Entertainment alle pijlers

Love Island

27-05-2019 20:44 1677 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie zo snel nog geen topic over Love Island. En ik vind het altijd zo gezellig op de trash tv-topics, dus.. wie kijkt??

Tot nu toe al een hoop aanstelleritis bij het voorstelrondje..
Dani Dyer en jack zijn volgens mij juist uit elkaar. Ik vond ze wel echt heel leuk samen!
Ik kijk Geordie Shore ook niet. Een keer een stukje gezien door het zappen....bleef kort hangen. Verbijstering overviel mij.
Alle reacties Link kopieren
Ttroeteltje schreef:
31-05-2019 18:05
Ik kijk Geordie Shore ook niet. Een keer een stukje gezien door het zappen....bleef kort hangen. Verbijstering overviel mij.
Ja dat is echt ordinair!! Dat geschreeuw, gesex en alles. Vreselijk!!
Alle reacties Link kopieren
Wat is Melany toch een zeur, wat een verschrikkelijk vermoeid type.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Chey echt een bitchy. Met een lelijke smoel.
Alle reacties Link kopieren
DuchessMeganMarkle schreef:
31-05-2019 20:45
Wat is Melany toch een zeur, wat een verschrikkelijk vermoeid type.
Die stem alleen al. Vraag me af of ze van nature zo zeurderig praat of dat het een act is.
Alle reacties Link kopieren
Wat idioot dit zeg, dat betasten... Zouden ze eens andersom moeten voorstellen. :')
Alle reacties Link kopieren
LieveMona schreef:
31-05-2019 20:59
Die stem alleen al. Vraag me af of ze van nature zo zeurderig praat of dat het een act is.
Dat wilde ik ook net gaan posten. Wat een nare, lijzige zeurstem.

Wat Orangetree zegt, je kunt je wel opgeven, maar er worden ook veel mensen gevraagd.
Een stel uit mijn omgeving is al benaderd voor de volgende TI. Gebeurt bijna allemaal via instagram.
...
Ik heb de serie nu definitief uit opnamelijst geskipt. Vind het te debiel.

En overigens vind ik Melany het prototype eerste indruk wauw in bikini en tweede indruk met mond open en slaapverwekkende stem en slaapverwekkende blik bagger.

My opinion! Zegt niks uiteraard.
Alle reacties Link kopieren
Ttroeteltje schreef:
01-06-2019 14:04
Ik heb de serie nu definitief uit opnamelijst geskipt. Vind het te debiel.

En overigens vind ik Melany het prototype eerste indruk wauw in bikini en tweede indruk met mond open en slaapverwekkende stem en slaapverwekkende blik bagger.

My opinion! Zegt niks uiteraard.
En toch .. hebben die oppervlakkige gasten meer interesse in Barbie met haar gemaakte, flemende stem dan in Kaat, die er echt ook wel leuk uitziet en (volgens mij) ook een leukere persoonlijkheid heeft.
Die Noah zei ook tegen Melany: 'Toen ik jou zag, dacht ik, dat is wel een meid waar ik me naast zie staan.' Echt, het gaat alleen om uiterlijk.
Wat nou ware liefde?
Alle reacties Link kopieren
Ik zie steeds een snor bij Chey. Althans, haar bovenlip is donker. Kan ook zelfbruiner zijn. Ben ik de enige die dat ziet?
Leuk, een Love Island topic!

Van alle ordinaire reality shit is love island echt mijn all time favorite! Heb de Britse versie vanaf het eerste seizoen gevolgd, en vorig jaar ook de Australische. Ik ben het met jullie eens dat de eerste Neder-Belgische versie nog niet echt spectaculair is. Aan de andere kant vond ik in de andere versies de eerste week ook altijd het minst interessant, omdat iedereen elkaar dan nog moet leren kennen. Ook heb ik het gevoel dat het de deelnemers in zo'n eerste week nog redelijk lukt de schone schijn op te houden, maar uiteindelijk valt het masker af en tonen ze hun ware gezicht. :P

Matthy vind ik echt fantastisch, wat een oprecht en grappig joch. Hoop dat hij er lang in blijft.

Melany, grappig dat jullie ook vallen over die stem, ik had het al vanaf dag 1. Verder denk ik dat zij op zich wel oprecht is maar erg aanstellerig.

Lotte ziet komt sprankelend over maar voor mijn gevoel is het allemaal gespeeld.

Noah probeert het elke keer weer bij een ander. Lijkt me een achterbaks kereltje.

Kaat is een liefje, ze doet me denken aan Lauren uit het Britse seizoen 1, kennen jullie die nog? Dat was ook zo'n lief en oprecht meisje, maar kwam daar ook niet aan de man. Ze heeft uiteindelijk de finale gehaald omdat ze publiekslieveling was, zoiets zie ik met Kaat ook nog wel gebeuren. Ik vraag me wel af wat zulk soort meisjes in zo'n programma doen.

Maar waar ik eigenlijk vooral benieuwd naar ben: weet iemand van jullie of RTL de Britse Love Island van dit jaar gaat uitzenden? Zoals een paar mensen al schreven begint dat morgen, ik ben wel benieuwd of RTL dat naast hun 'eigen' love island doen of dat dat commercieel niet aantrekkelijk is voor hen. Ik hoop het wel heel hard. Ik denk dan alleen wel dat ik een abonnement op Videoland ga nemen, want het lukt me echt niet om dat allemaal bij te houden! Jammer ook dat die afleveringen na 1 dag al niet meer gratis te kijken zijn bij RTL XL, afgelopen jaren stonden ze er nog een week.
Alle reacties Link kopieren
Noesa schreef:
01-06-2019 18:18
Ik zie steeds een snor bij Chey. Althans, haar bovenlip is donker. Kan ook zelfbruiner zijn. Ben ik de enige die dat ziet?
Ja ik zie het ook. Ik dacht aan schaduwvorming door de filler. Maar niet flatterend. Ze heeft nou denk ik wel tachtig x over Denzel gezegd dat ze hem 'al kent'. We snappen het nu wel. En ze vind hem toch echt een stuk interessanter dan ze wil toegeven.

Melany praat inderdaad ontzettend lijzig, niet om aan te horen. Wat ik wel leuk vind is dat ze de mannen meteen vertelt wat ze gehoord heeft etc. en wat ze daar van vindt. Met een zeurstem in slowmotion, maar ze doet het wel. Dat vind ik wel weer sterk.

De Engelse was te zien op videoland, of dat nu weer zo is weet ik niet..
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
LieveMona schreef:
31-05-2019 20:59
Die stem alleen al. Vraag me af of ze van nature zo zeurderig praat of dat het een act is.
Ze praat al sinds haar jeugd met zo’n lijzige stem.
Alle reacties Link kopieren
Dat nieuwe meisje van gisteravond (Rowena?) gaat de komende weken voor veel reuring zorgen, heb ik het idee. Ze komt zelfverzekerd over, is tactvol en ziet er mooi uit. Een stuk volwassener en zekerder dan veel van de andere meiden. Haar stem deed me erg aan die van Chantal Janzen denken, had iemand anders dat ook?

En ik ben heel benieuwd naar de recoupling van vanavond!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die andere meiden ook wel erg vervelend tegen Kaat hoor. Alsof ze maar het kneusje van de groep is. Toen ze 2 dates had, moest ze helemaal een make-over van die anderen. Ik vind het een leuke meid. Jammer dat de mannen allemaal niet verder kijken dan het fotomodel smoeltje. Ik vind Aleksandra eigenlijk het minst leuk. Vind het een beetje een moeke ofzo, zoals ze zich gedraagt.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Chey echt een bitch. Wat een achterbaks, stokerig en arrogant wijf. Echt wat heeft die een bord voor d'r kop.
En ze is ook nog eens echt NIET knap.

Melany met haar 'als mij' is lief maar slaapverwekkend, DOM en lijzig en ik zou haar echt keihard ditchen. Wat een slome duikelaar.

Sebas is een jonge spring in het veld. Beetje gek maar wel pittig en het hart op de goede plek.

Martin vind ik een knappe jongen.

Matthy vind ik lief.

Verder een grote slangenkuil. En niemand die er echt uitspringt.
Alle reacties Link kopieren
En die Denzel met zijn 'ik wilt, zij wilt, hij wilt.
Ik kan daar echt over vallen. Als ik een man date die zo slordig NL praat vol grammaticale fouten dan knap ik daar echt op af.
Alle reacties Link kopieren
Kaat vind ik helemaal niet leuk trouwens. Ik vind haar een zeikerig slachtoffertje. Niet knap, muizig en vervelend. Dus: exit.
Alle reacties Link kopieren
Daffodil- schreef:
03-06-2019 10:38
Ik vind Chey echt een bitch. Wat een achterbaks, stokerig en arrogant wijf. Echt wat heeft die een bord voor d'r kop.
En ze is ook nog eens echt NIET knap.
Echt he! 'Ik heb zoooo'n hekel aan drama! En ik wil helemaal niet dat ik in het middelpunt van de drama ben, dat vind ik vreselijk!'

en dan zelf constant drama maken. :bonk:
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ja echt he?

En Sebs met haar kuskuskuskuskuskuskuskuskus, bwuhhhhhhh!!!

En al die roddel en achterklap. Jezus wat een soapserie en kleuterschool niveau. En echt er gebeurt verder gewoon helemaal NIKS.
Alle reacties Link kopieren
Daffodil- schreef:
03-06-2019 10:40
En die Denzel met zijn 'ik wilt, zij wilt, hij wilt.
Ik kan daar echt over vallen. Als ik een man date die zo slordig NL praat vol grammaticale fouten dan knap ik daar echt op af.
Jaaaaa, maar hij is voetballer en woonde heel lang in EL EEJ. Dan heb je dat.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Matthy wel weer een beetje overdreven reageren op de reactie van Aleksandra. Ze zei op zich niet zo veel bijzonders en maakt er niet een zwaar drama van. Snap haar ergens wel.
Hij had het prettiger gevonden als ze had geroepen: 'Ga je gang, ik vind het helemaal prima.' Maar hij ging zelf het gesprek met haar aan en toen kreeg hij eerlijk antwoord.
Alle reacties Link kopieren
Waarom mogen we niet op Matthy en Rowena stemmen als "favoriete stelletje"?
Haley schreef:
03-06-2019 21:41
Waarom mogen we niet op Matthy en Rowena stemmen als "favoriete stelletje"?
Bij de Britse versie was dat meestal omdat de nieuwkomer niet weggestemd kan worden dan. Alleen toen zeiden ze dat altijd wel, nu niet. Beetje slordig.

Op wie hebben jullie gestemd? Ik op Sebastiana en Martin, wilde dus eigenlijk ook op Matthy en Rowena stemmen, en verder zijn Sebastiana en Martin de enige die ik oprecht een leuk stel vind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven