Entertainment alle pijlers

Love Island

27-05-2019 20:44 1677 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie zo snel nog geen topic over Love Island. En ik vind het altijd zo gezellig op de trash tv-topics, dus.. wie kijkt??

Tot nu toe al een hoop aanstelleritis bij het voorstelrondje..
Alle reacties Link kopieren
Over wie zal Sebbie het gehad hebben in de preview?
Alle reacties Link kopieren
Ze lieten tussendoor een shot van Chey zien dus het leek over haar te gaan?
Alle reacties Link kopieren
Chey is zo doortrapt en uitgekookt. Ze vraagt de hele tijd ook naar de bekende weg. Ze wil van iedereen horen dat ze lekker is en dat ze de knapste is. Bloed en bloed irritant. Echt GO HOME
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het huis ook zo ongezellig. Geeft me een baantjeszwembad gevoel, beetje kantine-achtig. Echt nul sfeer. Met die tegels en woorden op de muur en dat nepgras. Echt nul komma nul authenticiteit. Krijg het er gewoon koud van.
Hoe kan het eigenlijk dat er zoveel geld aan die villa is uitgegeven? Terwijl andere landen ook gebruik maken van de villa? Ze hebben hem helemaal opgebouwd. Bouwen ze de villa dan steeds op en weer af? (Zag ik op de Facebook site toendertijd).

Thuisfront en goedele is te zien op Videoland;).
Alle reacties Link kopieren
Chey gebruikt Sten en houdt hem aan het lijntje om zo de prijs binnen te halen.
Zo uitgekookt hè. Sten moet haar gewoon verlaten, ze is daar voor fame en geldprijs.
Alle reacties Link kopieren
Ik begin Rowena eigenlijk steeds leuker te vinden.Lekker open en direct. Hou ik van.
ToosTosti schreef:
12-06-2019 17:17
Ik begin Rowena eigenlijk steeds leuker te vinden.Lekker open en direct. Hou ik van.
Ja ik eigenlijk ook wel.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik wel een beetje jammer vind, is dat alle vragen die ze elkaar moeten stellen en spelletjes die ze moeten doen, alléén maar over seks gaan. Het is toch zogenaamd de bedoeling om elkaar écht te leren kennen? Geen alcohol, geen seks in beeld.. LI beloofde minder plat te worden dan TI.. maar ik vind het nogal vermoeiend de hele tijd van die verhalen te moeten aanhoren over favoriete standjes en trio's.
Alle reacties Link kopieren
OMG hilarisch hoe zij zogenaamd een toeval krijgt. En die voice-over wordt ook steeds leuker 😄
Alle reacties Link kopieren
Haley schreef:
12-06-2019 20:59
OMG hilarisch hoe zij zogenaamd een toeval krijgt. En die voice-over wordt ook steeds leuker 😄
Ja, echt.. zij faket wel meer.. haar 'oprechte' interesse in Stenn bijvoorbeeld.
Maar goed, dat Seba helemaal losging over wat Chey gezegd zou hebben, was ook alleen maar omdat ze zich blijkbaar persoonlijk aangesproken voelde. Die reactie was ook wel buiten alle proporties. En natuuurlijk zit Chey er zelf om meer bekendheid te genereren, maar Seba was blijkbaar al jong een YouTube 'personality', dus het blijft een beetje de pot verwijt de ketel.
Ja Seba reageert echt veel te heftig. Dat zegt al genoeg over haar. Ik vond haar heel leuk, maar dit is wel een afknapper.

Die Stijn is wel ecccht hot zeg! Ik had het wel geweten in dat huis! Die ogen alleen al.

En waarom worden de gesprekken niet uitgezonden van iedereen die het heeft over bekendheid?
Oh laat maar, nu komt het. Denzel wilt bekendheid en presenteren.
Alle reacties Link kopieren
Chey is door de mand gevallen. Alles waar ze anderen van beschuldigt doet ze zélf in het kwadraat (meedoen voor sponsors en bekendheid). Typisch gevalletje projectie.
Alle reacties Link kopieren
OMG die Chey is HILARISCH!!
Die speelt toch gewoon een hele foute rol? Die wordt echt betaald als B actrice en nono voor dit programma. Niemand is echt zo. Dikkedoeiendriebier.
Ik kan er ook echt niet serieus meer naar kijken. Wat een mop.
Zij is er echt ingezet met een reden. Ik denk dat de rest wel echt is maar Chey is gevraagd. En die Denzel vermoedelijk ook.
Maar Chey is echt 100000% nep. Niemand is zo doordrapt en in-en in slecht. Zij is zo doorzichtig en het ligt er zo dik bovenop en hoe ze praat ook: het is allemaal geacteerd. Zo arrogant, uit de hoogte en narcistisch kom je ze zelden tegen in het wild.
Ze is zelf een grap!! My god :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik denk echt dat Chey vindt dat ze aan het werk is. En haar werk heel professioneel doet.
Ze is wel gesponsord blijkbaar. Ik weet niet precies door wie of wat, maar het zou een verklaring kunnen zijn voor haar slechte smaak in badkleding.

Seba maakte zich inderdaad druk om niets. Maar met de hele dag niets anders te doen dan hangen kan ik me daar iets bij voorstellen. En Ro stak (bewust?) het lontje aan.

Het gesprek waarin de mannen aangeven wel presentator te willen worden vond ik echt hilarisch. Hoog middelbare school gehalte waarin je nog denkt dat rijk worden of beroemd worden een soort baan is die je kunt kiezen los van interesses of talent.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
en ik vind Rowena haar wenkbrauwen echt ziek lelijk. Zonde. Want met een strakke brauw ziet ze er meteen stukken beter uit.
Alle reacties Link kopieren
Rowena is 27 en is nu pas met haar thesis bezig (ze studeert blijkbaar rechten) en wil advocaat worden op de zuidas. Wat een grap. Dat zal haar vast en zeker gaan lukken na deelname aan Love Island.
Kanonne.
En ik vind haar niet bepaald slim overkomen. Maar een mens kan er maar naast zitten he?
Chey heeft met Lewis Hamilton een relatie gehad. Een heeel andere type dan Stenn. Ook heeft ze meegedaan met dat topmodel programma.
En ze heeft gespeeld in een hele slechte clip.
Alle reacties Link kopieren
Ikkuz schreef:
13-06-2019 09:25
Chey heeft met Lewis Hamilton een relatie gehad. Een heeel andere type dan Stenn. Ook heeft ze meegedaan met dat topmodel programma.
En ze heeft gespeeld in een hele slechte clip.
nou dat is dan dus ook op niks uitgelopen. kansloze types.
Daffodil-- schreef:
13-06-2019 08:33
OMG die Chey is HILARISCH!!
Die speelt toch gewoon een hele foute rol? Die wordt echt betaald als B actrice en nono voor dit programma. Niemand is echt zo. Dikkedoeiendriebier.
Ik kan er ook echt niet serieus meer naar kijken. Wat een mop.
Zij is er echt ingezet met een reden. Ik denk dat de rest wel echt is maar Chey is gevraagd. En die Denzel vermoedelijk ook.
Maar Chey is echt 100000% nep. Niemand is zo doordrapt en in-en in slecht. Zij is zo doorzichtig en het ligt er zo dik bovenop en hoe ze praat ook: het is allemaal geacteerd. Zo arrogant, uit de hoogte en narcistisch kom je ze zelden tegen in het wild.
Ze is zelf een grap!! My god :rofl:
Echt wel dat er mensen bestaan die zo zijn.
Is er ondertussen al gekozen door de vrouwen? En wat zijn dan de nieuwe koppels?
Yep, in die andere series is het veel spannender allemaal. Dit blijft toch best wel een flop.
Noah is eruit.
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand Chey al een keer iets positiefs horen zeggen? Of zien lachen? Het woord 'gezellig' komt in haar woordenboek in ieder geval niet voor volgens mij.

Sebbie's reactie was ook wel een beetje overdreven hoor.

Het zou je doel maar zijn, influencer. Ik vind dat het meest trieste en narcistische beroep dat er maar is. Wanneer iemand zichzelf als 'influencer' omschrijft, dan verlies ik alle respect voor die persoon. Ik ken nagenoeg geen enkele influencer die een positieve influence heeft.
Alle reacties Link kopieren
Nee ze is niet lekker gezellig ofzo, Chey. Maar wat ziet Denzel eigenlijk in haar? Hij wil stiekem haar en andersom ook. Ze blijft ook maar zeggen dat ze niks met hem wil, omdat vriendinnen met hem zijn geweest. Maar je ziet aan alles dat ze wel wil. Maar dan denk ik waarom vindt Denzel haar interessant? Alleen maar omdat ze model is? Geen idee.

Ja die hele influencer hype.. hoop dat het binnen een paar jaar klaar is met iedereen.
Ik wil elke keer het lucht uit haar lippen zien glippen. Zo erg stoor ik mij aan die lippen! In de modellenwereld moet je ook wel een beetje arrogant zijn. Misschien dat ze die muren zo heeft vastgezet, dat ze erin is blijven steken.
Dat ze echt denkt zo te winnen met Stenn.

Welke man vinden jullie eigenlijk het leukst?
Ik tot nu toe Stenn.
Ik vind Jarne echt zo droog en puberachtig. Noah al helemaal. Matthy niks positiefs over te zeggen. Martin koud, maar heel erg begrijpelijk. Hij wilt wel. Denzel vind ik steeds knapper, maar mooie praatjes! Miles zit daar echt voor de fame denk ik en ik zie hem niet echt in voor iets serieus.

Dus ja ik denk Stenn dan het leukste van allemaal.

Oja en Matthy en chey roepen het hardst geen drama te willen, maar die trekken drama het hardste aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven