Entertainment alle pijlers

Chateau Meiland

11-05-2019 17:03 2318 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp er niks meer van.. is dit nou dat gezin wat x aantal jaar geleden met ik vertrek mee deed en een chateau in Frankrijk ging uitbaten..

Heel Nederland had het idee dat de echtgenoot mischien meer van de heren liefde was dan van de vrouwen.. Dit werd paar jaar later ook bevestigd bij de opvolg aflevering en nu is hij weer bij zijn vrouw en gaat het nog een keer proberen in Frankrijk???? Maar dan op SBS.

Weet niet wat vreemder is 2x t zelfde plan uitvoeren of meermaals van geaardheid veranderen.

Ohja vanaf 20 mei op SBS dus :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
Maar er komt dus nog een kersteditie en dat is het dan? Geen derde seizoen? Ik weet wel dat het gezin vlogt. Maar nou blijven dus heel veel dingen open...hoe gaat het met de kinderwens van Maxime....vindt Martien nog een leuke vent...wordt het chateau verkocht....komt er een ander chateau....blijft het gezin in Frankrijk of toch maar weer terug naar Nederland? Etc....
Rivermoana schreef:
29-10-2019 14:55
Ik heb het niet gezien maar er was toch een makelaar gekomen om dit chateau te verkopen?

Is het andere bod afgewezen? Jammer...

maar het chateau is toch het hele jaar volgeboekt? Stoppen ze dan nu met gasten?
Er was een makelaar om het kasteel te taxeren. Mochten ze een ander kasteel kopen, dan willen ze natuurlijk weten wat ze hiervoor kunnen vragen.
Het bod is afgewezen, omdat de eigenaar van het kasteel aangaf dat de vraagprijs al onder de waarde zat en het bod van de Meilandjes was nog lager.
Ze hebben een soort van vakantie ingepland nu het hoogseizoen voorbij is
Alle reacties Link kopieren
Oemayra schreef:
29-10-2019 15:12

Het bod is afgewezen, omdat de eigenaar van het kasteel aangaf dat de vraagprijs al onder de waarde zat en het bod van de Meilandjes was nog lager.

Dit zegt nog niks. Toen wij ons huis in de verkoop hadden, kregen we ook een bod waar we niet eens op wilde reageren, schandalig laag. Het voelde haast als een belediging.
Toch hebben we het uiteindelijk verkocht aan deze zelfde bieder, wel voor een heel andere prijs uiteraard.
Maar goed, de Meilandjes. Die zijn nooit van plan geweest lang in hun huidige chateau te blijven.
Panden kopen, bewonen, pimpen en weer doorverkopen doen ze al 30 jaar.
De enige plek waar de Meilandjes langer dan een paar jaar zullen blijven,, zal achter de Kerk zijn.
Alle reacties Link kopieren
Dus je boekt voor over 2 jaar en de Meilandjes zijn allang vertrokken.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat is inderdaad wel heel raar dat ze voor twee jaar volgeboekt zitten en dat ze het chateau weer willen verkopen.

Ben benieuwd of er nog een derde seizoen komt...
Alle reacties Link kopieren
maar wie boekt er nou voor een b&b voor over 2 jaar??
Alle reacties Link kopieren
De meeste mensen in dit geval gok ik omdat ze gewoon daar een keer willen overnachten bij dat gezin van de tv zeg maar...

Maar het kan ook zijn dat er een bruiloft is en dat ze dan met meerdere mensen willen komen en dat goed van te voren willen plannen.
Gaan ze nu een paar maanden dicht of wat? Daar leek het wel op aangezien ze het hadden over lekker niksen en languit op de bank voor de tv. Maar dan willen ze wel 3 grote nep kerstbomen en een boom buiten versieren?!
Alle reacties Link kopieren
Er komt een kerstspecial.

Toch denk ik dat er nog wel een vervolg komt hoor, ik denk dat nederland wel benieuwd is hoe het verder gaat met het chateau, de zwangerschap en gewoon het hele reilen en zeilen.

Al denk ik ook wel weer dat die familie over twee jaar weer gewoon in Noordwijk zit.
Ik zal de uitzendingen wel missen, maarrrrr ik vond het ook de laatste tijd wel heel veel stress en gescheld!
Niet zo veel sfeer meer. De familie werd er zelf ook wel moe van, zo te zien... Goed om even een pauze in te lassen.
Alle reacties Link kopieren
De kijkers vinden dat gescheld leuk anders zouden ze er niet zo fanatiek mee doorgaan natuurlijk.
Deze vlog van een paar meiden die in Chateau Meiland gingen logeren stond net in m'n aanbevolen video's op YT: https://www.youtube.com/watch?v=C_9yxJFXyaU (vanaf 5 minuten)

Je zult er dan ook net zelf een kamer geboekt hebben :facepalm:
TsumTsum schreef:
12-11-2019 11:12
Deze vlog van een paar meiden die in Chateau Meiland gingen logeren stond net in m'n aanbevolen video's op YT: https://www.youtube.com/watch?v=C_9yxJFXyaU (vanaf 5 minuten)

Je zult er dan ook net zelf een kamer geboekt hebben :facepalm:
Misschien heb ik iets gemist, maar ik zie een paar meiden die daar op vakantie gaan?
Om eerlijk te zijn, heb ik de video niet helemaal bekeken, maar ben er vlug doorheen gegaan omdat ik niet begrijp wat er aan de hand is @(
Alle reacties Link kopieren
Gooische draakjes. Brrr.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Kijkt er niemand naar de speciale uitzending van vanavond? Hartstikke leuk. Morgen het vervolg.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik dacht dat dat met KERST was....
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Nou, het zijn de voorbereidingen in aanloop naar kerst. Vandaag, morgen, maandag 23 december en dan een dubbele aflevering op kerstavond 24 december.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel erg gelachen, wat een gekke familie zeg
Wat een hilarische toestanden weer..... jonge jonge jonge. Dat er geen gewonden vallen blijf ik een wonder vinden!
Rijdt zo'n hoogwerker altijd alleen maar achteruit?
Ben benieuwd hoe dat nou zit met de kerstverlichting...

Krijgen we ook nog te zien hoe de kerstboom weer afgetuigd wordt en netjes terug in de doos gaat? :rofl: :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Beter.Laat schreef:
17-12-2019 19:30

Krijgen we ook nog te zien hoe de kerstboom weer afgetuigd wordt en netjes terug in de doos gaat? :rofl: :rofl:
Ze hebben en stuk of vijf bomen toch? :-D Ben ook wel benieuwd. Die lampjes... beetje leedvermaak want het lijkt me superfrustrerend als de boel steeds uitschiet.
“Als ondertussen de geest die liefde is ons allen maar leidt en beschermt. Dat is zo belangrijk.” Jeroen van Merwijk
Alle reacties Link kopieren
Ik moet soms zo lachen om die Nadege. In de vorige serie was ze samen met Martien de bedden aan het verschonen. Martien ratelde aan een stuk door in een mengel van Frans, Engels en Nederlands door elkaar.
Nadege ging rustig door met haar werk, draaide haar gezicht naar de camera en zei: "Ik heb echt geen idee waar hij het over heeft!" :-]
Grappig hoe deze vrouw de rust zelve is temidden van deze hysterische familie.
Volgens mij vind ze het wel prima dat ze hun de helft van de tijd niet kan verstaan :-D
Alle reacties Link kopieren
Maar wat schreeuwen ze tegen elkaar 😱
Alle reacties Link kopieren
rascalles schreef:
25-12-2019 08:51
Maar wat schreeuwen ze tegen elkaar 😱
Bizar he :shout:

En dat geren door het chateau, man man ik zou het niet kunnen hoor!
Ik zou een goede schoonmaker extra nemen, dan kan diegene de ramen zemen en spinnenwebben weghalen enzo. Het is er echt niet schoon denk ik.

Ook heel goor toen Nadege met dr blote handen die haren uit het putje trok, kat in de gootsteen, hond met zn kwijlbakkes op de tafel :facepalm: bahbah

Wel erg gelachen weer, Martine en Maxime die een feestje vierde toen gasten annuuleerde ivm ziekte :proud:

Wat een familie zeg
Ook al zou ik er geld bij krijgen no way dat ik daar heen ga. Ik wil rust en niet heel de tijd dat geschreeuw, kat over de tafel of een kind wat in haar pamper rondstruint in de eetkamer als ik daar zit te eten.

Ohh en nog het ergste: Ik lust geen wijn! Dus ik kan niet eens Wijnen! Wijnen! Wijnen! O_O Dat is wel een groot probleem als je daar heen gaat natuurlijk :O
En Nadege is echt een topper, heel knap dat ze nog niet gillend gek is geworden! En lief dat ze mee mocht op vakantie. Maar of dat voor haar nu ook echt vakantie was....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven