Entertainment alle pijlers

Netflix Deel 5!

19-05-2019 21:41 3006 berichten
SPOILEREN IS IN DIT TOPIC VERBODEN!

Welkom allen in het Netflix :popcorn: klets topic deel 5.

Veel lees-en schrijfplezier!! :cheer:

Linkje naar Deel 4:
entertainment/netflix-deel-4/list_messages/411063
anoniem_376303 wijzigde dit bericht op 19-05-2019 22:13
Reden: Linkje toegevoegd
30.73% gewijzigd
absor schreef:
21-05-2019 21:37
Crashing
En lovesick ook wel

Die ga ik even opzoeken, dank je.
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
22-05-2019 10:23
Ik lees nu pas je ava, echt geweldig! :proud:
Haha!
Heb hem jaren geleden is proberen te veranderen maar dat lukte niet. Gelukkig maar dan!
ItsMeBart schreef:
22-05-2019 10:11
Breaking Bad is enorm goed, wordt niet voor niets als beste serie ooit beschreven.
Geen ruk aan.
Alle reacties Link kopieren
malty schreef:
21-05-2019 20:40
Sonde he.. Waarom vinden de meesten het dan zo geweldig?!
Ik vind t maar saai

Het ligt er denk ik ook aan dat The Good Wife 10 (?) jaar geleden is gemaakt.
Such fun!1
The Good Wife en Suits vond ik geweldig! Breaking bad heb ik een aflevering of vijf geprobeerd. Ik vond het niets. Ik snap ook wel waarom, de hoofdrolspeler heeft werkelijk niets charmants. Een uitgebluste onaantrekkelijke vijftiger met een verlopen uiterlijk. Er was echt helemaal niets in de serie wat me aantrok.
Maar ja, smaken verschillen dus, want het staat wel al tijden op nr 1 in de Netflixlijst.
Ik ben van de week in The Good Wife begonnen (nu afl 10) en ben blij dat er nog zoveel seizoenen zijn :lol:
Kijkt heerlijk weg.
MinkeDeWit schreef:
22-05-2019 18:47
The Good Wife en Suits vond ik geweldig! Breaking bad heb ik een aflevering of vijf geprobeerd. Ik vond het niets. Ik snap ook wel waarom, de hoofdrolspeler heeft werkelijk niets charmants. Een uitgebluste onaantrekkelijke vijftiger met een verlopen uiterlijk. Er was echt helemaal niets in de serie wat me aantrok.
Maar ja, smaken verschillen dus, want het staat wel al tijden op nr 1 in de Netflixlijst.
Uh, dat is zijn karakter. Daarop is dan weer de hele serie gebaseerd.
Alle reacties Link kopieren
lizenlotte schreef:
21-05-2019 21:15
ik vond het al gek dat er geen netflixtips meer werden geplaatst.. maar jullie zijn verhuisd! tvp dan maar
Nou ik vond het ook al zo gek ☺️

We hebben gisteren el recluso gekeken. Kijkt wel aardig weg.
Alle reacties Link kopieren
Dead to me is inderdaad een hele goede, in een weekend weggekeken!
Daarvoor Quicksand gekeken, ook goed (wel Scandinavisch).
Nu bezig met Bloodline, al een wat oudere (2015) maar zeker ook de moeite waard. Veel afleveringen en ze duren een uur, dus daar kan ik voorlopig even mee vooruit :popcorn:
Kijk, luister en geniet... want mooier dan dit wordt het niet!
The Rain is ook de moeite waard!
Alle reacties Link kopieren
ik was dol op de good wife, maar denk halverwege S4 of de laatste 2 toen verloor ik wel een beetje mijn interesse. heb het wel af gekeken.
Suits heb ik ook gezien maar halverwege het laatste seizoen ben ik gestopt kon het niet meer aan :facepalm:

kijk nu een docu over de geschiedenis van Cuba en ben net begonnen met Grand Hotel
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Paar weken geleden begonnen met The Affair, maar ik vind het zooooooooo traag. Wordt het nog 'sneller'?
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Undercover pas gekeken, vond ik goede serie. Moest er 1e aflevering wel even inkomen, maar daarna werd het steeds beter.

Nu begonnen met seizoen 2 van the Rain, vond seizoen 1 wel goed, ben er alleen nog niet over uit of ik dit seizoen net zo goed ga vinden.
Alle reacties Link kopieren
Friction-90 schreef:
22-05-2019 21:31
Dead to me is inderdaad een hele goede, in een weekend weggekeken!
Daarvoor Quicksand gekeken, ook goed (wel Scandinavisch).
Nu bezig met Bloodline, al een wat oudere (2015) maar zeker ook de moeite waard. Veel afleveringen en ze duren een uur, dus daar kan ik voorlopig even mee vooruit :popcorn:
De eerste aflevering aan het kijken. Moet je er nog inkomen of hoort het vanaf de eerste minuut goed te zijn? :$
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
23-05-2019 18:18
De eerste aflevering aan het kijken. Moet je er nog inkomen of hoort het vanaf de eerste minuut goed te zijn? :$
Ik vond de 1e aflevering wat vaag, maar daarna werden de afleveringen steeds beter vond ik.
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
23-05-2019 18:29
Ik vond de 1e aflevering wat vaag, maar daarna werden de afleveringen steeds beter vond ik.
Ok, nog even doorzetten dus!
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
doornroosje9 schreef:
23-05-2019 18:18
De eerste aflevering aan het kijken. Moet je er nog inkomen of hoort het vanaf de eerste minuut goed te zijn? :$
Ik vond afl 1 zeker al gelijk heel goed. Wist gelijk dat ik t n hele goede Serie zou gaan vinden.
Maar word ook steeds beter.
.
doornroosje9 schreef:
23-05-2019 18:30
Ok, nog even doorzetten dus!
Ja moet je echt doen!
Kwebbeltje91 schreef:
23-05-2019 18:29
Ik vond de 1e aflevering wat vaag, maar daarna werden de afleveringen steeds beter vond ik.
Precies dit!
Alle reacties Link kopieren
Annapicobella schreef:
23-05-2019 16:34
Paar weken geleden begonnen met The Affair, maar ik vind het zooooooooo traag. Wordt het nog 'sneller'?

Ik weet niet meer hoe traag het was, maar echt flitsend en snel wordt het niet.. ik heb gisteren het laatste deel gekeken, wilde toch het einde zien.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Met derde seizoen Slasher begonnen.

The society en the rain uit, beiden wel prima.
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
23-05-2019 18:44
Ik weet niet meer hoe traag het was, maar echt flitsend en snel wordt het niet.. ik heb gisteren het laatste deel gekeken, wilde toch het einde zien.
Er komt nog een seizoen aan hoor, ergens in juli volgens mij is de release. Maar dat duurt weer een eeuwigheid voor dat op Netflix komt, dus dat wordt even een andere manier zoeken :whistle:
Ik vind het wel een goede serie overigens!
Kijk, luister en geniet... want mooier dan dit wordt het niet!
Alle reacties Link kopieren
doornroosje9 schreef:
23-05-2019 18:18
De eerste aflevering aan het kijken. Moet je er nog inkomen of hoort het vanaf de eerste minuut goed te zijn? :$
Ja wat de rest zegt inderdaad , wordt een hele goede serie :popcorn: !
Kijk, luister en geniet... want mooier dan dit wordt het niet!
Frietmetmayo schreef:
22-05-2019 21:15
Nou ik vond het ook al zo gek ☺️

We hebben gisteren el recluso gekeken. Kijkt wel aardig weg.
Is dit een aanrader? Speelt een groot deel zich af in de gevangenis, dat zou ik wel wat minder vinden namelijk.
Alle reacties Link kopieren
Annapicobella schreef:
23-05-2019 16:34
Paar weken geleden begonnen met The Affair, maar ik vind het zooooooooo traag. Wordt het nog 'sneller'?
Nee. Ik heb lang over de serie gedaan, kon hem niet echt bingen, maar vond hem zeer zeker de moeite waard. Met name het laatste seizoen vond ik erg sterk.
"After all this time?" "Always."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven