Entertainment alle pijlers

Samantha en Michael, nog steeds gescheiden.

14-05-2019 16:17 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zag dat er nog geen nieuwe geopend was en aangezien de oude gesloten is, hierbij een nieuwe.

Samantha is nog steeds lekker bezig aan haar instagram te zien :facepalm:

Hier een linkje naar het oude topic entertainment/samantha-en-michael-schei ... 27791600
Heeft iemand die kerel ingelicht waar hij aan begint?
Alle reacties Link kopieren
die vent denkt ws alleen maar: gratis seks
Marnamai schreef:
29-03-2020 20:17
Heeft iemand die kerel ingelicht waar hij aan begint?
In de filmpjes komt hij over als een simpele ziel , die is allang blij dat hij een jonger grietje kan krijgen die ook nog eens heel strak in haar vel zit. Waarschijnlijk fijne seks want Sam is er niet vies van.
Alle reacties Link kopieren
Niq schreef:
29-03-2020 20:02
Maar wat een mooie gladde huid!
Filtertje hier, filtertje daar.
Alle reacties Link kopieren
alle foto's die ze maakt is met snapchatfilter, dat zie je ook aan haar ogen, die ze vergroot. haar pupullen zijn ovaal.

Zonder filter is ze zo:

https://www.superguide.nl/nieuws/samant ... kliniek-tv
Alle reacties Link kopieren
Waarom heeft ze steeds pruiken op? Ze heeft toch wel haar van zichzelf? Want het zit op stront steeds...Schots en scheef.
Alle reacties Link kopieren
VGM1980 schreef:
29-03-2020 22:04
alle foto's die ze maakt is met snapchatfilter, dat zie je ook aan haar ogen, die ze vergroot. haar pupullen zijn ovaal.

Zonder filter is ze zo:

https://www.superguide.nl/nieuws/samant ... kliniek-tv
Dit is ook nog mooier geshopt. In het echt heeft ze hele diepe rimpels van de zonnebank. Gelooide huid al. Achja. Ik vind het allemaal wel erg sneu. Toen ze nog samen was met die ex leek ze een stuk stabieler.
Alle reacties Link kopieren
Ja met Michael was ze stabieler. Zo leek het althans.
Denk dat ze spijt heeft van het op de klippen lopen van hun huwelijk.
Ik vind het vooral sneu dat ze elke nieuwe liefde de liefde van haar leven noemt en dit altijd op Instagram zet.
En het de volgende dag alweer over kan zijn, of dezelfde dag..
OldWood schreef:
29-03-2020 21:44
Filtertje hier, filtertje daar.
Dat weet ik, daarom snap ik die opmerkingen niet over haar wimpers en lippen. Alsof die ineens wel echt zijn.
Niq schreef:
30-03-2020 10:48
Dat weet ik, daarom snap ik die opmerkingen niet over haar wimpers en lippen. Alsof die ineens wel echt zijn.
Ja en wat doet dat er dan toe? Dat je je huid gladder maakt met een filter begrijp ik ergens nog wel. Maar die wimpers van drie kilo en zwarte vegen om je ogen maken de boel niet echt fraaier.
Pff, waar haalt ze die mannen toch telkens vandaan? :nope:
SallySpectra* schreef:
30-03-2020 11:03
Ja en wat doet dat er dan toe? Dat je je huid gladder maakt met een filter begrijp ik ergens nog wel. Maar die wimpers van drie kilo en zwarte vegen om je ogen maken de boel niet echt fraaier.
Die extra wimpers zitten ook in die filter. Dat kan je zien bij bewegende filmpjes.
Niq schreef:
30-03-2020 11:20
Die extra wimpers zitten ook in die filter. Dat kan je zien bij bewegende filmpjes.
Ja en? Doet er toch niet toe of het echt of nep is, het ziet er niet uit.
Alle reacties Link kopieren
Welke filter is het? Daar ben ik ook benieuwd naar. Sowieso geen Snapchat lijkt me, want deze ken ik niet. Het is zo extreem onrealistisch zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
Instagram heeft ook filters, bij de stories.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
VesperLynd schreef:
30-03-2020 11:13
Pff, waar haalt ze die mannen toch telkens vandaan? :nope:
Deze uit de bruine kroeg op de hoek zo te zien.
Alle reacties Link kopieren
Lekkertje hoor, deze Gerrit!
Chocolade, altijd goed!
SallySpectra* schreef:
30-03-2020 11:21
Ja en? Doet er toch niet toe of het echt of nep is, het ziet er niet uit.
Ik vind haar huid mooi egaal.
TheeMetChocolade schreef:
30-03-2020 11:50
Lekkertje hoor, deze Gerrit!
En gevoel voor ritme.
De filmpjes die ze plaatst worden wel steeds meer van een kleuter niveau. :facepalm:

De mannen waar ze nu mee omgaat komen ook wel in de categorie LVB.
Gerrit doet zelfs een beetje aan zanger Rinus denken.
Het zal je moeder maar zijn..
Alle reacties Link kopieren
Niq schreef:
30-03-2020 10:48
Dat weet ik, daarom snap ik die opmerkingen niet over haar wimpers en lippen. Alsof die ineens wel echt zijn.
Alles aan deze vrouw is nep, zoveel en groot mogelijk van alles en ze denkt dat ze de knapste is. Ik vind het gewoon triest voor haar dat ze denkt dat dit allemaal nodig is.
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
29-03-2020 19:56
Jeetje die lijkt echt niet meer op haar zelf!
Nee op Conny Breukhoven en die is volgens mij toch echt minstens 40 jaar ouder.....
Alle reacties Link kopieren
Niq schreef:
30-03-2020 12:21
Ik vind haar huid mooi egaal.
Maar niemand heeft toch zo’n huid? Iedereen heeft wel een bultje of een sproetje. Ik vind dat egale niet mooi, maar het is in 99% van de gevallen een filter, dus dat scheelt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven