Entertainment alle pijlers

Netflix Deel 5!

19-05-2019 21:41 3006 berichten
SPOILEREN IS IN DIT TOPIC VERBODEN!

Welkom allen in het Netflix :popcorn: klets topic deel 5.

Veel lees-en schrijfplezier!! :cheer:

Linkje naar Deel 4:
entertainment/netflix-deel-4/list_messages/411063
anoniem_376303 wijzigde dit bericht op 19-05-2019 22:13
Reden: Linkje toegevoegd
30.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Niq schreef:
16-09-2019 16:55
Seizoen 2 van Queen of the South staat er wel op hoor.
Oh ik zie het. Is dat altijd zo geweest?
.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
16-09-2019 16:33
Maar wat ik me afvraag:, is de overgang van seizoen 1 naar 2 bij Queen en Reina wel op hetzelfde moment, ook al heeft Reina S1 veel meer afleveringen?

Ik ben nu bezig met seizoen Queen 1, S2, aflevering 5. In Reina, zijn er gewoon wat jaren verstreken, is ze wat ouder, en Reina heeft zeker meer afleveringen. Maar het is ook heel anders, je ziet bijv. niet die flashbacks, die vind ik eigenlijk niet zo leuk in S1 Queen. Reina kan je ook los zien zonder Queen, ze heeft het wel over dingen die in Queen zijn gebeurd. Ik vind Reina echt leuker en beter.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben waarschijnlijk de laatste zoals altijd maar ik ben helemaal verslaafd aan RuPaul’s drag race, normaal ben ik niet zo van het binge watchen maar heb er inmiddels al 7 seizoenen doorheen gejaagd :popcorn: :hihi:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Suðri schreef:
15-09-2019 21:43
Goed seizoen!
En een hel van een cliffhanger.
Alle reacties Link kopieren
Het Mexicaanse Monarca gezien, aanrader. Over corruptie en verraad in een familiebedrijf maar zonder bruut geweld.
Nog niet duidelijk wanneer S2 komt.
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
Ingorbenable is trouwens met dezelfde actrice als in la reisa, zij is daar de vrouw van de vermoorde president, twee seizoenen.
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben net aan unbelievable begonnen.. Het lijkt wel wat te worden.
.
Iemand Marianne gezien? Heb aflevering 1 gezien maar weetnog niet of ik er verder mee ga. Vond het matig.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb me vergist. Ik heb gisteren Queen of the South afgekeken, ik vond het steeds spannender worden, maar het is toch wel verschillend van La Reina.

Ik denk dat het boek gewoon 2 keer verfilmd is. In La Reina spreken ze dus Spaans, is de hoofdpersoon wat volwassener, en spelen er ook mensen mee die al uitgeschakeld waren in the Queen. Toch vond ik beide series de moeite waard.

La Reina wel beter dan the Queen.
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
18-09-2019 10:14
Iemand Marianne gezien? Heb aflevering 1 gezien maar weetnog niet of ik er verder mee ga. Vond het matig.
Neeee ik durf niet 🙈
.
Gisselle schreef:
18-09-2019 10:22
Ik heb me vergist. Ik heb gisteren Queen of the South afgekeken, ik vond het steeds spannender worden, maar het is toch wel verschillend van La Reina.

Ik denk dat het boek gewoon 2 keer verfilmd is. In La Reina spreken ze dus Spaans, is de hoofdpersoon wat volwassener, en spelen er ook mensen mee die al uitgeschakeld waren in the Queen. Toch vond ik beide series de moeite waard.

La Reina wel beter dan the Queen.

Net als 'The Bridge' en 'The Tunnel'

The Bridge: https://www.imdb.com/title/tt1733785/
The Tunnel: https://www.imdb.com/title/tt2711738/
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
18-09-2019 10:14
Iemand Marianne gezien? Heb aflevering 1 gezien maar weetnog niet of ik er verder mee ga. Vond het matig.
Ben bij aflevering 3. Ik vind die oude vrouw zo angstaanjagend en walgelijk..ik kijk nog even door maar als het nog erger wordt dan stop ik.
...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben klaar met unbelievable. Mooie serie.
En gisteren Triklets (geloof ik) in een keer afgekeken haha. Soms een beetje teveel highschool drama maar alsnog een fijne wegkijk serie.
melbourne88 schreef:
19-09-2019 10:38
Ik ben klaar met unbelievable. Mooie serie.
En gisteren Triklets (geloof ik) in een keer afgekeken haha. Soms een beetje teveel highschool drama maar alsnog een fijne wegkijk serie.
Daar ben in gisteren aan begonnen en de eerste 2 afleveringen gezien. Wat een bizar verschil in bejegening. Om te huilen, omdat het echt zo gaat.

Trinklets kijkt lekker weg inderdaad :)
Ik moet nog een half uur van 13 reasons why en dan zal ik me ook aan unbelievable wagen.
Ben wel blij als 13 voorbij is hoor, erger me dood aan Ani.
Alle reacties Link kopieren
Goede serie Unbelievable.. Heb mij ook ontzettend opwinden over het verschil in bejegening van de verschillende slachtoffers en van een pleegmoeder.
Maar serie is zeker de moeite waard!
ach.. ik doe ook maar wat..
Anárion schreef:
18-09-2019 17:17
Ben bij aflevering 3. Ik vind die oude vrouw zo angstaanjagend en walgelijk..ik kijk nog even door maar als het nog erger wordt dan stop ik.
Ik heb er nu 2 gezien maar ga denk ik afhaken. Ik houd best van een goede horror, maar dit is zo onsamenhangend dat ik het niet te volgen vind. Ik vind die vrouw vooral gestoord en irritant overkomen en niet zo zeer eng. Jammer.
Alle reacties Link kopieren
Net de laatste aflevering van seizoen 3 Vis a Vis gekeken. Ook al kijk ik erg uit naar seizoen 4, ik vond 3 toch wat minder dan de 1e twee seizoenen....
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk nu Unbelievable, heftig hoor.
Unbelievable lijkt me nou niet zo'n prettige serie dus heb hem uitgezet.
Nu ben ik begonnen aan Criminal United Kingdom. Kan ik beter verdragen.
Alle reacties Link kopieren
Call me by your name staat er sinds deze week op. Wat een super mooie, ontroerende film.
Max.Daffie schreef:
22-09-2019 12:14
Call me by your name staat er sinds deze week op. Wat een super mooie, ontroerende film.
O! Dat is heel erg fijn. Prachtige film.
Alle reacties Link kopieren
Suðri schreef:
22-09-2019 12:29
O! Dat is heel erg fijn. Prachtige film.
Ja he! Ik had hem al in de bioscoop gezien, maar heb hem van de week nog een keer gekeken (en gaat vast nog wel een keer gebeuren).
Max.Daffie schreef:
22-09-2019 17:46
Ja he! Ik had hem al in de bioscoop gezien, maar heb hem van de week nog een keer gekeken (en gaat vast nog wel een keer gebeuren).
Ik ook. Nu kan ik hem ook de puber laten zien zonder dat-ie het idee heeft in het filmhuis te zitten :hihi:
Ik hoop dat Beautiful Boy er ook op komt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven