Entertainment alle pijlers

Samantha en Michael, nog steeds gescheiden.

14-05-2019 16:17 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zag dat er nog geen nieuwe geopend was en aangezien de oude gesloten is, hierbij een nieuwe.

Samantha is nog steeds lekker bezig aan haar instagram te zien :facepalm:

Hier een linkje naar het oude topic entertainment/samantha-en-michael-schei ... 27791600
watdachtjehiervan schreef:
01-07-2020 09:14
Dan ga ik je nu echt teleurstellen. Er staat nu een filmpje in hun stories dat Gerrit dat ding gebruikt. Het werkt voor geen meter :-D.
Vind het echt raar, een IPL apparaat flits, de lichtflits dringt door tot de haarwortel waardoor deze uiteindelijk vernietigd wordt en er geen haren meer terug zullen groeien.
Maar om dat nu op het lange beenhaar van Gerrit te doen, ik geloof ook niet dat je dan direct resultaat zult zien.
Snap ook niet hoe hun dan kunnen zeggen dat het werkt en hij minder haar ziet? Hij zal waarschijnlijk zijn haren verschroeit hebben door de warmte en ze zullen verminderd zijn? :-P

Btw als het echt een IPL apparaat is geloof ik wel dat het werkt hoor, maar het resultaat zul je gewoon niet zo snel zien op het lange beenhaar:).
wolkje75 schreef:
01-07-2020 09:25
Vind het echt raar, een IPL apparaat flits, de lichtflits dringt door tot de haarwortel waardoor deze uiteindelijk vernietigd wordt en er geen haren meer terug zullen groeien.
Maar om dat nu op het lange beenhaar van Gerrit te doen, ik geloof ook niet dat je dan direct resultaat zult zien.
Snap ook niet hoe hun dan kunnen zeggen dat het werkt en hij minder haar ziet? Hij zal waarschijnlijk zijn haren verschroeit hebben door de warmte en ze zullen verminderd zijn? :-P

Btw als het echt een IPL apparaat is geloof ik wel dat het werkt hoor, maar het resultaat zul je gewoon niet zo snel zien op het lange beenhaar:).
Ik denk dat je gelijk hebt.
Ik moest zo lachen om dat filmpje. Je ziet werkelijk geen verschil en zij maar enthousiast doen :-D.
dubbel:)
Alle reacties Link kopieren
VGM1980 schreef:
30-06-2020 17:47
Nope. Heb ze ook een paar keer voor mijn kinderen besteld, omdat ze er zo leuk uit zien en handgemaakt klink lekker, in mijn oren dan.
Schreeuwend duur en niet lekker. Vooral veel fondant, ik word daar altijd beetje misselijk van.

Dan heb je je taart van iemand gehad die met een dikke laag fondant heeft bekleed. Er is ook fondant op de markt die je zeer, zeer dun kan uitrollen, het is wel een wat duurdere fondant. En verder is het gewoon biscuit met een vulling naar keuze.
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik dacht dat het bij de maker lag, ook nog zo een taart bij een ander besteld. Ook niet lekker.
Alle reacties Link kopieren
Wat een gore bank is dat waar ze op zitten op de ontharing videos. Bah.
Alle reacties Link kopieren
Ah, dat was de story variant en je ziet de vlekken niet op de video die ze op haar profiel heeft.
Alle reacties Link kopieren
Ze heeft babykleertjes gekregen en de baby gaat echt Djemino heten
Alle reacties Link kopieren
luca schreef:
01-07-2020 21:50
Ze heeft babykleertjes gekregen en de baby gaat echt Djemino heten
Pffff wat een naam. Maar goed smaken verschillen
Tokkie naam:
• begint met DJ
• eindigt op een O

Check, check. Ik had een Djaylano oid verwacht. Dit valt wel in die categorie. Vreselijk.
luca schreef:
01-07-2020 21:50
Ze heeft babykleertjes gekregen en de baby gaat echt Djemino heten
Arm ding.
Alle reacties Link kopieren
luca schreef:
01-07-2020 21:50
Ze heeft babykleertjes gekregen en de baby gaat echt Djemino heten
(D)Jeminee ...
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
Pagina’s terug was het al bekend. Maar omdat het in de Story stond, dacht ik dat het misschien wel mee zou vallen. Maar de kleertjes heeft ze dus gekregen van Thea de dochter van Gerrit:

Gerrit t had al besloten dat als het een jongetje zou zijn, hij zou worden vernoemd. ‘Een paar jaar geleden was mijn dochter Thea zwanger en na ruim vier maanden kwam ze erachter dat hun kindje eigenlijk niet levensvatbaar was,’ vertelt Gerrit. ‘Dat was ontzettend moeilijk voor haar. Het beste was om de zwangerschap af te breken. Maar dat is een zwaar proces om te accepteren. Uiteindelijk is Thea voortijdig bevallen van een zoontje. Ze heeft hem de naam Djemino Marco gegeven en zo gaat het zoontje van Samantha en mij ook heten. We hebben daar lang over nagedacht, maar ik zou niet anders willen dan dat onze zoon diezelfde naam krijgt. Hij gaat dus Djemino Marco Meerts heten.’
Ja dat stuk uit de Story was hier op 21 juni al geplaatst. Maar altijd goed om het nog eens te quoten voor degene die het gemist hadden.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop voor het jong dat Djemino afgekort gaat worden naar Djemi, nog niet heel mooi maar alles beter dan Djemino....arm schaap!
Zijn klas zit straks vol met dat soort namen, maak je maar niet druk.
Dwarrel75 schreef:
02-07-2020 08:44
Ik hoop voor het jong dat Djemino afgekort gaat worden naar Djemi, nog niet heel mooi maar alles beter dan Djemino....arm schaap!
“ het jong”? Doe ff normaal ..
Alle reacties Link kopieren
Daar 'hebben we lang over nagedacht'... Eh... Niet echt geloof ik gezien de plotse zwangerschap en de vroege aankondiging van het geslacht en naam.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Calypso- schreef:
04-07-2020 14:55
“ het jong”? Doe ff normaal ..
Wat is daar mis mee? Het jong is gewoon een normaal woord hoor. Jij geeft het nu een negatieve lading, ik niet.
Dwarrel75 schreef:
04-07-2020 19:18
Wat is daar mis mee? Het jong is gewoon een normaal woord hoor. Jij geeft het nu een negatieve lading, ik niet.
In onze streek is het ook een normaal woord zonder een lading.
Djemig de pemig.
Dwarrel75 schreef:
04-07-2020 19:18
Wat is daar mis mee? Het jong is gewoon een normaal woord hoor. Jij geeft het nu een negatieve lading, ik niet.
Tuurlijk, want het hele topic is immers positief bedoeld .
Calypso- schreef:
04-07-2020 20:14
Tuurlijk, want het hele topic is immers positief bedoeld .
En dus dacht je; kom ik ga ook negatief doen?
Sophiever schreef:
04-07-2020 20:26
En dus dacht je; kom ik ga ook negatief doen?
Blijft lastig hè, kritiek incasseren.
Calypso- schreef:
04-07-2020 21:55
Blijft lastig hè, kritiek incasseren.
:there: toch dapper dat je het probeert.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven