Entertainment alle pijlers

Obese

15-05-2019 20:31 238 berichten
Alle reacties Link kopieren
Straks op RTL 4: Obese. Wie kijkt?
Alle reacties Link kopieren
Ik, met name omdat ik schrok van de voorstukjes. Die nek van die man o_o.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Ja inderdaad, dat zag ik ook
Alle reacties Link kopieren
ik kijk.
"After all this time?" "Always."
Ik kijk ook. Ik heb er maar een bak meloen bijgepakt. Het stimuleert wel om gezond(er) te snacken...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het altijd jammer dat ze in dit soort programma's niet meer ingaan op de psychische kant. Er zit een oorzaak achter het eten, dat hoor je elke kandidaat ook altijd zeggen maar vervolgens leren ze te sporten en te diëten. Met een camera op je neus lukt dat, maar ik denk dat het merendeel altijd weer terugvalt door die psychische oorzaak.
Alle reacties Link kopieren
Haha ja dat vind ik ook, meestal ga je niet zitten snaaien bij dit programma
Alle reacties Link kopieren
Zijn het dertigers?
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Nee, daar vind ik niets aan. Ook dr Pimple en Shameful Bodies en dergelijke niet.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Oei, BMI. 52!
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Ik kan kijkers van dit programma het volgende boek aanraden: https://www.bol.com/nl/f/knap-voor-een- ... 102208264/. De schrijfster is voormalig Obese-deelnemer.
Alle reacties Link kopieren
Wesley loopt ook zo naar voren gebogen, je ziet de schaamte ofzo in zijn houding. Heftig weer om te zien vind ik toch altijd.
"After all this time?" "Always."
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt wel of die man lichamelijk niet helemaal klopt. Die dikke nek en ook die dunne onderbenen.
Alle reacties Link kopieren
Pff, wat een ellende zeg!!
Alle reacties Link kopieren
Shocking om te zien dat 200m rennen zo vermoeiend kan zijn. Als ik dan naar mezelf kijk, onlangs nog 15km hardgelopen. Dan ga je dat toch nog meer waarderen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ze vooral heel lief naar elkaar.
nohr schreef:
15-05-2019 20:54
Ik vind ze vooral heel lief naar elkaar.

Ik vind het ook een lief stel.
Alle reacties Link kopieren
Kwark met noten? Kwark met pinda's bedoelt ze!
newspaper schreef:
15-05-2019 20:41
Ik vind het altijd jammer dat ze in dit soort programma's niet meer ingaan op de psychische kant. Er zit een oorzaak achter het eten, dat hoor je elke kandidaat ook altijd zeggen maar vervolgens leren ze te sporten en te diëten. Met een camera op je neus lukt dat, maar ik denk dat het merendeel altijd weer terugvalt door die psychische oorzaak.

Tuurlijk, maar is toch gewoon dikke aapjes kijken joh. Heerlijk.
tulpje21 schreef:
15-05-2019 20:50
Shocking om te zien dat 200m rennen zo vermoeiend kan zijn. Als ik dan naar mezelf kijk, onlangs nog 15km hardgelopen. Dan ga je dat toch nog meer waarderen.

Is voor mij ook vermoeiend, en ik ben niet obese.
Alle reacties Link kopieren
rups13 schreef:
15-05-2019 20:47
Het lijkt wel of die man lichamelijk niet helemaal klopt. Die dikke nek en ook die dunne onderbenen.
Misschien ook een hormoonspiegel die niet klopt. Ik vind hem bv. geen type om te scheren maar hij had totaal geen lichaamsbeharing.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Zebra123 schreef:
15-05-2019 21:00
Kwark met noten? Kwark met pinda's bedoelt ze!
Dat dacht ik ook. Er is wel iets gezonders te bedenken dan pinda's toch? Noten idd..of waarom niet lekker wat blauwe bessen erdoor ofzo, of ander fruit.
Alle reacties Link kopieren
tulpje21 schreef:
15-05-2019 20:50
Shocking om te zien dat 200m rennen zo vermoeiend kan zijn. Als ik dan naar mezelf kijk, onlangs nog 15km hardgelopen. Dan ga je dat toch nog meer waarderen.
Ik kan ook geen 200 meter rennen. Heeft weliswaar een andere, fysieke reden. Maar vind dit soort opmerkingen vaak toch vervelend. Niet persoonlijk naar jou bedoeld hoor. Maar ik kan dus niet sporten, alleen bewegen in de vorm van wandelen, fietsen en zwemmen. En in real life krijg ik zo vaak opmerkingen hierover en dat het toch echt wel normaal is om minimaal 5 km te kunnen rennen dat ik hier toch even door getriggerd werd. Nogmaals, niks persoonlijks naar jou, puur mijn eigen frustratie.
"After all this time?" "Always."
Alle reacties Link kopieren
RégineFilange schreef:
15-05-2019 21:01
Is voor mij ook vermoeiend, en ik ben niet obese.
Is ook zo, kwestie van conditie. Toen ik met hardlopen begon vond ik 1 of 2 minuten rennen ook wel genoeg. Maar toch, voelde me vast wel beter dan na 200 m dan deze mensen.
Alle reacties Link kopieren
Severus_Snape schreef:
15-05-2019 21:03
Ik kan ook geen 200 meter rennen. Heeft weliswaar een andere, fysieke reden. Maar vind dit soort opmerkingen vaak toch vervelend. Niet persoonlijk naar jou bedoeld hoor. Maar ik kan dus niet sporten, alleen bewegen in de vorm van wandelen, fietsen en zwemmen. En in real life krijg ik zo vaak opmerkingen hierover en dat het toch echt wel normaal is om minimaal 5 km te kunnen rennen dat ik hier toch even door getriggerd werd. Nogmaals, niks persoonlijks naar jou, puur mijn eigen frustratie.
Normaal om 5km te kunnen rennen? Dat is sowieso onzin. Daar moet je flink voor trainen om dat zonder pauze te kunnen rennen.
Sorry ik bedoel het niet verkeerd inderdaad. Het is puur voor mijzelf fijn dat ik blij ben dat ik zo lekker kan sporten en me fit voel. Door dit programma zie ik goed (niet dat ik dat niet wist natuurlijk) dat het ook anders kan.
Wat vervelend voor jou dat je niet kan sporten. Maar wandelen en fietsen is ook lekker toch, en ook erg gezond.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven