Entertainment alle pijlers

Samantha en Michael, nog steeds gescheiden.

14-05-2019 16:17 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zag dat er nog geen nieuwe geopend was en aangezien de oude gesloten is, hierbij een nieuwe.

Samantha is nog steeds lekker bezig aan haar instagram te zien :facepalm:

Hier een linkje naar het oude topic entertainment/samantha-en-michael-schei ... 27791600
had al een vermoeden toen ze vorige week met babykleertjes op de foto stond. (hoezo onverwachts zwanger, mij maak je niets meer wijs nadat ze michael 2 x in de maling nam)
Kan iemand Jeugdzorg al es wakker schudden dat ze haar van zéér nabij opvolgen eens dat kind geboren is?
Marnamai schreef:
23-07-2019 21:20
Kan iemand Jeugdzorg al es wakker schudden dat ze haar van zéér nabij opvolgen eens dat kind geboren is?
Ik heb zo het vermoeden dat ze Samantha niet gaan volgen na de geboorte van de baby maar dat de baby direct na de geboorte wordt weggehaald en in een pleeggezin geplaatst. Of haar vriend moet apart van haar gaan wonen en de zorg op zich nemen. Ken dit soort kwesties via mijn werk en al meerdere malen meegemaakt dat vrouwen bevallen en het kindje direct wordt weggehaald. Te triest voor woorden dat ze weer zwanger is. En ook zo opvallend dat het weer niet gepland was....ze heeft toch al zeker twee abortussen ondergaan? Ze heeft eerder gezegd meerdere malen zwanger te zijn geweest ondanks de pil.
Alle reacties Link kopieren
Ik sta hier niet van te kijken.
Hopelijk loopt alles een stuk beter dan ik nu vermoed maar ik hou m’n hart vast.
Alle reacties Link kopieren
Ws is de relatie uit voor de baby geboren wordt. En zij is zo labiel dat de baby weggehaald wordt door Jeugdzorg. Triest voor alle betrokkenen. Haar ouders zullen zich grote zorgen maken.
kippetje29 schreef:
23-07-2019 21:45
Ik heb zo het vermoeden dat ze Samantha niet gaan volgen na de geboorte van de baby maar dat de baby direct na de geboorte wordt weggehaald en in een pleeggezin geplaatst. Of haar vriend moet apart van haar gaan wonen en de zorg op zich nemen. Ken dit soort kwesties via mijn werk en al meerdere malen meegemaakt dat vrouwen bevallen en het kindje direct wordt weggehaald. Te triest voor woorden dat ze weer zwanger is. En ook zo opvallend dat het weer niet gepland was....ze heeft toch al zeker twee abortussen ondergaan? Ze heeft eerder gezegd meerdere malen zwanger te zijn geweest ondanks de pil.


in de reality zei ze dat ze vaak de pil 'vergat'. michael wist dat, maar maakte zich er niet druk om.
inderdaad meerdere abortussen en daarom zou ze een spiraal hebben laten plaatsen. Ze denkt vast dat een nieuwe beeb haar gelukkig gaat maken.
Alle reacties Link kopieren
Wat erg.. En het ook nu al aan de grote klok hangen :facepalm:
dit heeft ze gewoon gepland hoor, anders wel héél toevallig dat ze vorige week in een winkel babykleertjes stond te bekijken.
lolanu schreef:
23-07-2019 22:56
Wat erg.. En het ook nu al aan de grote klok hangen :facepalm:
Misschien hoopt ze dat er wel iemand een nieuwe reeks wil maken?

Ze heeft toch al een keer een reeks gehad "Samantha en Michaël nemen er nog ééntje"?
Laten we hopen dat het goed gaat.
Alle reacties Link kopieren
Waar betaalt ze toch alles van? Lippen, pruiken, nagels?
Louise70 schreef:
23-07-2019 23:03
Waar betaalt ze toch alles van? Lippen, pruiken, nagels?
Sponsors? Vriendjes?
Echt zorgelijk hoor,maar ik wist het al toen ze die babykleertjes aan het bekijken was,echt niet ongepland hoor,zou ze die spiraal dan weggehaald hebben?en pas nog een abortus gepleegd en nu weer zwanger,zij is echt niet goed in haar hoofd.waarom denkt ze dat ze dit kind wel kan verzorgen??
Alle reacties Link kopieren
Niet normaal .. totaal van het padje , het lijkt wel of ze alles doet om toch maar weer in de schijnwerpers te komen , eigenlijk moet niemand hier ook nog maar 1 woord over publiceren of aandacht aan geven ,ook wij niet :whistle: Ik kan echt kwaad worden op zulke mensen ,zij is dan bekend maar er lopen er zo nog duizenden rond , ze kunnen nog niet eens voor zichzelf zorgen en raken maar zwanger .
Ook heel leuk voor haar twee kinderen dit . :facepalm:
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Je zou denken dat ze er alles aan doet om haar 2 kids terug te krijgen maar hieruit blijkt dat ze echt geen enkel inzicht heeft
Alle reacties Link kopieren
De fout van dit alles ligt bij RTL, je komt alleen voor oh oh cherso in aanmerking als je heel ordinair bent en drie keer bent blijven zitten, ze hadden kunnen weten dat faam ze helemaal de afgrond in kon sturen en dat voor wat kijkcijfers.

Dat andere stel ook, dat was aan het trainen voor iets en bij beste kijkers zag je wat ze moesten eten, ze zeiden jaa trainuh is zwaar jonguh we eten elke dag vieze dingen zoals spinazie en witvis maar gelukkig hebben we de vriezer vol met gewoon eten voor ons kind, lekker patat en frikandellen :facepalm:

Ik hoeverre kun je ze verantwoordelijk houden, juist RTL had moeten snappen dat dit niet kan met kwetsbare mensen, al die schijnwerpers erop en elke week in een roddelblad..
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp niet dat je zwanger raakt, terwijl je al 2 kinderen hebt die van je afgenomen zijn. Wat erg!
Alles komt goed
Alle reacties Link kopieren
Jolandje schreef:
24-07-2019 08:14
Ik begrijp niet dat je zwanger raakt, terwijl je al 2 kinderen hebt die van je afgenomen zijn. Wat erg!
Dat begrijp ik heel goed.
Want ook al is ze misschien geen goede moeder, ze hield wel van haar kinderen. Ik denk dat ze er veel verdriet van heeft dat ze van haar zijn afgenomen.

Dus ik begrijp die behoefte aan een nieuwe baby heel goed.

Het is alleen ontzettend dom van haar om al na 5 weken zwangerschap op internet te gaan zitten jubelen dat ze zwanger is.

Wel handig voor jeugdzorg want die zijn nu ook op de hoogte.
We weten de ins en outs van haar privéleven niet.

Als de omstandigheden waarom haar andere 2 kinderen uit huis zijn geplaatst niet veranderd zijn dan bestaat er best een grote kans dat ze dit kindje niet mag houden.

Blijkbaar ziet ze dat totaal niet in. Anders deel je dit nu toch nog niet met de buitenwereld.

Dit pleit niet in haar voordeel in elk geval.

Het lijkt mij vreselijk voor Samantha als haar pasgeboren kindje straks bij haar weg moet.

Het is trouwens te hopen dat ze van de drugs af kan blijven tijdens haar zwangerschap.

Je wenst het niemand toe maar het is bijna te hopen dat ze een miskraam. Krijgt.
Alle reacties Link kopieren
En dan die Rolf Tangel : ‘Er zal weer genoeg gal gespuugd worden door anderen op dit heugelijke nieuws. Maar ik heb met eigen ogen mogen meemaken wat een topmama Samantha is’,
hmhm .. ik zou wijselijk mijn mond houden als ik Michael was in elk geval .
5 weken zwanger .. normaal gesproken weet je eigen familie dan nog van niks , kan best wel eens niet waar zijn en over een tijd roept ze: ik heb een miskraam gehad , puur om aandacht te krijgen . Miskraam is overigens echt heftig weet ik uit ervaring maar ik hoop dat zij dit nu verzint en niet echt zwanger is .Ik sta bij deze vrouw nergens van te kijken . :blond:
Het zou voor haar beter zijn wanneer ze geen aandacht meer krijgt via Instagram enzo. Echt, deze vrouw is ziek en moet geholpen worden. Al die gekkigheid in haar leven maakt het alleen maar moeilijker om ooit nog de zeggenschap over haar 2 andere kinderen te krijgen.
Tijdje terug in een ander topic werd gesproken over het aannemen van een wet met criteria waaraan mensen moeten voldoen voor ze een kind mogen krijgen. Alleen, tja, lastig want wie bepaalt die criteria. Maar volgens mij zijn we het het er wel over eens dat dit gedrocht géén kind mag krijgen volgens die wet.
Alle reacties Link kopieren
Vergeetmenietje1980 schreef:
23-07-2019 22:58
dit heeft ze gewoon gepland hoor, anders wel héél toevallig dat ze vorige week in een winkel babykleertjes stond te bekijken.
Klopt ja daar had ik al een raar gevoel bij.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Alle reacties Link kopieren
Las het ook vandaag pas dat Barbie weer zwanger is. Had niet gezien dat er een heel topic over haar is 🙃

Maar ik vind het net als veel zo te lezen, echt niet normaal dat ze weer zwanger is. Terwijl ze over de andere twee al niks meer te zeggen heeft. Echt zielig voor de nieuwe baby. Ze zal ongetwijfeld van het kindje houden, maar dit leven gun je een kind toch niet?! ( Zelfs ik niet en ik heb helemaal niks met kinderen).

Van mij mogen ze haar baarmoeder weghalen, alleen maar ellende van. Oeps zwanger 🤷🤦
Snowpink schreef:
24-07-2019 13:51
Tijdje terug in een ander topic werd gesproken over het aannemen van een wet met criteria waaraan mensen moeten voldoen voor ze een kind mogen krijgen. Alleen, tja, lastig want wie bepaalt die criteria. Maar volgens mij zijn we het het er wel over eens dat dit gedrocht géén kind mag krijgen volgens die wet.
Het is geen gedrocht. Het is een mens. Een mens met problemen. Die behandeld zouden moeten worden.
Alle reacties Link kopieren
Snowpink schreef:
24-07-2019 13:51
Tijdje terug in een ander topic werd gesproken over het aannemen van een wet met criteria waaraan mensen moeten voldoen voor ze een kind mogen krijgen. Alleen, tja, lastig want wie bepaalt die criteria. Maar volgens mij zijn we het het er wel over eens dat dit gedrocht géén kind mag krijgen volgens die wet.
gedrocht?????? Ben je wel helemaal lekker of zo?? Dit is gewoon een mens van vlees en bloed waar je het over hebt!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven