Entertainment alle pijlers

Netflix Deel 5!

19-05-2019 21:41 3006 berichten
SPOILEREN IS IN DIT TOPIC VERBODEN!

Welkom allen in het Netflix :popcorn: klets topic deel 5.

Veel lees-en schrijfplezier!! :cheer:

Linkje naar Deel 4:
entertainment/netflix-deel-4/list_messages/411063
anoniem_376303 wijzigde dit bericht op 19-05-2019 22:13
Reden: Linkje toegevoegd
30.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
25-05-2019 09:30
Eerste aflevering What if gezien. Nodigt zeker uit tot verder kijken.
Moet wel even wennen aan het hoofd van René Zellweger
Ik vind haar manier van praten heel erg irritant, maar nu 3 afleveringen en ik ben benieuwd wat er aan de hand is allemaal
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Niet op netflix, maar op npo, een aanrader, de serie Informer. Spannend.
Rim of the world gekeken, zeer vermakelijke (kinder?)film
anoniem_277465 wijzigde dit bericht op 26-05-2019 09:43
1.75% gewijzigd
Ik ben plotseling klaar met The Rain. Wat een ongelooflijke bizarre serie.
Ik zit nog met veel vragen dus ik moet het even laten bezinken geloof ik.
Jawlensky schreef:
25-05-2019 22:33
Niet op netflix, maar op npo, een aanrader, de serie Informer. Spannend.
Bedankt! Heb hem gelijk in mijn lijstje gezet.
Tvp
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
23-05-2019 23:20
Nope, want dit is een hele fijne serie waarin ze de tijd nemen om de karakters uit te diepen en de sfeer uitmuntend weergeven.
Klopt, maar wel jammer dat het van die kutkarakters zijn. Noah voorop. Wát een eikel.
Na seizoen 2 ben ik afgehaakt, ik trok die lui echt niet meer (want Alison en hoe heet ze, ex van Noah zijn natuurlijk ook knetter)

(Gaat over the Affair trouwens, blijkt anders niet meer uit de quote)
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
25-05-2019 09:30
Eerste aflevering What if gezien. Nodigt zeker uit tot verder kijken.
Moet wel even wennen aan het hoofd van René Zellweger
Hm, verhaal klinkt wel interessant, maar krijgt wel matige recensies overal. En wat ziet die Renée Zelweger eruit zeg idd o_o
Ze had altijd al van die knijpoogjes , maar nu is het helemaal erg...
Nothing happens for a reason
juliet64 schreef:
26-05-2019 16:39
Hm, verhaal klinkt wel interessant, maar krijgt wel matige recensies overal. En wat ziet die Renée Zelweger eruit zeg idd o_o
Ze had altijd al van die knijpoogjes , maar nu is het helemaal erg...
Ben bij aflevering 4, ik vind het een boeiende serie. Ben benieuwd hoe het verder gaat.
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen week undercover en dead to me gekeken. Totaal verschillend, maar vond beide goed.

Denk dat ik nu(n.a.v. dit topic) maar aan de good wife ga beginnen
Alle reacties Link kopieren
Wauw, dead to me! Wat een onwijs gave serie. In 1 dag uitgekeken.

Wat is Christina Applegate een goeie en mooie actrice. Heel droog en leuke humor maar ook qua emoties speelt ze heel goed.

Echt een aanrader!
Alle reacties Link kopieren
juliet64 schreef:
26-05-2019 16:35
Klopt, maar wel jammer dat het van die kutkarakters zijn. Noah voorop. Wát een eikel.
Na seizoen 2 ben ik afgehaakt, ik trok die lui echt niet meer (want Alison en hoe heet ze, ex van Noah zijn natuurlijk ook knetter)

(Gaat over the Affair trouwens, blijkt anders niet meer uit de quote)

Het zijn net mensen!
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
26-05-2019 18:40
Wauw, dead to me! Wat een onwijs gave serie. In 1 dag uitgekeken.

Wat is Christina Applegate een goeie en mooie actrice. Heel droog en leuke humor maar ook qua emoties speelt ze heel goed.

Echt een aanrader!

Nou, ik vind haar gezicht wel zonde hoor. Vraag me de hele tijd af hoeveel beter/slechter ze er had uitgezien zonder alle ingrepen.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
26-05-2019 19:44
Nou, ik vind haar gezicht wel zonde hoor. Vraag me de hele tijd af hoeveel beter/slechter ze er had uitgezien zonder alle ingrepen.
Meen je dat nou? Ik vond het juist een verademing dat zowel zij als tegenspeelster Linda Cardellini er uitzien naar hun leeftijd. Midden /eind-veertigers dus. Zeker bij Christina zie je de rimpels, fronslijnen etc. gewoon zitten. Dus heb zelf niet het idee dat er nou zoveel aan gesleuteld is, en zoja, vind ik het goed gedaan.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
26-05-2019 19:43
Het zijn net mensen!
Ja, maar dan wel heel vervelende mensen :)
Ik vind het serieus lastig me in te leven in types die vrij eendimensionaal zijn.
Ik "gun" ze dan ook meteen niks meer, eigenlijk.
Als het over gewetenloze misdadigers oid gaat vind ik het weer anders. Dan is het meer fascinatie wat ik kan hebben, maar dit is toch een soort psychologisch drama.
Nouja, ieder zijn meug natuurlijk.
:)
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
26-05-2019 19:44
Nou, ik vind haar gezicht wel zonde hoor. Vraag me de hele tijd af hoeveel beter/slechter ze er had uitgezien zonder alle ingrepen.
Ze ziet er gewoon uit naar haar leeftijd, midden 40 en ik heb helemaal niet het idee dat er veel aan botox etc is gedaan.

Met mooi bedoelde ik trouwens nog meer dat ik haar gewoon een mooi mens in totaliteit vind. Ik wist eigenlijk niet dat ze zo'n goede actrice is ook.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk nu Evil Genius, over een gegijzelde man met een bom om zijn nek die een bank overvalt. Blijkt een heel verhaal achter te zitten. Is waar gebeurd.
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
26-05-2019 20:09
Ze ziet er gewoon uit naar haar leeftijd, midden 40 en ik heb helemaal niet het idee dat er veel aan botox etc is gedaan.

Met mooi bedoelde ik trouwens nog meer dat ik haar gewoon een mooi mens in totaliteit vind. Ik wist eigenlijk niet dat ze zo'n goede actrice is ook.
Ik had precies hetzelfde! Heb haar eigenlijk niet meer gevolgd sinds ze die bimbodochter speelde in Married with Children vroeger. Gek eigenlijk dat ze niet vaker te zien is ergens.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
juliet64 schreef:
26-05-2019 19:51
Ja, maar dan wel heel vervelende mensen :)
Ik vind het serieus lastig me in te leven in types die vrij eendimensionaal zijn.
Ik "gun" ze dan ook meteen niks meer, eigenlijk.
Als het over gewetenloze misdadigers oid gaat vind ik het weer anders. Dan is het meer fascinatie wat ik kan hebben, maar dit is toch een soort psychologisch drama.
Nouja, ieder zijn meug natuurlijk.
:)

Ik vind ze juist helemaal niet eendimensionaal! De karakters worden juist bijzonder goed uitgewerkt.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
26-05-2019 20:09
Ze ziet er gewoon uit naar haar leeftijd, midden 40 en ik heb helemaal niet het idee dat er veel aan botox etc is gedaan.

Met mooi bedoelde ik trouwens nog meer dat ik haar gewoon een mooi mens in totaliteit vind. Ik wist eigenlijk niet dat ze zo'n goede actrice is ook.

Nou... haar gezicht staat erg strak hoor. Mooie vrouw, daar niet van. Maar niet het type au naturel https://theskincareedit.com/2014/07/18/ ... -and-after

Ze is sowieso een erg goede actrice. Een aantal jaar geleden was ze ook te zien in Samantha Who, was best leuke serie. En ze had even een rolletje in Friends, deed ze ook erg leuk.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Slasher gekeken, gore horror. Vond het verhaal wel goed en had nooit geraden wie de moordenaar is.
Alle reacties Link kopieren
juliet64 schreef:
26-05-2019 16:39
Hm, verhaal klinkt wel interessant, maar krijgt wel matige recensies overal. En wat ziet die Renée Zelweger eruit zeg idd o_o
Ze had altijd al van die knijpoogjes , maar nu is het helemaal erg...
Ik vind haar eng! Die zwarte ogen....brrrr. (Zal ook wel bij haar rol horen maar toch) ik heb de eerste aflevering gezien, ga zeker verder kijken.
MarindaH schreef:
26-05-2019 19:44
Nou, ik vind haar gezicht wel zonde hoor. Vraag me de hele tijd af hoeveel beter/slechter ze er had uitgezien zonder alle ingrepen.
Ik dacht dat het over Zellweger ging, maar het blijkt over Christina Applegate te gaan. Die vond ik nou juist heel erg natuurlijk en is volgens mij gewoon heel goed geconserveerd. Bovendien ook nog eens een goede actrice!
Alle reacties Link kopieren
Toch What if maar gaan kijken. Ik trek die trailer niet zo als je haar zo quasi zwoel ziet lopen en die stem en die dunne oogjes maar wie weet is het toch leuk.
Tvp

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven