Entertainment alle pijlers

Samantha en Michael, nog steeds gescheiden.

14-05-2019 16:17 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zag dat er nog geen nieuwe geopend was en aangezien de oude gesloten is, hierbij een nieuwe.

Samantha is nog steeds lekker bezig aan haar instagram te zien :facepalm:

Hier een linkje naar het oude topic entertainment/samantha-en-michael-schei ... 27791600
Ik schrok dat dit topic omhoog was gegaan. Ik dacht dat ze een poging had gedaan.Blijkt ze weer een nieuw piemeltje te hebben.
O_O
Oooo jee......
Alle reacties Link kopieren
Niq schreef:
29-03-2020 14:25
Dat is haar vader hoor, met een filter erover.
Dat is echt (Ron) haar vader niet hoor.

Ze heeft gewoon alweer de zoveelste kerel. Begin het een beetje vies te vinden. afgelebberde boterham :nope: laat d'r eens aan dr kinderen werken en denken.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
29-03-2020 14:25
Ik schrok dat dit topic omhoog was gegaan. Ik dacht dat ze een poging had gedaan.Blijkt ze weer een nieuw piemeltje te hebben.
Dacht ik eerst ook even. Maar mevrouwtje heeft weer eens een andere vent. Vies mokkel begint het te worden.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Yasmeenah82 schreef:
29-03-2020 14:40
Dat is echt (Ron) haar vader niet hoor.

Ze heeft gewoon alweer de zoveelste kerel. Begin het een beetje vies te vinden. afgelebberde boterham :nope: laat d'r eens aan dr kinderen werken en denken.
Aan een kind werken is wel wat ze doet want zo secuur is ze niet met anti conceptie.
Ha, ze heeft weer een nieuwe ware liefde. De lelijke blonde pruik, te zware nepwimpers en te lichte lippenstift zijn onveranderd.
Niq schreef:
29-03-2020 14:25
Dat is haar vader hoor, met een filter erover.
Wat een zeer intiem contact heeft ze dan met haar vader :-D ;) :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
29-03-2020 14:43
Aan een kind werken is wel wat ze doet want zo secuur is ze niet met anti conceptie.
:rofl: staat er heel raar indd. Bedoel uiteraard dat ze eens aan dr zelf moet gaat werken, en aan d'r kinderen gaat denken.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Yasmeenah82 schreef:
29-03-2020 14:51
:rofl: staat er heel raar indd. Bedoel uiteraard dat ze eens aan dr zelf moet gaat werken, en aan d'r kinderen gaat denken.
Deze dame kan niet alleen zijn.

Ik krijg de indruk dat ze het qua uiterlijk ook niet meer zo nauw neemt.
Dit is echt een heel ander type man dan de mannen waarmee ze eerder continu kwam aanzetten.

Vraag me af of ze wel meegekregen heeft wat de regels en adviezen omtrent corona zijn, aan haar filmpjes te zien niet.
Alle reacties Link kopieren
hij lijkt wel op dr vader, de jongere variant, maar het is alwéér een soolmeet. 2 zielen 1 gedachte. Voor elkaar gemaakt.
En wat is er met die wimpers! heeft ze er 2 tegelijk op 1 oog geplakt?
Alle reacties Link kopieren
Wat heeft ze rare wimpers
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
Waarom steeds die carnaval pruiken? Echt jammer. Je hebt zulke mooie realistische pruiken. En slaapt ze met die pruik of wat? Lijkt me zo’n pijnlijk moment je haar af te zetten bij je nieuwe lover. (Medische redenen zijn natuurlijk een ander verhaal)
Alle reacties Link kopieren
Die filmpjes :facepalm: haar nieuwe lover is zo ongemakkelijk als wat.

En ik denk alleen maar 1,5 METERRRRRRT.
Als ze daardoor corona krijgt maakt het virus zijn intrede als soa.
Alle reacties Link kopieren
Pics or it didn't happen!
Chocolade, altijd goed!
Wat een Harry. En wat ziet zij eruit met die wimpers en dat haar. Lijkt alsof ze de mascara gewoon rond haar ogen smeert.
Alle reacties Link kopieren
Jeeeeezes!! Die lippen in dat 2e filmpje :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Haar Insta het nu 'Samantha :heart: Gerrit' en Gerrit is nu haar 'true love'.
Alle reacties Link kopieren
samantha_de_jong29
Samen met me allerliefste mannetje ik hou zoveel van jou wij met ze tweetjes zijn 2 zielen 1 gedachten wil jou nooit meer kwijt mijn wederhelft💖💋🥰

samantha_de_jong29
Samen voor altijd 1 jij & ik tegen de rest van de wereld loveyou met heel me hartje 💖 #verliefdopjou
Alle reacties Link kopieren
Tsja:
Samen voor altijd 1 jij & ik tegen de rest van de wereld loveyou met heel me hartje 💖


Ze slaapt tegenwoordige ook met van die zwarte vlekken rond haar ogen:
https://www.instagram.com/p/B-TlY_yAABd/

En die gast lijkt inderdaad als twee druppels water op haar vader, inclusief het bijbehorende vet rond de buik.
https://www.instagram.com/p/B9b89UzhHJ_/
Alle reacties Link kopieren
Die wimpers.
Dat haar ogen niet dichtvallen zeg.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje die lijkt echt niet meer op haar zelf!
Oh die lippen.. :O
Maar wat een mooie gladde huid!
minnimouse schreef:
29-03-2020 19:35
samantha_de_jong29
Samen met me allerliefste mannetje ik hou zoveel van jou wij met ze tweetjes zijn 2 zielen 1 gedachten wil jou nooit meer kwijt mijn wederhelft💖💋🥰

samantha_de_jong29
Samen voor altijd 1 jij & ik tegen de rest van de wereld loveyou met heel me hartje 💖 #verliefdopjou

Het wachten is op de eerste tattoos.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven