Entertainment alle pijlers

Netflix Deel 5!

19-05-2019 21:41 3006 berichten
SPOILEREN IS IN DIT TOPIC VERBODEN!

Welkom allen in het Netflix :popcorn: klets topic deel 5.

Veel lees-en schrijfplezier!! :cheer:

Linkje naar Deel 4:
entertainment/netflix-deel-4/list_messages/411063
anoniem_376303 wijzigde dit bericht op 19-05-2019 22:13
Reden: Linkje toegevoegd
30.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Abundance-of-Freedom schreef:
19-05-2019 23:38
Zit er ook wat spanning/misdaad in?
Nee totaal niet!
Het is zoetsappig
Niq schreef:
19-05-2019 23:45
Ik ben Lucifer aan het kijken, maar ik trek die Chloe echt niet. Hoop dat ik er snel doorheen ben.
Wij kijken ook Lucifer momenteel. Best een goeie serie maar ik trek Lucifer niet zo. Hij heeft geen bovenlip en kijkt steeds zo listig. We zijn bij afl 7 van seizoen 1 en ik weet niet of we de andere seizoenen ook gaan kijken.
maze schreef:
20-05-2019 00:10
Nee totaal niet!
Het is zoetsappig
Nou laat dan maar.
Alle reacties Link kopieren
Zhy schreef:
20-05-2019 01:30
Wij kijken ook Lucifer momenteel. Best een goeie serie maar ik trek Lucifer niet zo. Hij heeft geen bovenlip en kijkt steeds zo listig. We zijn bij afl 7 van seizoen 1 en ik weet niet of we de andere seizoenen ook gaan kijken.
Is misschien ook wel de bedoeling aangezien hij de duivel is :proud:
Alle reacties Link kopieren
Abundance-of-Freedom schreef:
20-05-2019 02:45
Nou laat dan maar.
Je moet er van houden inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Maktub schreef:
20-05-2019 02:50
Is misschien ook wel de bedoeling aangezien hij de duivel is :proud:
:lol:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Zhy schreef:
20-05-2019 01:30
Wij kijken ook Lucifer momenteel. Best een goeie serie maar ik trek Lucifer niet zo. Hij heeft geen bovenlip en kijkt steeds zo listig. We zijn bij afl 7 van seizoen 1 en ik weet niet of we de andere seizoenen ook gaan kijken.
Ik moet nog een half uurtje van het laatste seizoen. Gelukkig kon ik Lucifer zelf wel velen, zijn (niet)bovenlip is me niet opgevallen, maar vanaf nu waarschijnlijk wel haha.
Maar teveel hoofdrolspelers staan me tegen.
Zo erger ik me bijv aan die pukkel bij Linda haar lip en haar korte nek. Amenadiel vind ik dan weer te zoetsappig overkomen. En Dan is ook echt een douchebag.
Maze en Ella vind ik dan weer wel leuk.
Dus mijn tip, zorg dat je een paar hoofdrolspelers wel heel leuk vindt, dan is de serie een stuk beter te pruimen en het ook waard om uit te kijken.
anoniem_64c635cf8decf wijzigde dit bericht op 20-05-2019 08:45
3.55% gewijzigd
Niq schreef:
20-05-2019 08:43
Alle reacties Link kopieren
tvp
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
tvp
Alle reacties Link kopieren
Procne schreef:
19-05-2019 22:10
Ik lees graag mee. Heb nog een maand verlof en ik wil nog even Netflix uitspelen voor ik weer aan het werk moet :P

Ik heb het gevoel dat ik na 3 jaar een beetje uitgeflixt ben.
Weinig zin nieuwe series te beginnen, ik kijk voornamelijk nieuwe seizoenen.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
Vandaag begonnen aan de nieuwe Lucifer. Heerlijk.
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
Gisteren eindelijk door de laatste aflevering van Making a Murderer 2 gekomen. Vond deel 1 leuker! En denk toch dat ie schuldig is...
er is altijd wel iets belangrijker dan je eigen angst
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk nog met een half oog Riverdale. Vond het eerste seizoen heel goed maar nu kijk ik alleen nog omdat ik wil weten hoe het afloopt. Maar ben allerlei andere dingen tussendoor aan het doen dus eigenlijk boeit het vrij weinig merk ik.
"After all this time?" "Always."
Alle reacties Link kopieren
Severus_Snape schreef:
20-05-2019 17:51
Ik kijk nog met een half oog Riverdale. Vond het eerste seizoen heel goed maar nu kijk ik alleen nog omdat ik wil weten hoe het afloopt. Maar ben allerlei andere dingen tussendoor aan het doen dus eigenlijk boeit het vrij weinig merk ik.
Het gaat nergens meer over. Dieptepunt was die musical aflevering, die heb ik echt compleet doorgespoeld. Ik ben met dit seizoen ook nog niet helemaal bij omdat het gewoon niet trekt maar ook ik wil weten hoe het afloopt.
Is The Rain een aanrader?
Kwebbeltje91 schreef:
20-05-2019 20:33
Is The Rain een aanrader?
1 vond ik leuk, 2 kom ik niet in.
Alle reacties Link kopieren
Oke... Door jullie enthousiasme ben ik begonnen aan the good wife, ben nu bij alf 3,vind het nog niet geweldig moet ik zeggen 🙈
Maar hoop wel echt dat ik dat ga vinden.. Heerlijk eindelijk eens een serie met meer dan 1 seizoen!
.
Alle reacties Link kopieren
tvp
Ik heb net pas Sex Education gekeken, wat een leuke serie. Zijn er meer series die daarop lijken?
Ik heb The Good wife ook geprobeerd op aanraden van hier maar ik vind het helemaal niks. Na een aflevering afgehaakt.

Nu bijna door The Society heen. Kijkt lekker weg en ik ben wel nieuwsgierig naar hoe of wat. Niet hoogstaand ofzo maar het houd me wel geboeid.
Ga daarna aan Dead to me beginnen.
Och ja, The good wife.
Ooit aan begonnen, maar ben niet verder gekomen dan aflevering 4 ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Madrid87 schreef:
21-05-2019 19:37
Ik heb The Good wife ook geprobeerd op aanraden van hier maar ik vind het helemaal niks. Na een aflevering afgehaakt.

Nu bijna door The Society heen. Kijkt lekker weg en ik ben wel nieuwsgierig naar hoe of wat. Niet hoogstaand ofzo maar het houd me wel geboeid.
Ga daarna aan Dead to me beginnen.
Dead to me is heel leuk! En ik ben ook bang dat ik the good wife niks ga vinden. Wel jammer, ben echt ff serie loos na undercover.
.
Ja Dead to me is zeker een aanrader.

31 mei komt het 2e seizoen van Good Girls online. En wil gaan beginnen aan The rain. Ik vermaak me de komende tijd wel :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven