Entertainment alle pijlers

Love Island

27-05-2019 20:44 1677 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie zo snel nog geen topic over Love Island. En ik vind het altijd zo gezellig op de trash tv-topics, dus.. wie kijkt??

Tot nu toe al een hoop aanstelleritis bij het voorstelrondje..
Alle reacties Link kopieren
Ikkuz schreef:
29-05-2019 23:17
Ik vind het veel over het uiterlijk gaan. Blablabla. Maar Lotte valt het meest in de smaak. Dat verbaasd mij eigenlijk wel. Vind haar wel sprankelend. Maar knap knap, niet extreem.
Ik vind Lotte wel de knapste van de dames nu, juist door haar sprankelende uitstraling.
Als het wekelijks kwam dan had ik het wel gevolgd. Ik ga dit echt niet dagelijks kijken.
AnAppleADay schreef:
30-05-2019 08:53
Ik vind Lotte wel de knapste van de dames nu, juist door haar sprankelende uitstraling.
Ja het heeft zeker wel iets idd! Maar al zouden ze gewoon naast elkaar staan, zoals het begin zou zij voor mij er niet echt uitspringen.

Ik ben met love island gestopt. Ik kan echt mijn aandacht er niet bijhouden. Veel te lange gesprekken die echt nergens over gaan.
Alle reacties Link kopieren
Ranveig schreef:
29-05-2019 22:46
Dat zitten ze wel hoor, extensions, fillers, facings, alleen die Kaat niet, de rest is niet bepaald au naturel. Die Chey kan niet normaal praten door de opgevulde bovenlip
Maar als je het vergelijkt met de typjes bij Temptation Island, dan is het in ieder geval nog wel subtiel gedaan.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
30-05-2019 10:21
Maar als je het vergelijkt met de typjes bij Temptation Island, dan is het in ieder geval nog wel subtiel gedaan.
Mwah, ik vind het toch echt niet de doorsnee twintigers op straat/ in de collegebanken. Die meiden paraderen alleen maar rond in hotpants en glitterpakjes, de jongens hebben nooit een shirt aan.. En dan gaat het zogenaamd om het vinden van ware liefde, niet om het vinden van meer volgers op insta.. Geloof jij het?
Ik heb er echt nooit zo bijgelopen toen ik nog 'op de markt' was.
Hoewel ze niet elke avond laveloos stoelen in het zwembad staan te smijten, vind ik het nog steeds heel weinig met de werkelijkheid te maken hebben.

Ik snap dat het niet aanslaat, ik heb ook echt moeite om met deze mensen mee te voelen.
Kan ik die Nederlandse commentaarstem ergens horen als Vlaamse :-D ?


Kan ik oordelen of ze idioter is dan de Vlaamse.
Die wordt ingelezen door een idioot met een véél te zwaar accent uit Turnhout.
Om over de teksten maar te zwijgen.


Een beetje zoals ze bij jullie zou ingelezen zijn door een Fries.
Alle reacties Link kopieren
Misschien kun je online fragmenten vinden?

Ik zag trouwens net dat je je nog steeds kunt opgeven.. hoe lang is de bedoeling dat dit loopt dan?
LieveMona schreef:
30-05-2019 21:20
Misschien kun je online fragmenten vinden?

Ik zag trouwens net dat je je nog steeds kunt opgeven.. hoe lang is de bedoeling dat dit loopt dan?
Ik dacht een week of 6.

Tot begin juli dus waarschijnlijk.


Met al die foto-modellen en DJ's gok ik dat de helft overigens zichzelf niet heeft ingeschreven.
En gewoon aangesproken is op de catwalk / in een discotheek.
Maleficent schreef:
30-05-2019 10:21
Maar als je het vergelijkt met de typjes bij Temptation Island, dan is het in ieder geval nog wel subtiel gedaan.
Klopt, het is heel iets subtieler, de gemiddelde leeftijd ligt ook net een paar jaar hoger, en het aantal gezamenlijke iq punten is ook net ietsje hoger. Maar het blijft té duidelijk dat het mensen zijn die via een castingbureau zijn binnengekomen, en dat ze vooral bezig zijn met bekendheid, modellenwerk en volgers op instagram.

Dat het allemaal net iets beschaafder is maar nog steeds niet echt beschaafd maakt het meteen niet leuk om naar te kijken. Saai, teveel nepdrama. Ik ben denk ik te oud, ik kan me met geen van die deelnemers ook maar een beetje identificeren en het is niet zo trashy als een TI, dus als guilty pleasure werkt het ook niet
Alle reacties Link kopieren
Ranveig schreef:
30-05-2019 21:27
Klopt, het is heel iets subtieler, de gemiddelde leeftijd ligt ook net een paar jaar hoger, en het aantal gezamenlijke iq punten is ook net ietsje hoger. Maar het blijft té duidelijk dat het mensen zijn die via een castingbureau zijn binnengekomen, en dat ze vooral bezig zijn met bekendheid, modellenwerk en volgers op instagram.

Dat het allemaal net iets beschaafder is maar nog steeds niet echt beschaafd maakt het meteen niet leuk om naar te kijken. Saai, teveel nepdrama. Ik ben denk ik te oud, ik kan me met geen van die deelnemers ook maar een beetje identificeren en het is niet zo trashy als een TI, dus als guilty pleasure werkt het ook niet
Precies dàt bedoelde ik net ook te zeggen..
Maar goed, ik ben nu wel weer aan het kijken.
Komt het echt elke dag?? Afknapper.

Vind wel Matthy nog steeds de allerleukste.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind deze Nederlands/Belgische cycle enorm braaf. Ik heb die anderen (Engelse en Australie) ook gevolgd en vooral die Engelse is echt om te gillen. Allemaal opgepompte en volgespoten jongelui helemaal onder de tattoos, nagels, wimpers en extensions. En de drama. Niet te doen. Ik vind dit maar aardappel-tv. Zo lomp.
Maar ik vind het toch leuk dus ik blijf nog even denk ik
Alle reacties Link kopieren
Hier en bij Temptation worden ze uitgekozen!
Ooit een volle meid/jongen mee zien doen aan Temptation?
Alles voor de kijkcijfers!

Maar on-topic, ik vind elke werkdag ook too much.
Nee hoor, ik heb voor RTL gewerkt. Je kunt je wel degelijk bij de producent van het programma opgeven voor de programma’s. Maar dat doen zoveel mensen dat alleen de mooiste en een beetje wel de meest beïnvloedbare en naïevelingen doorkomen. Ook krijgen ze heel duidelijke instructies mee over hoe ze zich moeten gedragen (of juist niet).

RTL koopt de royalties alleen overigens

https://lb.glamour.nl/fun/films-series/ ... s-gelekt-1

Overigens MOETEN de deelnemers een insta account aanmaken. Daar mogen ze alleen op posten wat door RTL goedgekeurd wordt om een ‘beeld’ neer te zetten van iemand. Tot 2 jaar NA de uitzending mogen ze niets zonder toestemming van RTL op insta plaatsen, die insta verwijderen of een nieuwe aanmaken

Kortom, wil men de rest van zijn/haar leven een carierre als dom blondje hebben moeten ze meedoen aan temptation island of love island ;)
anoniem_245179 wijzigde dit bericht op 31-05-2019 09:04
30.14% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Het is wel echt precies dezelfde setting als bij alle andere love island afleveringen uit alle andere landen. Turkentlbakkenlicht en die jaren 90 kleurtjes en die hostel-ish slaapgang en dat nepgras. Ik vind het loeiongezellig en heel erg gedateerd en niet luxe of romantisch. Doorgaans zitten ze ook alleen maar in en om dat huis met dekens om zich heen of roddelend over elkaar. Het is te saai voor woorden.
En het lekkere weer was ook op op Mallorca (weet ik want ik kom er net vandaan)
Men krijgt NIET betaald. De hoop de de deelnemers hebben is dat na die twee jaar onder contract de insta volgers blijven. En ze DAN die inkomsten kunnen houden Dat gebeurt uiteraard niet. Er zijn dan al nieuwe series geweest en je raakt vergeten. Vandaar dat sommigen bereid zijn die weg van schande en schaamte NOG een keer te doorlopen om NOG een keer mee te doen.

Men wordt niet benaderd in een disco dus.

Voor een van de nieuwste kun je je nog opgeven


https://bluecirclecasting.nl/actuele-oproepen

Let wel, er is zoveel aanbod dat wanneer je eruit ziet als truus doorsnee je het echt wel kunt vergeten. Dat trekt geen kijkers ;)
Alle reacties Link kopieren
Orangetree schreef:
31-05-2019 09:11

Let wel, er is zoveel aanbod dat wanneer je eruit ziet als truus doorsnee je het echt wel kunt vergeten. Dat trekt geen kijkers ;)
Bij TI hebben ze dit jaar wel een poging gewaagd door Laura te laten meedoen. Was ook behoorlijk doorsnee. Maar erg succesvol was dit seizoen ook niet natuurlijk.
Ze zouden eens een ‘intelligence Island’ moeten maken. Met alleen maar mensen met een zichtbaar aanwezig IQ. Shit, die trappen niet in de wurgcontracten natuurlijk. Jammer.
Daarbij is die rtl zender de doelgroep ook redelijk TI
Jaaa net als hoe heette ze? Kammile? En Jaimy! En ze zijn nog steeds een stel. En dokter blabla. Naam ook even kwijt. Die altijd verbrand was. Ze hadden allemaal een veel echtere band met elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Ja en die andere Olivia en Chris van love Island UK, zijn inmiddels getrouwd. Super leuk.
En die Dani dyer ook!!
Tintintin- schreef:
31-05-2019 09:40
Ja en die andere Olivia en Chris van love Island UK, zijn inmiddels getrouwd. Super leuk.
En die Dani dyer ook!!
Mja d'r zijn er ook een paar dood, maar daar hebben we het dan maar niet over he?

Het heeft nogal impact, dat programma.
Alle reacties Link kopieren
Tintintin- schreef:
31-05-2019 09:40
Ja en die andere Olivia en Chris Alex van love Island UK, zijn inmiddels getrouwd. Super leuk.
En die Dani dyer ook!!
Heel leuk, maar daar moet het ook altijd een beetje op gang komen, dat verwacht ik nu ook. Lotte vind ik niet zo leuk, Sebastiana wel. Misschien niet modellen-mooi maar wel super grappig, zoals ze zelf zegt. Die is precies wat ik verwacht van een deelneemster, lol maken, sexy en op een leuke manier met het spel bezig.
Van de jongens vind ik Matthy het leukst. Hij lijkt wel uit de 50er jaren weggelopen.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Kennen jullie de nu op TV lopende Geordie Shore? Dat zijn types waar ik zelfs een beetje eng van word.

Een jongen met een nek zo breed als een biljarttafel. Tattoos zelfs achter zijn oogleden en in zijn bilnaad vermoed ik.

Die meiden per seizoen opgepompter van Botox, fillers en nepheid. Gedrag dat echt te erg is.
anoniem_63b6a03408332 wijzigde dit bericht op 31-05-2019 16:09
0.47% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ttroeteltje schreef:
31-05-2019 13:31
Kennen jullie de nu op TV lopende Geordie Shore? Dat zijn types waar ik zelfs een beetje eng van word.

Een jongen met een nek zo breed als een biljarttafel. Tattoos zelfs achter zijn oogleden en in zijn bilnaad vermoed ik.

Die meiden per seizoen opgepompte van Botox, filters en nepheid. Gedrag dat echt te erg is.
Nee, mijn trashtolerantie houdt wel een beetje op bij 90 days, TI en LI.. dat soort types en gedrag waar jij het over hebt, kan ik echt niet aanzien 😉
lievemona wijzigde dit bericht op 31-05-2019 18:50
0.09% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven