Entertainment alle pijlers

Love Island

27-05-2019 20:44 1677 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie zo snel nog geen topic over Love Island. En ik vind het altijd zo gezellig op de trash tv-topics, dus.. wie kijkt??

Tot nu toe al een hoop aanstelleritis bij het voorstelrondje..
LieveMona schreef:
08-06-2019 23:14
Met 'niemand vindt hem leuk' bedoelde ik de dames in de villa. Chey vindt hem grappig, maar ook geen boyfriend material, door Lotte is hij afgewezen.. en volgens mij heeft hij het al bij meer meiden geprobeerd. Zonder succes. En dat gaat volgens mij ook niet meer komen. Dus als Kaat om die reden het pand moest verlaten, dan ook Noah, wat mij betreft.
Ik zat ook nog te denken: het enige wat wij dan van Noah zien is dat hij het dan weer bij die probeert, dan weer bij die, dan weer bij die. Maar later zegt Chey dat hij de gangmaker is. Toen realiseerde ik me wel: wij zien een samenvatting van 1 uurtje, terwijl die mensen 24 uur op elkaar lip zitten geplakt. Ik heb gelezen dat ze helemaal niks mochten meenemen: nog geen boek of tijdschrift. Ze zijn dus echt gedwongen om continu met elkaar bezig te zijn. En wij zien daar eigenlijk nog maar zo'n klein stukje van.

In de Britse versie gebeurde het bijvoorbeeld soms dat een stelletje van aflevering 1 tot aan het einde samenbleef. En dan duurde die Britse versie geloof ik 8 weken (in elk geval het laatste seizoen). Dan moet je je even voorstellen: dat heb je dus een beginnende relatie, en heb je 8 weken 24/7 met die persoon doorgebracht. Dan heb je al zoveel van elkaar gezien. Ik denk dat het wel een jaar duurt in de 'normale wereld' voordat je iemand zo goed leert kennen. En dan ook nog continu camera's, en niet te vergeten de andere deelnemers die zich met je bemoeien.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb alles even bijgebinged. Ik ben team Melany, ik irriteer mij aan Loco Ro. Eerst een gesprek willen aangaan, vervolgens keihard gaan huilen, niet uit je woorden komen, zeggen dat "iedereen dit ook denkt". Dat is echt een non argument waar Melany niks mee kan en daarna Melany blijven afkatten.
Alle reacties Link kopieren
Naomir schreef:
09-06-2019 09:48
, ik irriteer mij aan Loco Ro. Eerst een gesprek willen aangaan, vervolgens keihard gaan huilen,
En wat ik dan extra stom vind, eerst zelf gaan huilen, en dan als Melany gaat huilen tegen heel de groep zeuren dat ze het kinderachtig vindt dat Melany 'gaat lopen janken'.

Net als da ze tegen Matthy zegt da ze het prima vindt dat het niets geworden is, terwijl ze tegen de camera zegt dat hij een grote fout maakt. Lekker eerlijk.

Dus ik ben ook team Melany. Ik zie vanuit haar ook meer goedmaak pogingen. Maar goed 'Ro' heeft er strategisch baat bij als het slecht blijft gaan. Matthy kan daar niet tegen en stapt er dan misschien wel helemaal uit met de dames.

Ik vind Alexandra wel een stuk leuker zonder Matthy dus ik hoop dat ze bij hem weg blijft.
Denzel vindt ik een beetje te goed om waar te zijn, dus ik ben benieuwd wat daar nog gaat gebeuren.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Ik vind trouwens ook dat Rowena heel erg doet alsof Melany een of andere achterbakse trut is. Volgens mij heeft zij dat meer in zich dan Melany. Ik vind Melany irritant maar volgens mij is het echt geen doortrapt persoon. Ze is wel lief. Alleen een beetje... zwaar op de hand? Dramatisch? Aanstellerig?

Lola, eens met jou dat Aleksandra veel leuker is nu. Hopelijk vindt ze iemand die bij haar matcht. Ik denk niet dat het Denzel is.
Alle reacties Link kopieren
lolapaloeza schreef:
09-06-2019 10:03
En wat ik dan extra stom vind, eerst zelf gaan huilen, en dan als Melany gaat huilen tegen heel de groep zeuren dat ze het kinderachtig vindt dat Melany 'gaat lopen janken'.
Ja dat vond ik ook irritant. Ik denk, er was er maar 1 die met keihard huilen begon. Pfff. Dan vervolgens alle jongens zwaar lopen tongzoenen omdat ze is "afgewezen"
Alle reacties Link kopieren
Naomir schreef:
09-06-2019 10:42
Ja dat vond ik ook irritant. Ik denk, er was er maar 1 die met keihard huilen begon. Pfff. Dan vervolgens alle jongens zwaar lopen tongzoenen omdat ze is "afgewezen"
En dan zeggen dat Melany alles doet voor de aandacht.
Exit Loco Ro, hoop ik dan maar.

Ik denk ook dat dat brullen veel sneller gebeurd dan in het echte leven, je zit zo 24 uur op elkaars lip dat als er dan iets is, je er ook heel erg last van hebt. Je kan zo iemand niet ontlopen of even een vriendin bellen.

Dat je tegen een ander zegt; Iedereen denkt er zo over. Dat vind ik echt laf.
Ten eerste is het niet waar, ten tweede is het een non argument om je discussie te winnen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook benieuwd of er nog scheurtjes gaan komen tussen Seba en Martin. Stiekem hoop ik het wel want sensatie. Ook stoor ik me soms aan hun kinderlijke gedrag maarja, ieder z'n voorkeur.

Lotte vind ik dan wel één van de leukste meiden, samen met Aleksandra.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Lotte en Jarne het leukste stelletje.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik snap niet wat al die meide in matthy zien. Pff wat praat hij veel, en over niets. Wat dat betreft vind ik melanie er perfect bij passen. Beiden even suf en nemen zichzelf veel te serieus.
Ik vind sebastiana en martin juist super leuk.
Wat vinden jullie van die nieuwe jongen? Ik vind hem tot nu toe niet bijzonder; qua uiterlijk niet en qua innerlijk ook nog niet, met z'n 'Ik jaag niet, de meisjes moeten naar mij toekomen..'

Maar ik sluit nog niets uit, sommige deelnemers hebben wat meer tijd nodig om hun leuke ik te laten zien. :P

Ik vond het trouwens wel grappig hoe Loco Ro er meteen bovenop sprong.

Seba en Martin, het begint te schuren.. Jullie voorspellingen (zij meer into hem dan andersom) lijken waar te zijn.
Martin wilt gewoon dat geldbedrag winnen. Zoiets liet die doorschuimeren in het begin.

Matty ben ik heeelemaal klaar mee. Wat een zeikstem heeft die gozer zeg. En een tapijtschuiver. Alleen maar gezellig, geen drama, terwijl hij alle drama letterlijk veroorzaakt.

Chey doet ook meer mee voor het programma dan voor de liefde. Die is gewoon gecasht en dat schiet niet op. Denzel ook.

Jarne en Lotte lijken serieuzer te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Vind die voice over van Lotte dr "oh jeetje" steeds wel echt hilarisch.
Nou juliadenders dat klopt haha mattie praat veel maar over niets . Ik vond het eerst wel een leuke gast, maar nu denk ik echt vreselijk!

Sowieso al dat gehuil in de villa, weet eigenlijk niet waarom ik nog kijk hahaha
Alle reacties Link kopieren
Chey houd Stenn zoooo aan het lijntje. Ik vind Stenn echt een lieverd, die Chey is echt een koude kikker, zonder emoties.

Stenn en Alekandra of Stenn en Sebi zou echt 10 x beter passen.
Alle reacties Link kopieren
Slaapverwekkend programma, maar dat vond ik van de Engelse versie ook.
.
Geluid is verbeterd of niet?
Ik hoop zo erg dat die Matty zo snel eruit vliegt!
Iemand het thuisfront gezien? En nabespreking bij Goedele?
En bij de Nederlandse versie?
Goedele stelt altijd gewoon gedurfde vragen.
Het thuisfront is echt zo slecht!
Alle reacties Link kopieren
Heb je een linkje Ikkuz? Ik heb eigenlijk geen idee waar je het over hebt :$

Ik denk dat Seba helemaal gelijk heeft over haar relatie met Martin. Dit wordt niks. Ik denk dat ze beter Miles kan leren kennen.

En arme Stenn die steeds weer gemanipuleerd wordt door de koele Chey. Ik weet niet of Rowena wél bij hem past maar het zou in ieder geval een poging waard zijn.

Ik hoop op een onverwachte wending bij de herkoppeling vanavond maar eerlijk gezegd denk ik dat iedereen lafjes de veilige keuze gaat maken (d.w.z. Rowena kiest voor Miles en Noah gaat naar huis).
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd. Chey blijft met stip de minst sympathieke. Dat ze vindt dat Seba beter bij Miles zou passen komt natuurlijk omdat het voor haar beter is als Seba en Martin uit elkaar gaan. Is gewoon 1 sterk koppel minder.

Miles lijkt me eigenlijk wel een player, meer da Martin. Maar we gaan het zien.

Stenn laat zich weer helemaal in pakken met een kusje hoor. Ik denk dat Rowena ook best strategisch denkt, maar zelfs dan lijkt ze me nog een gezelligere keuze.

Ik ben echt benieuwd of Chey. als het op Stenn of Noah aankomt, niet toch voor Noah kiest.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
Zagen jullie ook dat Loco-Ro samen met Meeelany hand in hand de villa in kwam met die nieuwe gast gisteren?
Man wat een toneelspel die drama. In het echt zijn ze schijnbaar besties ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat zag ik ook! Hand in hand. Moesten ze dan nep ruzie maken ofzo? Heel raar.

Ja Martin is een schatje maar je kan er als vrouw weinig mee denk ik. Hij leeft van dag tot dag en heeft geen zekerheid van ook maar iets in zn leven. Wat voor vrouw zou daar dan wel bij passen? Hij zegt dat hij graag liefde wil, maar hij zegt ook dat hij geen huisje boompje beestje wil. Wat wil je dan?
Alle reacties Link kopieren
Vind Martin wel een schatje en hij wil het allemaal graag proberen goed te doen, maar hij is overduidelijk nog niet klaar voor iets serieus. Hij heeft het onderschat denk ik, had er een wat minder serieus beeld van wellicht. Of hij draait helemaal om als het maar de juiste meid is, zie ik om me heen ook vaak gebeuren. Hij is gewoon niet verliefd.
Alle reacties Link kopieren
Ja klopt. Dat zou heel goed kunnen. Soms zag je dat ook bij love island Engeland. Dan gaat het eerst beetje moeizaam totdat er iemand binnenkwam waar ze tot over de oren verliefd op waren. En dan kon het allemaal wel. Wel zielig voor sebastiana. Lief meisje en probeerde het echt.
Ik vond het op zich wel mooi wat er gebeurde tussen Martin en Sebastiana. Martin stelde zich toch wel kwetsbaar op voor de camera, denk dat er ook een deel is wat wij missen (Aleksandra wist bijv. dat hij een moeilijke jeugd heeft gehad). Het had kunnen werken als Seba niet zo zat te hameren op huisje boompje beestje. Ze zijn nog zo jong, zij is 24 (!). En ze kennen elkaar 2 weken (!). Denk dat de meeste mannen op de leeftijd gillend weg zouden rennen als iemand zo snel al begint over de toekomst. Ik vond dat hij er nog wel oké mee om ging. Hij was eerlijk, zei dat hij het moeilijk vond om zich kwetsbaar op te stellen (en stelde zich daarmee dus kwetsbaar op). Als ik haar was geweest had ik hem nog een kans gegeven. Ben wel benieuwd of die twee nog bij elkaar terugkomen, als het wel zo is denk ik dat de kans groot is dat ze winnen. In de Britse seizoenen waren het vaak de koppels die iets overwonnen hadden met elkaar die uiteindelijk wonnen.
Alle reacties Link kopieren
Rowena neemt geen blad voor de mond in de dagboekkamer :D maar ik denk dat ze helemaal goed zit wat betreft Chey.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven