Entertainment alle pijlers

Chateau Meiland

11-05-2019 17:03 2318 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp er niks meer van.. is dit nou dat gezin wat x aantal jaar geleden met ik vertrek mee deed en een chateau in Frankrijk ging uitbaten..

Heel Nederland had het idee dat de echtgenoot mischien meer van de heren liefde was dan van de vrouwen.. Dit werd paar jaar later ook bevestigd bij de opvolg aflevering en nu is hij weer bij zijn vrouw en gaat het nog een keer proberen in Frankrijk???? Maar dan op SBS.

Weet niet wat vreemder is 2x t zelfde plan uitvoeren of meermaals van geaardheid veranderen.

Ohja vanaf 20 mei op SBS dus :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
16-10-2019 19:19
Daar heeft ze heus wel onderzoek naar gedaan hoor.. Jij gaat blind op wat je wel of niet ziet in die serie, maar lang niet alles wordt getoond.
Zal iets met privacy van die man te maken hebben?
Martien zal waarschijnlijk gejubeld hebben: "Meid, gewoon slikken die kwak, 't is geen accuzuur!" en vervolgens een fles wijn open hebben getrokken.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
pejeka schreef:
16-10-2019 19:47
Martien zal waarschijnlijk gejubeld hebben: "Meid, gewoon slikken die kwak, 't is geen accuzuur!" en vervolgens een fles wijn open hebben getrokken.

De laatste keer dat ik voorlichting kreeg werd je van slikken nog niet zwanger.
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
16-10-2019 15:17
Joh,.. mijn moeder kende mijn vader 2 maanden.. en toen bleek er al een baby onderweg.. en er volgde er vier nog in de loop der jaren! (waar ik er 1 van ben)
Helemaal zonder testen, keuringsrapport of spermabank.

Nu is de situatie met Maxime welliswaar heel anders.. maar je doet nu net alsof ze mogelijk een Chernobyl kind kan gaan baren na het inbrengen van een dubieus goedje.
Niet zo spastisch doen hoor!
Maxime is echt niet van gisteren en ze zal lang niet alles delen in deze real life serie.

Dit is op tv, dus dat moet tot in het idiote bekritiseerd worden. Dat je met een kind van je geadopteerde vriend/man vaak ook geen idee hebt van zijn medische achtergrond, is even niet het punt. Om nog maar te zwijgen van de onenightstandbaby's.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
In het programma niets liever dan een kind is ook een dame die online een donor ontmoet en besluit daar mee in zee te gaan. Als ze hem ontmoet dan is hij leuk, betrouwbaar, open, eerlijk etc. Hij zou maar 5 vrouwen bezwangeren, deed het om mensen te helpen, bla, bla, bla. Enfin, zij wordt dus zwanger en dan blijkt dat hij niet blijkt te zijn zoals hij zich voordeed. Ze gaat niet in op details maar ik denk dat ze er achter is gekomen dat deze man veel meer kinderen op de wereld heeft gezet dan hij heeft doen voorkomen. En inderdaad, iemand kan wel zeggen dat hij kerngezond is maar ondertussen wel drager zijn van dit of dat. Of besmet met het een of ander. Ik snap de zwangerschapswens, maar het belang van het kind wordt dan vaak even naar achteren geschoven. Hoe vindt een kind het later dat jan en alleman weet dat hij of zij op deze manier is ontstaan. Kan goed vallen, kan ook traumatisch zijn.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Ben ik nou de enige die dit gezin helemaal niet trekt?
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
tanteslankie schreef:
17-10-2019 08:40
Ben ik nou de enige die dit gezin helemaal niet trekt?

Oh' daar gaan we weer.. :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Oh mag ik het niet vragen? Ik vraag het me oprecht af hoor. Mijn hele omgeving is lyrisch over dit programma en ik heb een paar keer de herhaling gekeken maar vind er niets aan. Overdreven gedoe.

Maar mijn welgemeende excuses hoor Pindakaas. Ik wist niet dat je het zo vervelend vond...
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
Je vroeg je af of jij nu de enige bent die dit gezin helemaal niet trekt.. je hebt blijkbaar de meeste reacties dus niet gelezen.
Nee, je bent dus niet de enige die anti Meiland is.
Maar om daar nu telkens 'weer' opnieuw over te beginnen..??
Kijk dan gewoon niet en bespaar jezelf de ergernis.
Alle reacties Link kopieren
Okay. Dit topic is dus alleen voor de fans. Prima joh.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
MarindaH schreef:
16-10-2019 19:50
Dit is op tv, dus dat moet tot in het idiote bekritiseerd worden. Dat je met een kind van je geadopteerde vriend/man vaak ook geen idee hebt van zijn medische achtergrond, is even niet het punt. Om nog maar te zwijgen van de onenightstandbaby's.
Bij een kind van een geadopteerde vriend/man heb je geen andere keuze dan aanvaarden dat je de medische voorgeschiedenis van je vriend/man niet kent als hij die ook niet kent. Bij de keuze voor een zaaddonor(ik vind een jaar online contact niet gelijk aan iemand kennen) zou je op zijn minst kunnen testen op soa’s. In dit verhaal ging de donor weg en kwam erna weer terug met een gevuld potje. Kan zijn dat wat erin zit niet eens van hem is of inderdaad een situatie zoals uit Niets liever dan een kind. Als de Meiland-familie geen commentaar wil op deze situatie en het privé willen houden dan hadden ze niet naar diverse zenders moeten stappen om op tv te komen of dit onderwerp uit het programma moeten laten.

Bij een one night stand vind ik het niet verstandig om geen condoom te gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Een half uurtje zonder Maxime. Das toch wel leuker. Veel leuker :proud:
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
21-10-2019 20:52
Een half uurtje zonder Maxime. Das toch wel leuker. Veel leuker :proud:

Ze is er weer.. en in tranen. Ze is niet zwanger.
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
21-10-2019 21:11
Ze is er weer.. en in tranen. Ze is niet zwanger.
Ik wed dat test 2 positief is.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Goor zeg die kat in de keuken
En plassen in een kopje.... :facepalm:
Zebra123 schreef:
21-10-2019 21:33
Goor zeg die kat in de keuken
En plassen in een kopje.... :facepalm:
En vooral op het aanrecht. Ik begrijp waarom ze die kat hebben (vanwege muizen), maar een kat op het aanrecht vlakbij het eten in de buurt vind ik vies.
Ik vond het wel leuk dat ze Nadege of hoe je het schrijft mee op vakantie willen nemen. Soms heb ik wel medelijden met haar en toen ze bij haar thuis waren dacht ik joh doe eens rustig en laat haar uitpraten i.p.v. er doorheen te schreeuwen.
Alle reacties Link kopieren
PhiIae schreef:
21-10-2019 21:48
En vooral op het aanrecht. Ik begrijp waarom ze die kat hebben (vanwege muizen), maar een kat op het aanrecht vlakbij het eten in de buurt vind ik vies.

Vies is dat he'?
Bij mijn schoonouders zitten de katten ook vaak op het aanrecht.
Laatst zat er weer een in de botervloot te likken. Dekseltje ging erop en zo weer de koelkast in, Bah! daar loop je echt wormpjes mee op!
Ik vind Mevr. Jansen wel een schatje, dat wel.
Wat mij erg irriteert is dat ze Claire bijna de hele tijd los achter in die auto hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat ze nu zwanger is, maar wie weet.

Ik vraag me af of ze overziet wat het inhoudt om een kind met een donor te hebben. Die man doneert misschien wel 25 keer, dan staan er over 20 jaar ineens allemaal kinderen uit diverse landen op de stoep. Misschien vindt ze dat wel heeeeeeeeeeeeel leuk maar omdat ze het liefst het kind echt voor zichzelf/binnen de familie wil houden vraag ik me af of ze dat doorheeft.

Zou die donor voor elke poging dus elke maand ff naar Limoges komen? Dat kost nogal wat lijkt me.
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
21-10-2019 21:11
Ze is er weer.. en in tranen. Ze is niet zwanger.

Straks heeft ze dat kwakje inderdaad ingeslikt.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Wat ik zo gek vond, was dat ze zei nu weten we of je een broertje/ zusje krijgt of definitief alleen blijft. Daaruit maak ik op dat ze maar 1 poging doet en dan al opgeeft? De kans dat poging 1 meteen lukt is bijzonder klein natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het wel heel kostbaar is om die man elke keer over te laten vliegen natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Mayapril schreef:
22-10-2019 10:27
Wat mij erg irriteert is dat ze Claire bijna de hele tijd los achter in die auto hebben.

Ik heb zelfs nog nooit een autostoeltje bij ze gezien.
Alle reacties Link kopieren
Is het niet zo dat Maxime eerst op zichzelf moet gaan wonen, voor zichzelf leren zorgen en en voor haar dochtertje en dan misschien verder kan kijken richting meer kinderen? Of wil ze echt de komende jaren nog bij haar ouders blijven wonen? Best bijzonder dat haar ouders dat zo toejuichen.

Dat ze haar aan het begin wat helpen met een onverwachte zwangerschap dat is natuurlijk lief en dat ze dan tijdelijk bij ze intrekt moet ook nog wel kunnen. Maar ze is ook al 24 ofzo he en Claire 2. En dan wil ze nog een kindje.....Ik denk dat Nadege het erg druk gaat krijgen.
[quote=Rivermoana post_id=30529645 time=1571812228 user_id=391713]
Is het niet zo dat Maxime eerst op zichzelf moet gaan wonen, voor zichzelf leren zorgen en en voor haar dochtertje en dan misschien verder kan kijken richting meer kinderen?

poepoe, je vingertje komt bijna door mijn scherm heen ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven