Entertainment alle pijlers

Welk televisieprogramma weiger je om te kijken?

07-06-2019 13:08 182 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deze vraag stond vanmorgen op het labeltje van mijn theezakje.
Ik hoefde geen seconde na te denken over mijn antwoord: Studio sport.
Ik hoef alleen de tune maar te horen om een wee gevoel in m'n maag te krijgen.
Komt door vroeger. ALTIJD dat ellendige Studio sport op zondagavond, en vaak ook op zondagmiddag.
Vreselijk.
Wat vond ik het heerlijk dat ik daar vanaf was, toen ik op mezelf ging wonen.

Ik ben echt benieuwd of jullie ook zo'n programma hebben wat je écht niet kijkt.
En natuurlijk waarom.
You don't have to fit into the format
Boer zoekt vrouw.

Yvon Jaspers :sick:
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
07-06-2019 13:10
Boer zoekt vrouw.

Yvon Jaspers :sick:


Haha, duidelijk.
Een presentator kan inderdaad ook een reden zijn om niet te kijken.
Zo heb ik erg veel moeite met 6 Inside, omdat ik Albert Verlinde een kwal vind.

Nou ja, het gaat toch stoppen.
Probleem opgelost.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Elke programma met Philippe Geubbels, die stem :'-( en sowieso houd ik niet van comedians.
Verder alles met een jury erin, dat commentaar altijd.. :pukey:
.
Alle reacties Link kopieren
die series waarbij jongeren naar een zonnig oord gaan om vreemd te gaan, of om zich coma te zuipen, dat soort spul. Temptation island, love island, ...

boer zoekt vrouw inderdaad ook

hotter than my daughter

utopia

reality spul over de roelvinkjes, de bauertjes enzovoort.

echt meuk dit allemaal, ontzettend oninteressant. ik vraag me af wie hier naar kijkt.
The past may be in tatters
But today is all that matters
The Voice Kids, omdat ik dat exploitatie van kinderen vind.
Deprimerende Scandinavische thrillers met veel mishandelde kinderen, gemartelde vrouwen en ellendige rotsituaties erin, omdat ik daar verdrietig van word en eng van droom.
Roddeltv, omdat ik dat onzin vind.
Astrotv. Uiteraard.
Alle reacties Link kopieren
Idd Studio Sport. Zelfde als TO beschrijft.
Maar ook iets met Johan Derksen, vd Gijp, Verlinde trek ik slecht..
En Yvon begint me ook meer en meer te jeuken.

Zit nu noodgedwongen thuis: kijk veel trash. Wat echt erg is is just tattoo of us, de NL versie. Wat een types die Vaes en nepKardashian..

Het wordt imo tijd voor vernieuwing op tv met wat meer kwaliteit.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon alles wat op mijn afstandsbediening voorbij RTL4 komt.
Totale meuk.
Dat voetbalprogramma met die vent met die vieze snor en zwabber haren. Als je een steel in die man zijn hoofd steekt kan je er het gekweel van die bril eikel die er naast zit mee opmoppen :-[
Alle reacties Link kopieren
Wel zo een beetje alles wat gruffalo op noemt. Ik heb ook weinig met sport mits Nederland speelt of als van Gerwen dart. Temptation kijk ik half met mijn man mee.
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
GlitterCupcake schreef:
07-06-2019 13:17
Dat voetbalprogramma met die vent met die vieze snor en zwabber haren. Als je een steel in die man zijn hoofd steekt kan je er het gekweel van die bril eikel die er naast zit mee opmoppen :-[
:high5:
Uuuhhh alles eigenlijk. Wij kijken echt nooit TV, wat een meuk, alleen Netflix of Amazon Prime etc. Heel soms gaat het WK nog wel eens aan als Nederland ver komt en we kijken de intocht van Sinterklaas, maar anders niet eigenlijk.
Utopia!

Voordat het begon dacht ik echt dat een aantal personen dus echt gezamenlijk iets op moesten zetten from scratch! Dat vond ik een interessant format en was heel benieuwd hoe zich dat zou gaan ontwikkelen.
Het bleek echter dat ze gewoon van alles konden bestellen via internet en er was ook gewoon contact met het thuisfront.

Ik vind het echt iets geworden waar mensen aan mee doen die niet meer willen werken en die graag op tv willen :nope:


Studio sport staat op een goeie 2e plek om precies dezelfde reden die jij noemt, Lotte35
Alle reacties Link kopieren
Alles van gordon
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Je kunt beter vragen welke níet. Op de Nederlandse tv is bijna alleen maar troep. Ik kijk het nauwelijks nog.
Alle reacties Link kopieren
Dubbel..
anoniem_364101 wijzigde dit bericht op 07-06-2019 13:21
96.43% gewijzigd
Utopia, ik snap echt niet wat daar leuk aan is en waarom het nog steeds op TV is. Krijg soms wel flarden mee en dan is het altijd gezeur en geruzie...
Alle reacties Link kopieren
Sportwedstrijden... :sheep:
Sugar and spice, and everything nice.
Alle reacties Link kopieren
gruffalo schreef:
07-06-2019 13:14
die series waarbij jongeren naar een zonnig oord gaan om vreemd te gaan, of om zich coma te zuipen, dat soort spul. Temptation island, love island, ...

boer zoekt vrouw inderdaad ook

hotter than my daughter

utopia

reality spul over de roelvinkjes, de bauertjes enzovoort.

echt meuk dit allemaal, ontzettend oninteressant. ik vraag me af wie hier naar kijkt.
Deze, alemaal. Verschrikkelijke tv. En dat terwijl ik een ongelofelijke tv-hoer ben. Ik kijk best veel trash tv, maar dit geneuzel trek ik gewoon niet. Het liefst zou ik ook sport verbannen hier in huis (vooral wielrennen --> Giro en Tour de France), maar daar is mijn man het niet mee eens. Dan ga ik lekker in een hoekie met een boekie, want wat is dát stomme tv....
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Alles met Paul de Leeuw,
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
The Voice en andere talentenshows vanwege de irritante BN'ers, ik zag eens een voorstukje van Waylon die over de grond lag te rollen, dat was echt het toppunt.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk sowieso bijna nooit meer tv.
Alleen Jinek/ Pauw en soms een goede docu.
Voor de rest alleen Netflix.
Alle reacties Link kopieren
Ladida schreef:
07-06-2019 13:19
Utopia!

Voordat het begon dacht ik echt dat een aantal personen dus echt gezamenlijk iets op moesten zetten from scratch! Dat vond ik een interessant format en was heel benieuwd hoe zich dat zou gaan ontwikkelen.
Het bleek echter dat ze gewoon van alles konden bestellen via internet en er was ook gewoon contact met het thuisfront.

Ik vind het echt iets geworden waar mensen aan mee doen die niet meer willen werken en die graag op tv willen :nope:


Studio sport staat op een goeie 2e plek om precies dezelfde reden die jij noemt, Lotte35
Ja, dat dus! Er was ooit in de jaren 70 zo'n project op de bbc. Toen moesten ze écht zelf alles bouwen en verbouwen, een soort van prehistorie reenacten. Dat was mateloos interessant, maar dat Utopia? Brrrrrrr.....
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Ik moet even heel hard nadenken welke Nederlandse programma’s ik wel kijk. Dan kom ik uit op kees v/d spek zijn programma’s, voor de rechter en dat soort programma’s. Voor de rest gaat Netflix aan
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Alle reacties Link kopieren
Kandijsuiker schreef:
07-06-2019 13:21
Sportwedstrijden... :sheep:

Heerlijk. Ik zit nu Federer-Nadal te kijken :)

Ik kijk absoluut niet naar die herrie spelshows op RTL en SBS.
Licht uit.
Zelfspot aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven