Entertainment alle pijlers

Love Island

27-05-2019 20:44 1677 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie zo snel nog geen topic over Love Island. En ik vind het altijd zo gezellig op de trash tv-topics, dus.. wie kijkt??

Tot nu toe al een hoop aanstelleritis bij het voorstelrondje..
Alle reacties Link kopieren
[quote=Malibu123 post_id=29982938 time=1559070721 user_id=377

Verder eens met hoog big brother gehalte, ik snap ook niet dat ze het niet wekelijks uitzenden, nu "moeten" we elke dag kijken pfffffff haha
[/quote]

En dan ook elke dag meteen een uur. Vandaag lukt me al niet, dus ik begin goed, haha.
Alle reacties Link kopieren
Ikkuz schreef:
28-05-2019 12:46
Oh wel een topic! Ik heb gezocht op google, maar kwam deze nergens tegen. Dus het oude topic naar boven gehaald.

De andere varianten van love island zijn echt tien keer leuker! Maar dat heb ik altijd met de Nederlandse varianten. Zoals first dates, naked attraction, temptation island, etc.

Ik keek bij die andere versies echt uit naar een nieuwe aflevering. Hoe langer je kijkt hoe leuker het wordt. Maar Nederlanders zijn zo anders dan Aussies, Britten, etc. Ik hoop dat daar weer een love island van komt. Voice over is ook geweldig en presentatrice is ook geweldig!

Hier vind ik ze zo gemaakt.
Helemaal mee eens.
Tegenvallende kijkcijfers gisteren, ik hoop dat ze 1x per week een samenvatting maken want dit is dagelijks echt te veel.
Waarom praten de belgische kandidaten zoveel engels ? Viel me in andere programma's ook al op. En waarom 2 presentatoren?
Ik ben er aan begonnen maar poeh, ik vind het niet zo leuk geloof ik. Weer hetzelfde blik leeghoofdige modellen is leeggetrokken. Niemand met een normaal leven, allemaal model en een instagrambestaan. Zo zonde.
Die Kaat is nog de leukste dame, de rest is allemaal op één of andere manier bewerkt. Waarbij het eendebekkie met onbeweeglijke bovenlip van Chey met stip op 1 staat. Hoe zonde van zo’n mooie meid, die fillers in dat bekkie.

De mannen zijn niet veel beter. Alleen mattie vond ik wel grappig, maar ook niet aantrekkelijk
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Love Island Nederland echt niet leuk. Gelukkig is de Engelse versie ook begonnen, die vind ik veel leuker.
Alle reacties Link kopieren
Malibu123 schreef:
28-05-2019 21:12
Ik vind die voice-over echt vreselijk, ik kon er niet opkomen van welke programma's die is maar iemand hier zei van Samantha en Michael en dat klopt idd haha maar van welke nog meer? Ze hadden beter de voice-over van ex on the beach kunnen nemen, die maakt er tenminste nog iets leuks van.

Verder eens met hoog big brother gehalte, ik snap ook niet dat ze het niet wekelijks uitzenden, nu "moeten" we elke dag kijken pfffffff haha
is het ook niet de voice-over van Geer en Goor?
DuchessMeganMarkle schreef:
28-05-2019 21:48
Ik vind Love Island Nederland echt niet leuk. Gelukkig is de Engelse versie ook begonnen, die vind ik veel leuker.
Echt?! Ook op Videoland? Ik kijk deze altijd helemaal af en toevallig nog gekeken wie bij elkaar waren van alle vorige seizoenen.

Het geluid staat zo bar slecht en die ene dame is zolang gefilmd al tijdens de eerste afl. Bij de Engelse versie is er veel meer variatie.. en meer chillheid ofzo.
nienkejj schreef:
28-05-2019 21:27
Helemaal mee eens.
Tegenvallende kijkcijfers gisteren, ik hoop dat ze 1x per week een samenvatting maken want dit is dagelijks echt te veel.
Waarom praten de belgische kandidaten zoveel engels ? Viel me in andere programma's ook al op. En waarom 2 presentatoren?
Ja 2 vond ik ook overdreven..en ze hebben beiden die flow niet tot nu toe.
Alle reacties Link kopieren
Het zijn 2 presentatoren omdat het een NL-Belgisch programma is, dat is met Temptation Island ook zo. Maar het voegt voor mij ook niet echt iets toe eigenlijk. Ze moeten ook nog een beetje wennen en loskomen denk ik.

Ik hoop ook op een weeksamenvatting op zondag ofzo, ik denk niet dat ik er echt elke dag een uur voor ga zitten. Misschien toch de UK of Australische versie een keer kijken, ik kende het hele programma nog niet.
Oh men, ik mis Caroline en die geweldige Engelse voice over! Het is weer zo NL-BG: het is het allemaal net niet. Weet iemand of we ergens de nieuwe Engelse afleveringen kunnen kijken?

Qua vergelijking met Temptation Island of Ex on the Beach: dat vind ik wel echt totaal anders. Hier zit veel meer strategie in en het gaat echt wel wat dieper dan die oppervlakkige spelletjes allemaal. Er zijn stellen van de eerste Engelse versies die echt met elkaar getrouwd zijn. En er hebben er ook twee zelfmoord gepleegd trouwens...

Maar goed, slap aftreksel dus, zoals altijd met die suffe lage landen versies. Sowieso werken die Belgisch-Nederlandse programma's nooit echt lekker volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja als er een weeksamenvatting zou komen zou dat wel chill zijn.
Of een half uur per dag i.p.v. een uur.
Alle reacties Link kopieren
Ik geef het nog even een kans deze week, hopelijk komt het wat meer los maar tot nu toe erger ik me vooral. Aan de onzekerheid van Melany (wat een gejengel over dat Jarne twee andere meiden ook knap vond), aan de onzekerheid van Aleksandra ("Ik wil meer aandacht van Matthy maar als hij me meer aandacht gaat geven dan knap ik af -- whut?), aan de RRRR van Lotte (hoe bekakt kan je praten), aan het hysterische "kijk-mij-eens-lekker-gek-zijn" van Sebastiana en idd aan het plastic hoofd van Chey (die wordt betaald om daar te zijn volgens mij want het boeit haar allemaal weinig).
LOL waarom kijk ik eigenlijk :D

PS Love Island UK is nog niet begonnen, dat begint a.s. maandag.
Alle reacties Link kopieren
Haley schreef:
29-05-2019 08:31
Ik geef het nog even een kans deze week, hopelijk komt het wat meer los maar tot nu toe erger ik me vooral. Aan de onzekerheid van Melany (wat een gejengel over dat Jarne twee andere meiden ook knap vond), aan de onzekerheid van Aleksandra ("Ik wil meer aandacht van Matthy maar als hij me meer aandacht gaat geven dan knap ik af -- whut?), aan de RRRR van Lotte (hoe bekakt kan je praten), aan het hysterische "kijk-mij-eens-lekker-gek-zijn" van Sebastiana en idd aan het plastic hoofd van Chey (die wordt betaald om daar te zijn volgens mij want het boeit haar allemaal weinig).
LOL waarom kijk ik eigenlijk :D

PS Love Island UK is nog niet begonnen, dat begint a.s. maandag.
Sterke analyse ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ik stoor me inderdaad ook aan het drama van Melany die perse de enige wilt zijn voor Jarne.
Alle reacties Link kopieren
En nu definitief afgehaakt.
Continue geluid harder en zachter zetten omdat het zo varieert, en ik vind de deelnemers ook nog niet echt leuk.
Gelukkig las ik hier dat volgende week de engelse versie weer begint, daar verheug ik me dan maar op.
Misschien lees ik hier af en toe nog mee, en als er iets spannends gebeurt kijk ik weer even.
Zou me niks verbazen als dit programma ook voortijdig van de buis gehaald gaat worden ivm tegenvallende kijkcijfers.
Alle reacties Link kopieren
nienkejj schreef:
29-05-2019 13:45
En nu definitief afgehaakt.
Continue geluid harder en zachter zetten omdat het zo varieert, en ik vind de deelnemers ook nog niet echt leuk.
Gelukkig las ik hier dat volgende week de engelse versie weer begint, daar verheug ik me dan maar op.
Misschien lees ik hier af en toe nog mee, en als er iets spannends gebeurt kijk ik weer even.
Zou me niks verbazen als dit programma ook voortijdig van de buis gehaald gaat worden ivm tegenvallende kijkcijfers.
Dat geluid is irritant inderdaad!!
Dat gevoel dat het eerder van de buis gehaald gaat worden heb ik ook.
Het is gewoon niet zo interessant.
Alle reacties Link kopieren
Sebastiana doet me een beetje denken aan Dominika van Ex on the Beach UK.
Misschien iets minder crazy, maar dat kan nog komen.
Alle reacties Link kopieren
Het is wel eens fijn om op trashtv jonge mensen te zien die niet helemaal vol zitten met tattoo's en fillers en botox.
Stressed is just desserts spelled backwards
Maleficent schreef:
29-05-2019 21:42
Het is wel eens fijn om op trashtv jonge mensen te zien die niet helemaal vol zitten met tattoo's en fillers en botox.
Dat komt nog. Hierna.
Als ze 't en masse gratis krijgen.
Maleficent schreef:
29-05-2019 21:42
Het is wel eens fijn om op trashtv jonge mensen te zien die niet helemaal vol zitten met tattoo's en fillers en botox.
Dat zitten ze wel hoor, extensions, fillers, facings, alleen die Kaat niet, de rest is niet bepaald au naturel. Die Chey kan niet normaal praten door de opgevulde bovenlip
Nee die voice over wordt steeds erger.

Zijn het dan echt de Nederlanders die zo anders zijn? Kunnen wij gewoon geen programma's maken door onze doorsnee karakters? Ik kan het nog steeds niet plaatsen waarom ik Nederlandse versies altijd zo stom vind.
Ik vind het veel over het uiterlijk gaan. Blablabla. Maar Lotte valt het meest in de smaak. Dat verbaasd mij eigenlijk wel. Vind haar wel sprankelend. Maar knap knap, niet extreem.
Alle reacties Link kopieren
Komt de engelse versie op MTV?
Alle reacties Link kopieren
Ikkuz schreef:
29-05-2019 23:07
Nee die voice over wordt steeds erger.

Zijn het dan echt de Nederlanders die zo anders zijn? Kunnen wij gewoon geen programma's maken door onze doorsnee karakters? Ik kan het nog steeds niet plaatsen waarom ik Nederlandse versies altijd zo stom vind.
Ik denk toch dat, net als bij Temptation Island, die Nederlandse jongens en meiden alleen maar bezig zijn met hoe ze overkomen op tv. En Belgen zijn van nature helemaal niet van die losbollen. Dus alles bij elkaar blijft het dan een tamme boel.
Alle reacties Link kopieren
Positieve uitzondering is Matthy! Ik begin hem steeds sympathieker te vinden, gewoon een normale, lieve jongen. En ik vind hem met Aleksandra ook best een schattig stelletje.

Ik vraag me af: zou vrijdagavond de live uitzending zijn? Ik zie dat die wat langer duurt (tot 21.50 ipv 21.30). Zou er dan iemand naar huis gaan?
Alle reacties Link kopieren
Malibu123 schreef:
30-05-2019 00:02
Komt de engelse versie op MTV?
Nee dat is op Channel 5. Misschien dat Videoland hem ook gaat aanbieden? Ik heb zelf een VPN dus ik heb 'andere manieren' ;) .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven