Entertainment alle pijlers

Samantha en Michael, nog steeds gescheiden.

14-05-2019 16:17 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zag dat er nog geen nieuwe geopend was en aangezien de oude gesloten is, hierbij een nieuwe.

Samantha is nog steeds lekker bezig aan haar instagram te zien :facepalm:

Hier een linkje naar het oude topic entertainment/samantha-en-michael-schei ... 27791600
Alle reacties Link kopieren
Ze heeft net een foto op insta gezet in bikini. Geen buik te zien
Alle reacties Link kopieren
marele schreef:
27-07-2019 09:04
De jurk is inderdaad al wat ouder. (Wat érg dat ik dit weet)
Maar is de bikini op de leuning dat ook?
Die bikini draagt ze op een foto van gisteren ook (Instagram). Maar ja, die kan net zo goed al jaren oud zijn.
Nou mooi Samantha zorgt er voor dat we weer te veel met haar leven bezig zijn en straks gaan klagen dat het door de media komt .
Dit is wel lief:

samantha_de_jong29
Ik zal er altijd voor jullie zijn ❤ dat ik deze kans nog krijg om weer een trotse moeder te worden van een derde maak me zo blij zal er altijd voor jullie zijn wat er ook gebeurt ik vecht voor me leven en alles word weer zoals het was ik word weer de gene die ik hier voor was een een trotse goede moeder die er voor haar kinderen zal zijn !!
Haha ik dacht dat het een string met een bos bloemen was.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al eerder hier getypt dat ik hoop en denk dat de zwangerschap niet echt is ,over een tijd kondigt ze dan een miskraam aan . dat hoop ik dat het is .Voor elke partij het beste !
Aandacht , ze heeft aandacht nodig en vooral een inkomen.Wat een triest leven heeft ze.Sowieso wat ze sleutelde aan haar lichaam ,ze is er echt niet mooier op geworden dat zal denk ik iedereen wel vinden . Ze is jong op tv gekomen in een programma waar je ook niet trots op hoeft te zijn en verder heeft ze zelf niks bereikt ,nu ze niet meer in beeld is voor een reality soap moet ze op een manier aan haar inkomen komen die ze nog niet kon : werken. Iedereen die geld verdiende aan haar heeft haar laten vallen . Daar sta je dan . Treurig is het en als ze nog steeds aandacht schenken aan haar ellende door er over te publiceren houdt ze nooit op.
Arme kinderen .
Ik had haar wel eerder zwanger verwacht. Nadat uitkwam dat die 2 van Rolf zwanger waren.
Zal ze niet nog labieler worden met al die zwangerschapshormonen die door haar lijf heen gieren? Wat een risico neemt ze weer.. En dan spreken over dat ze zoveel houdt van haar kinderen en dat ze zo gelukkig is dat ze weer moeder wordt. Ze heeft totaal geen besef wat juist zíj die kinderen laat doorstaan en dat dit derde kind ook weer emmers met ellende staat te wachten. Echt hopeloos dit.
Alle reacties Link kopieren
2019 schreef:
27-07-2019 12:00
Nou mooi Samantha zorgt er voor dat we weer te veel met haar leven bezig zijn en straks gaan klagen dat het door de media komt .
Je bent toch niet verplicht je met haar bezig te houden?
Dat doe je helemaal zelf hoor!
Alle reacties Link kopieren
swannie12 schreef:
27-07-2019 12:51
Je bent toch niet verplicht je met haar bezig te houden?
Dat doe je helemaal zelf hoor!
Jij roept in elk topic van Samantha die geopend is dat het pure sensatie is, maar zelf zie ik je in elk topic over Samantha reageren. En jij bent niet verplicht om hier te lezen, dat doe je helemaal zelf hoor!
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Alle reacties Link kopieren
Niq schreef:
27-07-2019 12:06
Ik had haar wel eerder zwanger verwacht. Nadat uitkwam dat die 2 van Rolf zwanger waren.
Uit onderzoek is gebleken dat het IQ in Nederland langzaam daalt. Nou, dat begrijp ik wel als zoveel domme vrouwen zich voortplanten als konijnen. Nadenken voordat je aan een kind begint, is er blijkbaar niet meer bij. Arme, arme kinderen.
Ik vraag me af hoe dit in de praktijk gaat straks. Gezien de situatie neem ik aan dat jeugdzorg vanaf het begin aanwezig gaat zijn om toezicht te houden. Hoe zit het momenteel met haar andere twee kinderen? Heeft ze nog gezag over hen of wonen ze "enkel" bij hun vader. Is er een kans dat deze baby meteen in een pleeggezin geplaatst gaat worden?
Ik denk dat t een enorme leegte geeft als je kinderen ineens van je afgenomen worden, en dit wellicht die leegte moet opvullen
Alle reacties Link kopieren
Vergeetmenietje1980 schreef:
27-07-2019 21:32
Ik denk dat t een enorme leegte geeft als je kinderen ineens van je afgenomen worden, en dit wellicht die leegte moet opvullen
Volgens mij is ze alleen maar bezig met zichzelf. De leegte waar jij het over hebt, is waarschijnlijk in haar hersenpan....
Alle reacties Link kopieren
GinnyJones schreef:
27-07-2019 15:50
Ik vraag me af hoe dit in de praktijk gaat straks. Gezien de situatie neem ik aan dat jeugdzorg vanaf het begin aanwezig gaat zijn om toezicht te houden. Hoe zit het momenteel met haar andere twee kinderen? Heeft ze nog gezag over hen of wonen ze "enkel" bij hun vader. Is er een kans dat deze baby meteen in een pleeggezin geplaatst gaat worden?
Dit vraag ik mij dus ook af. Jeugdzorg zit er boven op wat de twee oudsten betreft. Bekijken ze het per kind? Nu andere situatie maar volgens mij nog steeds een labiele Samantha. Lijkt mij haast dat haar kindje dan ook afgenomen zal worden.

Weet iemand hoe dat zit als je al kinderen hebt en die zijn uit huis geplaatst hoe dat dan met een “ nieuw” kindje komt?
Alle reacties Link kopieren
Dwarrel75 schreef:
27-07-2019 22:04


Weet iemand hoe dat zit als je al kinderen hebt en die zijn uit huis geplaatst hoe dat dan met een “ nieuw” kindje komt?
In de meeste gevallen wordt een kindje dan na de geboorte weg gehaald.
Niet altijd: moeder kan kinderen hebben met een agressieve partner, kinderen worden uit huis geplaatst.
Met een nieuwe partner ontstaat een andere situatie en kan het kind bij de ouders blijven.

Het zal dus van geval tot geval bekeken worden, het is maatwerk.
Dwarrel75 schreef:
27-07-2019 22:04
Dit vraag ik mij dus ook af. Jeugdzorg zit er boven op wat de twee oudsten betreft. Bekijken ze het per kind? Nu andere situatie maar volgens mij nog steeds een labiele Samantha. Lijkt mij haast dat haar kindje dan ook afgenomen zal worden.

Weet iemand hoe dat zit als je al kinderen hebt en die zijn uit huis geplaatst hoe dat dan met een “ nieuw” kindje komt?
Als het van dezelfde vader is dan wordt het op dezelfde manier in de bestaande gezin doorgetrokken maar dit gaat om een andere vader en dus mag Samantha vanaf 0 beginnen en moet ze eerst bewijzen dat ze het niet kan.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
27-07-2019 22:19
Als het van dezelfde vader is dan wordt het op dezelfde manier in de bestaande gezin doorgetrokken maar dit gaat om een andere vader en dus mag Samantha vanaf 0 beginnen en moet ze eerst bewijzen dat ze het niet kan.
Dat weet je op voorhand niet.
Laat het maar aan de deskundigen over om te beoordelen.
swannie12 schreef:
27-07-2019 22:31
Dat weet je op voorhand niet.
Laat het maar aan de deskundigen over om te beoordelen.
Eerst maar eens zien of er een kindje komt.
swannie12 schreef:
27-07-2019 22:12
In de meeste gevallen wordt een kindje dan na de geboorte weg gehaald.
Niet altijd: moeder kan kinderen hebben met een agressieve partner, kinderen worden uit huis geplaatst.
Met een nieuwe partner ontstaat een andere situatie en kan het kind bij de ouders blijven.

Het zal dus van geval tot geval bekeken worden, het is maatwerk.
Dan zullen de andere kinderen ook wel al terug bij moeder geplaatst zijn toch denk ik?
Alle reacties Link kopieren
Xenosdoos schreef:
27-07-2019 22:38
Dan zullen de andere kinderen ook wel al terug bij moeder geplaatst zijn toch denk ik?
Hoeft niet zo te zijn.
Als kinderen al erg lang weg zijn bij moeder en goed geworteld in een pleeggezin, dan worden ze niet terug geplaatst.
swannie12 schreef:
27-07-2019 22:41
Hoeft niet zo te zijn.
Als kinderen al erg lang weg zijn bij moeder en goed geworteld in een pleeggezin, dan worden ze niet terug geplaatst.
Dus dan heeft die moeder al heel lang haar kinderen niet op de eerste plaats gehad. Triest als er dan nog een kind komt en jij niet bij je moeder mag wonen.
Alle reacties Link kopieren
Het zegt al genoeg dat ze na 5 weken haar zwangerschap al wereldkundig maakt. Wat een ellende... En haar andere kinderen heeft ze geen zeggenschap over.
Alle reacties Link kopieren
Xenosdoos schreef:
27-07-2019 22:44
Dus dan heeft die moeder al heel lang haar kinderen niet op de eerste plaats gehad. Triest als er dan nog een kind komt en jij niet bij je moeder mag wonen.
Wat is lang?

Na een jaar krijgt een pleeggezin blokkade recht en kunnen ze voorkomen dat een kind terug gaat naar de moeder.

Helaas kan het langer duren dan een jaar voordat problemen zoals (psychische) ziekte etc zijn opgelost.

Heel krom is dat.

Laat een vader zijn zwangere vrouw of jonge gezin in de steek en wil na een aantal jaren als de kinderen ouder zijn alsnog een rol spelen dan komt er een omgangsregeling.

Maar wordt je kind op bijvoorbeeld zijn 6e uit huis geplaatst dan kan je je kind na een jaar voor altijd kwijt zijn.

Ook als kind terug naar moeder wil en ook als je problemen zijn opgelost.

Mag je je kind een paar uurtjes per week zien.

En als het kind dan te vaak aangeeft dat het terug wil naar de moeder dan is het moeder zorgt voor te veel onrust bij het kind.

Mag ze haar kind nog Masr eens per 2 maanden een uurtje onder toezicht zien.
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
28-07-2019 12:41
Wat is lang?

Na een jaar krijgt een pleeggezin blokkade recht en kunnen ze voorkomen dat een kind terug gaat naar de moeder.

Helaas kan het langer duren dan een jaar voordat problemen zoals (psychische) ziekte etc zijn opgelost.

Heel krom is dat.

Laat een vader zijn zwangere vrouw of jonge gezin in de steek en wil na een aantal jaren als de kinderen ouder zijn alsnog een rol spelen dan komt er een omgangsregeling.

Maar wordt je kind op bijvoorbeeld zijn 6e uit huis geplaatst dan kan je je kind na een jaar voor altijd kwijt zijn.

Ook als kind terug naar moeder wil en ook als je problemen zijn opgelost.

Mag je je kind een paar uurtjes per week zien.

En als het kind dan te vaak aangeeft dat het terug wil naar de moeder dan is het moeder zorgt voor te veel onrust bij het kind.

Mag ze haar kind nog Masr eens per 2 maanden een uurtje onder toezicht zien.
Er zijn moeders (ik heb ze mee gemaakt) die zelf inzien, dat ze veel van hun kind(eren) houden, maar niet in staat zijn om goed en op een verantwoorde manier voor hun kind te zorgen.
Heel mooi en fijn voor zo'n kind, die hoeft zich niet verscheurd te gaan voelen, want zijn/haar moeder is het volledig eens met de uithuisplaatsing, staat daar achter en geeft het kind zelfs de ruimte om van de pleegouders te houden.
Zo'n soort van moeder mag haar kind echt wel vaker zien dan eens in de twee maanden, ze werkt met de pleegouders mee om de situatie voor het kind zo optimaal mogelijk te maken.
Maar het vergt veel zelfinzicht en opofferingsgezindheid.
Houden van een kind betekent niet automatisch alle dagen voor het kind zorgen, maar wel een kind gunnen een zo'n fijn mogelijke kindertijd te hebben.'
En soms kan dat helaas niet bij de biologische moeder van het kind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven