Entertainment alle pijlers

Samantha en Michael, nog steeds gescheiden.

14-05-2019 16:17 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zag dat er nog geen nieuwe geopend was en aangezien de oude gesloten is, hierbij een nieuwe.

Samantha is nog steeds lekker bezig aan haar instagram te zien :facepalm:

Hier een linkje naar het oude topic entertainment/samantha-en-michael-schei ... 27791600
Meerkat schreef:
12-09-2020 15:13
Direct Message, een persoonlijk bericht dus. (lijkt me toch wel een zeer algemene term in social media land inmiddels)
Nee pm nog steeds.
Sophiever schreef:
12-09-2020 15:20
Nee pm nog steeds.
Nee hoor. DM, direct message.
Alle reacties Link kopieren
https://www.ad.nl/den-haag/autostylingb ... DLAtSb-gVM
Alle reacties Link kopieren
Wie zouden die andere 2 zijn, komen die wel eens langs op Instagram?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een tijdje bij de “jongeren reclassering “ gewerkt. 10 jaar geleden.
Ook als je schuldig wordt gevonden en je een boete krijgt en werkstraf (of gevangenisstraf ) ben je niet zomaar je uitkering kwijt of zou je niet in de schuldsanering kunnen volgens mij . Of er moet mega veel veranderd zijn. Wat ik wel weet is dat je niet “zomaar” iemand op mag pakken of huiszoekingen mag doen. Er wordt alleen toestemming gegeven als er echt behoorlijk veel bewijsmateriaal is verzameld !
Ik denk overigens wel dat ze ook hun huis kwijt zijn. Je mag niet zomaar in een schuurtje een winkeltje beginnen naast witwassen etc. etc etc.
Maar ze zijn natuurlijk niet het brein hierachter. Zijn die mensen volgens mij veel te dom voor. Ik vraag me af of ze nog steeds vastzitten. Er zitten hier vast mensen op dit forum die hier veel van weten
solinge102 schreef:
12-09-2020 18:14
Ik heb een tijdje bij de “jongeren reclassering “ gewerkt. 10 jaar geleden.
Ook als je schuldig wordt gevonden en je een boete krijgt en werkstraf (of gevangenisstraf ) ben je niet zomaar je uitkering kwijt of zou je niet in de schuldsanering kunnen volgens mij . Of er moet mega veel veranderd zijn. Wat ik wel weet is dat je niet “zomaar” iemand op mag pakken of huiszoekingen mag doen. Er wordt alleen toestemming gegeven als er echt behoorlijk veel bewijsmateriaal is verzameld !
Ik denk overigens wel dat ze ook hun huis kwijt zijn. Je mag niet zomaar in een schuurtje een winkeltje beginnen naast witwassen etc. etc etc.
Maar ze zijn natuurlijk niet het brein hierachter. Zijn die mensen volgens mij veel te dom voor. Ik vraag me af of ze nog steeds vastzitten. Er zitten hier vast mensen op dit forum die hier veel van weten
Ze worden onder andere verdacht van uitkeringsfraude. Dan kan besloten worden dat je geen recht meer hebt op bijstand en dat je onterecht ontvangen uitkering moet terugbetalen.
En als je door criminele activiteiten in de schulden raakt, kom je inderdaad niet in aanmerking voor schuldsanering.
To het is vol! Tijd voor een nieuw topic ? Altijd wel iets aan de hand bij Samantha en Michael?
anoniem_63a410da8207f wijzigde dit bericht op 12-09-2020 18:33
8.38% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het net zitten lezen . Klopt inderdaad totaal niet wat ik schreef! Wat een ellende zeg.
Als ze schuldig worden bevonden zijn die mensen echt werkelijk alles kwijt
Hoe dom kun je zijn zeg , door overal vlogs van te maken en van alles te posten
Alle reacties Link kopieren
*2020* schreef:
12-09-2020 18:31
To het is vol! Tijd voor een nieuw topic ? Altijd wel iets aan de hand bij Samantha en Michael?

zal dr 1 maken
Zet je hier ook de link naar het nieuwe topic neer?
Alle reacties Link kopieren
entertainment/al-lang-en-breed-gescheid ... ges/467953

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven