Entertainment alle pijlers

Love Island

27-05-2019 20:44 1677 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie zo snel nog geen topic over Love Island. En ik vind het altijd zo gezellig op de trash tv-topics, dus.. wie kijkt??

Tot nu toe al een hoop aanstelleritis bij het voorstelrondje..
Alle reacties Link kopieren
Curtis komt op mij zo gay over, vinden jullie niet?
Ja ik ben er nog hoor, ik ben helemaal bij! Zonder te spoileren wil ik even zeggen dat ik maura en Molly veeeel leuker vind dan in het begin!
Reiwa schreef:
19-08-2019 17:37
Curtis komt op mij zo gay over, vinden jullie niet?

Ja haha zeker, maar ik vind hem wel zo sympathiek, zou echt een goede vriend kunnen zijn
Alle reacties Link kopieren
Nog even over de Nederlandse versie: Seba en Martin zijn uit elkaar.
Oe leuk! Ik ben nu bij afl 5 en ben lekker aan het doorkijken vandaag.
Ik vind deze mannen wel veel minder leuk dan vorige seizoenen.
Curtis komt inderdaad super gay over, maar geen enkele dame twijfelt daar over en de mannen zijn daar vaak ook wat vrouwelijker dan hier in Nederland.

Tot nu toe vind ik Tommy zo wanhopig overkomen. Echt zo geen leuke gast. Zeikerig, arrogant, leeg en saai.
Heeft alleen de looks.
Anton zegt mij helemaal niks. Probeert overal een slaatje uit te slaan.
Yewanda is super schattig en verlegen.
Amber komt veel leuker uit de hoek en erg zorgzaam.
Amy onzeker, maar super leuke leuke meid! Leuk stel met Curtis zo.
Lucy is echt een zweefteefje. Zo'n poppetje dat het van haar uiterlijk moet hebben, maar totaal niet weet wie ze is.
Ik hoop dat Danny gaat voor Yewanda..
Sheriff vond ik zo stom! Leeg ook.
Joe, nog steeds een ei. Ik vind hem echt 100keer niks. Perfect voor Lucy.
Afl 10 bedoelde ik.
Wat jammer van Seba en Martin!
Is het haar trouwens echt van die meiden? Bij Lucy zie ik extensions.
Oh jeetje wat doen die meiden kinderachtig zeg bij de dates van Laura en die andere meid. Zo beschamend zeg..
Amber reageert echt overdreven op Danny. Bah hij mag toch zelf kiezen wie hij wil. Ik vond Yewande ook gemaakt overkomen als ineens op zijn schoot gaan zitten enz.

Eens over Curtis, vast de ideale man maar vind hem wel erg begripvol en constant hoe voel je je. Zou er debiel van worden hahaha

Maura en molly zijn inderdaad leuker geworden!
anoniem_280565 wijzigde dit bericht op 20-08-2019 20:37
0.58% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik vond yewande helemaal niet leuk meer de laatste afleveringen. Ware aard kwam naar boven, echt bitchy.
Tommy wordt steeds leuker en lucy steeds minder leuk. Tommy en molly is toch wel een leuk stel.
En maura vind ik ook heel grappig. Lekker direct en zichzelf.
Danny en arabella kan zomaar eens een leuk stel worden! Ik vind ze beide heel leuk.
Amber en michael staan nog op nr 1 bij mij
Ik vond yewande ook echt superleuk in het begin en kut op het eind haha. Dat gejank en gezeik terwijl ze zo’n ijskoningin was en Danny echt zijn best deed, en nu is Danny de bad Guy, echt oneerlijk! Amber vind ik zo bitchy en veroordelend, vreselijke type vrouw vind ik dat. Maar wel supermooi.

Ik heb nog steeds een zwak voor Tommy, puur op zijn uiterlijk gebaseerd, erg he. Ik vind hem en Molly wel een schattig stel maar wel zo’n leeghoofdig tokkie stel ook (prima verder, past goed bij elkaar)
AnAppleADay schreef:
20-08-2019 08:40
Nog even over de Nederlandse versie: Seba en Martin zijn uit elkaar.
Naaaaaahhh
Afl 14. Wat vinden jullie van de Lucy situation? Ik vind het een gezeur van Joe dat ze niet zoveel met de mannen moet omgaan. Ik vind hem zo inhoudsloos en hij doet of hij haar leuk vindt, maar loopt denk ik zo over...
Lucy is wel nog steeds een zeikerd vind ik. Ze doet zich beter voor dan ze kan zijn.
Wow Yewanda was idd erg leuk in het begin en nu een bitch idd. Wat is zij irritant zeg. Ze is totaal niet leuk.
Alle reacties Link kopieren
Curtis is bi lees ik net! (Ga er vooral niet op googelen want dan krijg je enorme spoilers te zien, meh)
Reiwa schreef:
21-08-2019 22:32
Curtis is bi lees ik net! (Ga er vooral niet op googelen want dan krijg je enorme spoilers te zien, meh)
Ah dat verklaart een hoop!

Maura heeft gelijk over Tom. Mannen met hun praatjes:'). En hij snapt het niet, wat een noob.

Yewanda is nog steeds super vervelend zeg.
En grappig dat die meiden in het begin altijd zo fel op elkaar reageren en dan dikke maatjes zijn.
Daarnaast projecteren ze lekker op elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Ikkuz schreef:
20-08-2019 23:48
Afl 14. Wat vinden jullie van de Lucy situation? Ik vind het een gezeur van Joe dat ze niet zoveel met de mannen moet omgaan. Ik vind hem zo inhoudsloos en hij doet of hij haar leuk vindt, maar loopt denk ik zo over...
Lucy is wel nog steeds een zeikerd vind ik. Ze doet zich beter voor dan ze kan zijn.
Joe heeft veel beschuldigingen in de media gehad dat hij Lucie mentaal zou hebben mishandeld ('gaslighting')
Wow wat heftig..maar gaat dit over de tijd tijdens de serie of daarna?
Alle reacties Link kopieren
Ikkuz schreef:
22-08-2019 14:26
Wow wat heftig..maar gaat dit over de tijd tijdens de serie of daarna?
Tijdens de serie.
Hmm, Hij was in mijn ogen verkeerd bezig, maar mentaal mishandeld is wel heel heftig om dat zo te benoemen. Maar misschien is dat een cultuurding daar?

Raar trouwens dat het publiek Anton en Lucy boven Amy en Curtis hebben verkozen.
Alle reacties Link kopieren
Ikkuz schreef:
22-08-2019 16:03
Hmm, Hij was in mijn ogen verkeerd bezig, maar mentaal mishandeld is wel heel heftig om dat zo te benoemen. Maar misschien is dat een cultuurding daar?

Raar trouwens dat het publiek Anton en Lucy boven Amy en Curtis hebben verkozen.
Hoe bedoel je?
Het publiek had toch niks te zeggen over Amy en Curtis?
Ze hadden op hun drie favoriete koppels gestemd. Curtis en Amy zaten daar niet bij.
Het waren Amber en Micheal/ Anton en Lucy en Tom en Molly.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij hadden de koppels zelf gestemd op de 'least compatible couples' en kwamen daar Lucy/Joe en Anton/Elma uit.
En op die 4 mocht het publiek dan stemmen.
Ik denk dat ik wat verder ben. Dit gaat over de afl van gisteren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven