Entertainment alle pijlers

Love Island

27-05-2019 20:44 1677 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie zo snel nog geen topic over Love Island. En ik vind het altijd zo gezellig op de trash tv-topics, dus.. wie kijkt??

Tot nu toe al een hoop aanstelleritis bij het voorstelrondje..
Alle reacties Link kopieren
Komt het nu elke dag?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
Ik neem het op, kijk het morgen!
Alle reacties Link kopieren
Keuken1987 schreef:
27-05-2019 20:46
Komt het nu elke dag?
Ja, volgens mij wel. Weet niet of het me gaat lukken elke dag te kijken.
Alle reacties Link kopieren
Elke dag lijkt mij wat veel.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
Keuken1987 schreef:
27-05-2019 20:51
Elke dag lijkt mij wat veel.
Mij ook wel.. wordt een beetje zoals Big Brother, continu te volgen ook via een app, als ik het goed heb begrepen. Maar zo ver wil ik niet gaan.

Tot nu toe een pijnlijk schouwspel met die dames die geen stapje naar voren doen en de mannen die voor dezelfde dame gaan.
Moet nog wel even doorkrijgen hoe het precies werkt.
lievemona wijzigde dit bericht op 27-05-2019 20:55
0.81% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Op je 30e met pensioen :-o
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Ben ik de enige die het nogal een hoog Big Brother-gehalte vind hebben?
Alle reacties Link kopieren
Belg007 schreef:
27-05-2019 20:56
Ben ik de enige die het nogal een hoog Big Brother-gehalte vind hebben?
Nee, ik noemde het net ook al even.

Die vleeskeuring vind ik echt tenenkrommend.
En op je 19e al op zoek naar ware liefde?
Ach, mooie mensen, weinig kleren en veel praatjes. Dat trekt kijkers.
Alle reacties Link kopieren
Ooh die voice over. Verschrikkelijk! 1 aflevering gezien, maar ik ga toch afhaken. Vind het zonde van mijn tijd geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind er tot nu toe geen zak aan! Overdreven aanstellerig gedrag!
Alle reacties Link kopieren
gewoon remake van temptation island, het enige verschil is dat het alleen over singles gaat... en ook er mogen precies enkel topmodellen aan meedoen, allemaal hebben ze precies size 2. precies of de gemiddelde single ziet er zo uit.
Alle reacties Link kopieren
De voice-over doet wel meer reality volgens mij. Volgens mij is dat dezelfde als bij Samantha en Michael (vreselijk dat ik dat weet).

Het is inderdaad veel aanstellerig gedoe. Die gemaakte stemmetjes. Niet alleen van de dames, maar ook bijvoorbeeld die Martin praat zo heel 'bedacht'.

En qua uiterlijk is het ook allemaal een beetje..tja.. té.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook kijken! Ik ga wel volgende week op vakantie dus ik kijk denk ik niet alles terug kijken.
Gelukkig heb ik Videoland dus ik kan in ieder geval terug kijken wanneer ik wil.

Ik heb de Britse versie wel eens gekeken, heel oppervlakkig maar wel leuk.
Oh wel een topic! Ik heb gezocht op google, maar kwam deze nergens tegen. Dus het oude topic naar boven gehaald.

De andere varianten van love island zijn echt tien keer leuker! Maar dat heb ik altijd met de Nederlandse varianten. Zoals first dates, naked attraction, temptation island, etc.

Ik keek bij die andere versies echt uit naar een nieuwe aflevering. Hoe langer je kijkt hoe leuker het wordt. Maar Nederlanders zijn zo anders dan Aussies, Britten, etc. Ik hoop dat daar weer een love island van komt. Voice over is ook geweldig en presentatrice is ook geweldig!

Hier vind ik ze zo gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet nog wel een beetje wennen aan Victor, hij klinkt net als z'n vader.
Ik vond het saai.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het opzich wel lachen. Ben benieuwd voor wie die Melany nu uiteindelijk kiest. Stiekem hoop ik Matthy.

En ben ik de enige die die Aleksandra op de jongere variant van Bobbi Eden vind lijken?
Ik zou die eerste avond gelijk in de drank gevlogen zijn en een stevig feestje hebben gebouwd. Kwestie van elkaar te leren kennen.

Daar zat toch een DJ tussen?


Ik vond het dus nogal soft.
Al kan dat ook liggen aan 't feit dat de halve aflevering ging over "koppels matchen", terwijl dat die nog geen half woord met elkaar gesproken hadden.
Alle reacties Link kopieren
Belg007 schreef:
28-05-2019 14:10
Ik zou die eerste avond gelijk in de drank gevlogen zijn en een stevig feestje hebben gebouwd. Kwestie van elkaar te leren kennen.

Daar zat toch een DJ tussen?


Ik vond het dus nogal soft.
Al kan dat ook liggen aan 't feit dat de halve aflevering ging over "koppels matchen", terwijl dat die nog geen half woord met elkaar gesproken hadden.

Ze mogen maar 2 alcoholische drankjes per dag en moeten voor 12 uur op bed liggen. Ze willen niet dat het een soort Ex on the Beach word. Althans, dat werd er door RTL gezegd in de media.

Ik had het erger verwacht. Ik vind het allemaal opzich wel eigen typetjes, het zijn niet allemaal van die mega oppervlakkige leeghoofden denk ik. Zo komen ze in ieder geval niet perse over.

Ik vind die Martin alleen een beetje nep overkomen, en die Sebastiana een beetje kinderachtig. Goede match dus.

En sneu voor Kaat, dan voel je je toch een beetje voor lul staan. Kan ik me heel goed voorstellen.
Alle reacties Link kopieren
Kaat lijkt mij de minst gemaakte van de dames. Lotte begon gelijk al over iets groots in de broek (o.i.d) en dat soort opmerkingen hoeft van mij niet.

En ik dacht al dat die stem van Viktor me bekend voorkwam ja.. Nu ik zie dat hij Verhulst heet, valt het kwartje.
Sebastiana, Russische, lijkt op die van 90 days to wed........ die zo veel haters aan haar zijde heeft nav haar gedrag.

Wie wil nou serieus zo’n meid? Dat staat garant voor problemen, heel veel problemen.

Matthy (hoe schrijf je het?) vind ik echt de leukste.
anoniem_63b6a03408332 wijzigde dit bericht op 29-05-2019 10:26
5.18% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ttroeteltje schreef:
28-05-2019 21:07
Senastiana, Russische, lijkt oo die van 90 days to wed........ die zo veel haters aan haar zijde heeft nav haar gedrag.

Wie wil nou serieus zo’n meid? Dat staat garant voor problemen, heel veel problemen.

Mattie vind ik echt de leukste.
Ja, Anfisa ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die voice-over echt vreselijk, ik kon er niet opkomen van welke programma's die is maar iemand hier zei van Samantha en Michael en dat klopt idd haha maar van welke nog meer? Ze hadden beter de voice-over van ex on the beach kunnen nemen, die maakt er tenminste nog iets leuks van.

Verder eens met hoog big brother gehalte, ik snap ook niet dat ze het niet wekelijks uitzenden, nu "moeten" we elke dag kijken pfffffff haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven