Entertainment alle pijlers

Samantha en Michael, nog steeds gescheiden.

14-05-2019 16:17 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zag dat er nog geen nieuwe geopend was en aangezien de oude gesloten is, hierbij een nieuwe.

Samantha is nog steeds lekker bezig aan haar instagram te zien :facepalm:

Hier een linkje naar het oude topic entertainment/samantha-en-michael-schei ... 27791600
wolkje75 schreef:
27-07-2020 22:37
Doorgesnoven? waar staat dat?
Ga zelf maar alle nieuwsberichten afzoeken.
Alle reacties Link kopieren
LīlyRose schreef:
27-07-2020 22:38
Ga zelf maar alle nieuwsberichten afzoeken.
Ze was toen volgens mij al zwanger, of tenminste bewust bezig om zwanger te worden van Gerrit. Ik weet niet of ze toen idd heeft gebruikt. In de media staat toch dat hij drank en drugs heeft gebruikt? Volgens mij niks over haar.
LīlyRose schreef:
27-07-2020 22:38
Ga zelf maar alle nieuwsberichten afzoeken.
Gedaan (anders zou ik het niet vragen), maar niet gevonden dat ze stoned of doorsnoven in de auto zat.
Maar daar gaat het hier niet om dus ga deze discussie niet verder voeren.
Het valt mij gewoon op dat hier allerlei aannames worden gedaan ....
Dwarrel75 schreef:
27-07-2020 22:41
Ze was toen volgens mij al zwanger, of tenminste bewust bezig om zwanger te worden van Gerrit. Ik weet niet of ze toen idd heeft gebruikt. In de media staat toch dat hij drank en drugs heeft gebruikt? Volgens mij niks over haar.
Ze was bij die anderen ook zwanger en toen gebruikte ze ook nog (tot ze het wist oid). Dat ze letterlijk in die auto doorgesnoven zat is idd een aanname. Kort daarvoor gebruikte zich nog en over het algemeen gebruikt een junk mee met de rest. Ze wist pas na het coma dat ze zwanger was.

Ik irriteer me vooral een het gebash op de hulpverlening en dat er vooral alles aan gedaan wordt om haar lekker dwars te zitten en te pesten. Precies wat zij zelf ook schijnen te denken.
Dit soort beslissingen worden niet zomaar en niet op maar 1 incident genomen.
Alle reacties Link kopieren
LīlyRose schreef:
27-07-2020 22:46
Ze was bij die anderen ook zwanger en toen gebruikte ze ook nog (tot ze het wist oid). Dat ze letterlijk in die auto doorgesnoven zat is idd een aanname. Kort daarvoor gebruikte zich nog en over het algemeen gebruikt een junk mee met de rest. Ze wist pas na het coma dat ze zwanger was.

Ik irriteer me vooral een het gebash op de hulpverlening en dat er vooral alles aan gedaan wordt om haar lekker dwars te zitten en te pesten. Precies wat zij zelf ook schijnen te denken.
Dit soort beslissingen worden niet zomaar en niet op maar 1 incident genomen.
Ik denk niet dat jeugdzorg haar aan het pesten is. Ik denk dat zij een goed beeld hebben van wat er gaande is. Wij zien alleen wat samantha op insta zet en wat er in de media word verkondigt. Hoe het werkelijk allemaal zit, daar kunnen we over speculeren maar echt weten doen we het niet.
Alle reacties Link kopieren
wolkje75 schreef:
27-07-2020 22:30
Dat het niet zo negatief moet zijn zoals anderen hier analyseren en beweren.
Ik heb zelf geen idee, maar ga van het positieve uit en als ze maar een klein beetje verandert is t.o.v haar daden van het verleden...
Maar volgens sommigen hier op dit forum lijkt het wel een opgegeven zaak te zijn?
Niemand kent hier toch persoonlijk bedoel ik....
Ik denk dat wanneer zij bevallen is, het eerste feestje weer gehad heeft waar de rotzooi op tafel ligt, ze er geen nee tegen kan zeggen. En dat is niet omdat het samantha is, maar dat zou voor iedere ex verslaafde weer een trigger zijn.
Vooral als je in een tijd zit met spanningen, nieuwe baby, kinderen uit huis, dan is de verleiding nog groter.
OldWood schreef:
27-07-2020 23:01
Ik denk dat wanneer zij bevallen is, het eerste feestje weer gehad heeft waar de rotzooi op tafel ligt, ze er geen nee tegen kan zeggen. En dat is niet omdat het samantha is, maar dat zou voor iedere ex verslaafde weer een trigger zijn.
Vooral als je in een tijd zit met spanningen, nieuwe baby, kinderen uit huis, dan is de verleiding nog groter.
Precies. Zeker met zoveel gebruikers om je heen. Recept voor terugval. Ik hoop overigens dat ze anders bewijst.
Alle reacties Link kopieren
Dwarrel75 schreef:
27-07-2020 22:55
Ik denk niet dat jeugdzorg haar aan het pesten is. Ik denk dat zij een goed beeld hebben van wat er gaande is. Wij zien alleen wat samantha op insta zet en wat er in de media word verkondigt. Hoe het werkelijk allemaal zit, daar kunnen we over speculeren maar echt weten doen we het niet.
Jeugdzorg ook niet. Die zitten er ook niet dag en nacht naast. Zeker als ze behandelingen weigert kunnen zij net zo goed alleen maar afgaan op wat zij verteld in de gesprekken met hun, de verslagen van de begeleide omgang en haar social media.
Alle reacties Link kopieren
Iemand dat filmpje gezien van Gerrit met haar pruik op? :rofl:
bingo schreef:
29-07-2020 19:28
Iemand dat filmpje gezien van Gerrit met haar pruik op? :rofl:
Ja, lekker rokend in huis naast je zwangere vriendin. :facepalm:
Het lijkt wel of ze iets geslikt hebben. Wat een chaos in die vlog.

Edit; Of gerookt, kan ook nog.
Alle reacties Link kopieren
Toch moet ik wel lachen om die twee!

Weet iemand hoe oud Gerrit is?
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Yasmeenah82 schreef:
29-07-2020 21:20
Toch moet ik wel lachen om die twee!

Weet iemand hoe oud Gerrit is?
48 dacht ik
Alle reacties Link kopieren
*Sally* schreef:
29-07-2020 21:22
48 dacht ik
Dank je!
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
*Sally* schreef:
29-07-2020 21:22
48 dacht ik
Jezusmina.
Alle reacties Link kopieren
*Sally* schreef:
29-07-2020 21:22
48 dacht ik
Op een oude fiets moet ze het leren.

Oh nee, ze kan het al🙈
Ze is ook wel echt dom hoor. Een foto plaatsen waarbij gesuggereerd wordt dat deze recent is genomen alleen dragen de mensen op de foto winterjassen en bontkragen :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Wanneer is ze uitgerekend?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
Keuken1987 schreef:
13-08-2020 16:25
Wanneer is ze uitgerekend?
6 december krijgt ze geloof ik geplande keizersnede.
Dwarrel75 schreef:
13-08-2020 17:01
6 december krijgt ze geloof ik geplande keizersnede.
Ja want ze wilde niet op 5 december bevallen en ze mocht kiezen. :lol:
PietjeBello schreef:
13-08-2020 17:45
Ja want ze wilde niet op 5 december bevallen en ze mocht kiezen. :lol:
Als ik mocht kiezen zou ik ook niet voor de vijfde kiezen.
Verkeerd begrepen.
anoniem_63c7bd46b6f35 wijzigde dit bericht op 13-08-2020 18:31
Reden: Verkeerd begrepen
90.77% gewijzigd
Ik snap dat nooit met zo'n geplande keizersnee. Ik bedoel, wel als alles volgens plan verloopt natuurlijk, maar als de bevalling per ongeluk voor die datum begint heb je niks meer te willen.
ñuca schreef:
14-08-2020 14:43
Ik snap dat nooit met zo'n geplande keizersnee. Ik bedoel, wel als alles volgens plan verloopt natuurlijk, maar als de bevalling per ongeluk voor die datum begint heb je niks meer te willen.
Wat snap je niet?
Alle reacties Link kopieren
Met 39 weken doen ze een keizersnee toch? Ik ben ook geboren met een geplande keizersnee, moeder mocht ook een datum kiezen, volgens mij is dat vrij standaard (uit enkele datums mogen kiezen)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven