Entertainment alle pijlers

Netflix Deel 5!

19-05-2019 21:41 3006 berichten
SPOILEREN IS IN DIT TOPIC VERBODEN!

Welkom allen in het Netflix :popcorn: klets topic deel 5.

Veel lees-en schrijfplezier!! :cheer:

Linkje naar Deel 4:
entertainment/netflix-deel-4/list_messages/411063
anoniem_376303 wijzigde dit bericht op 19-05-2019 22:13
Reden: Linkje toegevoegd
30.73% gewijzigd
Orișa schreef:
11-06-2019 21:37
The Cry op NPO. Goed!
Echt buikpijn!
Alle reacties Link kopieren
the_Wicked_Witch schreef:
11-06-2019 14:33
Tales of the city is een vervolg op eerdere series. De eerste was in de jaren 70, toen nog ergens 1 en toen rond 2003.
Voor de exacte info zou je even moeten googlen.
https://www.digitalspy.com/tv/ustv/a278 ... -synopsis/
Toch maar Dead to me afgekeken, bij gebrek aan wat anders. Aardig maar geweldig vond ik het zeker niet. Het eind was behoorlijk voorspelbaar vond ik. Ik vond Christina Applegate wel heel goed acteren, dat redde de serie nog wel wat voor mij.

Gisteren begonnen aan Jane the Virgin. Tot nu toe erg grappig maar ik weet niet of ik het 5 seizoenen lang leuk blijf vinden. Is het echt een soap serie want die trek ik meestal niet echt.
Al vind ik het Spaans wel erg leuk tot nu toe. En de narrator. :P
Ik las dat de latere seizoenen slecht zijn. Het lijkt me ook moeilijk voor serie makers om series echt seizoenen lang boeiend te houden. De enige serie die ik ken waar ik alles even goed van vond is Black Sails. Verder hebben zelfs Modern Family en Friends ( twee van mijn favoriete comedy series ) mindere seizoenen.

Is the good place trouwens leuk?
Madrid87 schreef:
12-06-2019 06:42
Toch maar Dead to me afgekeken, bij gebrek aan wat anders. Aardig maar geweldig vond ik het zeker niet. Het eind was behoorlijk voorspelbaar vond ik. Ik vond Christina Applegate wel heel goed acteren, dat redde de serie nog wel wat voor mij.

Gisteren begonnen aan Jane the Virgin. Tot nu toe erg grappig maar ik weet niet of ik het 5 seizoenen lang leuk blijf vinden. Is het echt een soap serie want die trek ik meestal niet echt.
Al vind ik het Spaans wel erg leuk tot nu toe. En de narrator. :P
Ik las dat de latere seizoenen slecht zijn. Het lijkt me ook moeilijk voor serie makers om series echt seizoenen lang boeiend te houden. De enige serie die ik ken waar ik alles even goed van vond is Black Sails. Verder hebben zelfs Modern Family en Friends ( twee van mijn favoriete comedy series ) mindere seizoenen.

Is the good place trouwens leuk?
Ik heb Jane the Virgin ook helemaal uitgekeken. Moet zeggen dat de laatste aflevering wel een behoorlijk wtf-momentje had. Dus ben heul erg benieuwd naar het volgende seizoen.
Ik vond het op zich wel een leuke serie maar sommige dingen werden wel erg uitgemolken. En ik vond niet alle verhaallijnen leuk.
Alle reacties Link kopieren
Jane the Virgin. Kijk ik met tussenpozen. Ik vind bepaalde dingen ook erg uitgemolken maar wel herl grappig. En one day at a time vond ik ook leuk! Ben nu begonnen aan quicksand
Alle reacties Link kopieren


Dit wist ik niet, wil ik nu ook zien o_o

Een van de beste series van de laatste tijd wat mij betreft!
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
met jane the virgin heb ik inmiddels een haat&liefde verhouding. de 1ste 2 seizoen waren super leuk en ja werd steeds minder...

de the black gothfather geweldige docu, heb me doodgelachen en soms afgevraagd wie is die vent eigenlijk...

ben ondertussen ook The Cuba Libre story aan het kijken ook heeel interesant als je meer wilt over de geschiedenis van Cuba
Relax we're all crazy, it's not a competition
Ik lees op internet dat ik met allerlei vraagstukken had moeten zitten na de finale van Dead to me. Euh, nee. Maar goed, ik zeg geen nee tegen een nieuw seizoen 😄

Ik heb ook Easy gekeken, best geinig en onderhoudend. Verschilt een beetje per aflevering, maar dat maakt het als geheel ook wel weer geinig.

Straks maar eens het nieuwe seizoen van Designated survivor opstarten.
Alle reacties Link kopieren
Zojuist When they see us versneld gekeken.
Tragisch verhaal natuurlijk maar men, wat een langgerekte ,slome serie.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren
Elmervrouw schreef:
09-06-2019 13:45
Gisteravond ook 'I am mother' gekeken. Vond het een tegenvaller. Thema was wel interessant (en ik hou van sci-fi), maar de uitwerking minder. En ik bleef met onbeantwoorde vragen zitten. Helaas!

Ik vond hem goed.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren
coolpack2 schreef:
12-06-2019 20:33
Ik lees op internet dat ik met allerlei vraagstukken had moeten zitten na de finale van Dead to me. Euh, nee. Maar goed, ik zeg geen nee tegen een nieuw seizoen 😄

Wat voor vragen?

Ik heb het uiteindelijk afgekeken omdat ik Christina Applegate zo goed vind, maar weet niet of ik een tweede seizoen ga kijken.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
Madrid87 ik vond the good place vooral seizoen 1 leuk. Daarna had ik het idee vooral rekken en met moeite de overige seizoenen gekeken....
OkkiePetite schreef:
13-06-2019 15:35
Madrid87 ik vond the good place vooral seizoen 1 leuk. Daarna had ik het idee vooral rekken en met moeite de overige seizoenen gekeken....
Net zo. Ik heb het ook niet meer afgekeken.

The girl with al the gifts gekeken. Was onderhoudend.
Alle reacties Link kopieren
Net When they see us gekeken.
Ik vond het een goede serie. Je kijkt er toch anders naar als je weet dat het waar gebeurd is (ik kende het verhaal overigens niet)
Ik vond het heftig en heb ook af en toe wel even moeten janken ;-)

Ook bezig met the Rain, 2e seizoen. Wil het wel af zien, maar vind het maar zo zo.....
vandale schreef:
13-06-2019 12:05
Wat voor vragen?

Ik heb het uiteindelijk afgekeken omdat ik Christina Applegate zo goed vind, maar weet niet of ik een tweede seizoen ga kijken.
Dat weet ik dus ook niet goed, haha. Er werd wel een voorbeeld gegeven van wat er aan het eind gebeurde; je zag niet dat (en dus hoe) het gebeurde, dat zou nog een staartje krijgen. Specifieker maak ik het even niet omdat ik niet wil spoileren. Nou ja en dat haar zoon bij dat christelijke gebeuren is gegaan zal ook nog wel niet afgerond zijn, en zo zijn er vast nog wel wat dingen te bedenken. Maar ik weet niet goed wat dan te verwachten qua plot, serie.
Alle reacties Link kopieren
pepexx schreef:
12-06-2019 22:13
Zojuist When they see us versneld gekeken.
Tragisch verhaal natuurlijk maar men, wat een langgerekte ,slome serie.
Ja,vond ik ook.
Traaaaaaaaag😞
Alle reacties Link kopieren
coolpack2 schreef:
13-06-2019 17:46
Dat weet ik dus ook niet goed, haha. Er werd wel een voorbeeld gegeven van wat er aan het eind gebeurde; je zag niet dat (en dus hoe) het gebeurde, dat zou nog een staartje krijgen. Specifieker maak ik het even niet omdat ik niet wil spoileren. Nou ja en dat haar zoon bij dat christelijke gebeuren is gegaan zal ook nog wel niet afgerond zijn, en zo zijn er vast nog wel wat dingen te bedenken. Maar ik weet niet goed wat dan te verwachten qua plot, serie.
Wat en hoe er gebeurd is kun je volgens mij wel invullen, ook al was dat geen echte scène.
[...]
Ik vond het ook een beetje vergezocht "open einde" om maar bestaansrecht te creëren voor een tweede seizoen.
Had van mij niet gehoeven.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-06-2019 23:13
Reden: spoiler
3.23% gewijzigd
Nothing happens for a reason
juliet64 schreef:
13-06-2019 20:07
Wat en hoe er gebeurd is kun je volgens mij wel invullen, ook al was dat geen echte scène.
[...]
Ik vond het ook een beetje vergezocht "open einde" om maar bestaansrecht te creëren voor een tweede seizoen.
Had van mij niet gehoeven.
Dat dacht ik ook, maar ik stuitte op wat uitspraken van de producent en die impliceerde dat het nog een staartje krijgt door te noemen dat we het hoe en wat niet gezien hebben.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-06-2019 23:13
Reden: 'quote' verwijderd
5.02% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
coolpack2 schreef:
13-06-2019 22:37
Dat dacht ik ook, maar ik stuitte op wat uitspraken van de producent en die impliceerde dat het nog een staartje krijgt door te noemen dat we het hoe en wat niet gezien hebben.
Ah, op die manier. Nou, ik ben benieuwd... :)
Nothing happens for a reason
OkkiePetite schreef:
13-06-2019 15:35
Madrid87 ik vond the good place vooral seizoen 1 leuk. Daarna had ik het idee vooral rekken en met moeite de overige seizoenen gekeken....
Ik ben bezig met seizoen 3 (volgens mij) en vind het nog wel leuk. Vooral Jason vind ik erg schattig en een leuke acteur draagt bij aan het kijkplezier.
Alle reacties Link kopieren
OPRAH WINFREY PRESENTS WHEN THEY SEE US NOW

Sinds vandaag op Netflix.

Dat wordt weer grienen.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Hmm na Jane the Virgin maar eens aan The Good place beginnen dan.
Ik ben ondertussen al aardig verslaafd aan Jane the Virgin. Ik lig steeds helemaal in een deuk. Ja het is wat over de top maar ik vind juist de narrator hilarisch en Jane's band met haar oma en moeder doet zo enorm veel aan die van mezelf denken dat ik geregeld een traantje laat.
Tot nu toe vind ik het erg leuk. Ben bijna door seizoen een heen. Goed voor mijn Spaans ook, die oma.

Ik had ook geen vragen meer na Dead to me. Het leek me allemaal vrij duidelijk en ik ga het 2e seizoen ook niet kijken.
Alle reacties Link kopieren
Gister de film Man up gekeken,een romcom met simon pegg...
Echt een van de betere !!! Kijk alleen niet de trailer die doet zo geen recht aan de film (dat stond in de youtube comments ook al veelvuldig)
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
13-06-2019 23:07
Ik ben bezig met seizoen 3 (volgens mij) en vind het nog wel leuk. Vooral Jason vind ik erg schattig en een leuke acteur draagt bij aan het kijkplezier.

Ik zit nog in seizoen 2 geloof ik (kijk het niet heel vaak), maar ik vind de wendingen best verrassend en origineel. (The Good Place).
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Zojuist Trinkets gekeken. Leuk tussendoortje. Kijkt lekker weg.

Nu verder met Jinn, een Arabische bovennatuurlijke serie die zich afspeelt in Petra.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven