-2019 11:41
Lekker op je vrije zondag in een topic over een programma dat je liever niet wilt zien lopen oreren hoe vreselijk dat programma is :bonk:

Ja, typisch altijd weer!
Roepen dat je NOOIT kijkt, je dit ook NOOIT wil.. maar je er ondertussen wel druk over maken op een forum en er hele lappen tekst aan wijden.
Inderdaad dat oreren dat je ergens zo mijlen ver boven staat in tegenstelling tot het gepeupel. En ondertussen van de hoed en de rand weten.
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
13-10-2019 11:43
Zwarte Piet mag niet meer omdat daarmee een karikatuur wordt neergezet van de gekleurde medemens.

Maar een programma waarin een lang achterhaalde karikatuur van homo's wordt getoond, is dan opeens zó geweldig dat het de Televizierring verdient.

Hoezo dubbele moraal in Nederland?
Ik ben het wel met je eens, eigenlijk. Ik ben geen homo maar het lijkt me ook zo storend dat je als "gewone" homo bij wijze van spreken niet hand in hand over straat kan zonder allerlei homo-onvriendelijke shit naar je hoofd te krijgen of hedentendage nog steeds allerlei "grapjes" over niet bukken te moeten aanhoren, maar dan ineens heel Nederland uit zijn dak te zien gaan bij Martien Meiland.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Wat is er nou gebeurd dat er hier plots een morele discussie moet oplaaien?
Is het zwarte Piet niet.. dan is het Martien Meiland wel die een groep mensen (in dit geval de gay comminity) zogenaamd beledigd.
Is dat nou iets typisch Nederlands? dat over van alles moeten struikelen omdat het nu eenmaal kan?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven