Entertainment alle pijlers

Expeditie schoonmoeder

13-06-2019 20:22 44 berichten
Vanavond nieuw op TLC, van 20.30-21/30 uur: Expeditie Schoonmoeder.
In Expeditie schoonmoeder moeten vier schoonmoeders met hun schoondochters of schoonzonen zien te overleven op een eiland. Ze krijgen per koppel opdrachten om aan hun relatie te werken.
Wie gaat er ook kijken?
Omg, de horror!
Ik ga kijken, maar ben benieuwd of ik het na 1 aflevering voor gezien houd.
Voor mij moet er echt wel een survival-element in zitten, wil ik een dergelijk programma leuk vinden. Maar ben na drukke werkdag wel toe aan een beetje dom tv kijken. Dus geef het in ieder geval een kans. ;)
lisa_ schreef:
13-06-2019 20:25
Omg, de horror!
Heb je geen leuke schoonmoeder? :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook zeker even checken wat het is!

Het lijkt me wel leuk als ik de voorstukjes zie :popcorn:

@TV zoals ik begrijp zit er wel survival element in...
Tralalalala
Krullenbol; leuk dat je ook kijkt.
Ik begreep het ook, maar tot nu toe zie er nog niets van. Ben helemaal niet ongeduldig in tv kijken vanavond. :A:
Alle reacties Link kopieren
Schoonmoeder 1 wordt een lastige dobber, een statige stellige vrouw.
Tralalalala
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook. Hebben jullie ook ondertiteling?! Super irritant.
Nee; ik heb geen ondertiteling. Heb je niet per ongeluk op de ondertitelingsknop van de afstandsbediening gedrukt?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben team schoondochter. Eigenlijk al toen ik hoorde dat schoonmoeder haar zoon Rambo had genoemd maar helemaal als ik zie hoe star en onaardig ze is na haar schoondochter
Alle reacties Link kopieren
Ballys_ schreef:
13-06-2019 20:56
Ik ben team schoondochter. Eigenlijk al toen ik hoorde dat schoonmoeder haar zoon Rambo had genoemd maar helemaal als ik zie hoe star en onaardig ze is na haar schoondochter
:rofl: :rofl: :rofl:

Geen ondertiteling hier nee

Wat ik niet snap is dat dat vraag gesprek niet met Patty is als mediator om het wat te leiden...
Tralalalala
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
13-06-2019 20:56
Nee; ik heb geen ondertiteling. Heb je niet per ongeluk op de ondertitelingsknop van de afstandsbediening gedrukt?
Zucht 😅 Ja dus haha! Thanks
Alle reacties Link kopieren
Team schoondochter!
krullen-bol schreef:
13-06-2019 20:41
Schoonmoeder 1 wordt een lastige dobber, een statige stellige vrouw.
Dat en ze neemt geen blad voor haar mond en lijkt over weinig inlevingsvermogen te beschikken.
Eigenlijk vind ik een triest verhaal. Zoon laat zich onhandig uit, waardoor schoonouders zich buitengesloten en miskend voelen en schoonouders laten schoondochter op het dieptepunt van haar leven volledig barsten.
Ik vind de huisjes en al het eten vrij luxe eigenlijk.
Flipflopper schreef:
13-06-2019 21:00
Zucht 😅 Ja dus haha! Thanks
Graag gedaan!
Alle reacties Link kopieren
Schoonmoeder is dus gewoon jaloers op ouders van schoondochter ???
Tralalalala
krullen-bol schreef:
13-06-2019 21:07
Schoonmoeder is dus gewoon jaloers op ouders van schoondochter ???

Yep; ook. Maar schoonmoeder lijkt zich ook veel zekerder voor te doen dan ze eigenlijk is. Beetje overcompenseren en zichzelf overschreeuwend, zeg maar waardoor ze hard, kil en vrij gevoelloos overkomt.
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 13-06-2019 21:24
4.98% gewijzigd
Tijdschriftenverslindster schreef:
13-06-2019 20:26
Heb je geen leuke schoonmoeder? :rofl:
Ze is best lief, maar alleen op een eiland...ik zou het echt niet trekken :P
Ballys_ schreef:
13-06-2019 20:56
Ik ben team schoondochter. Eigenlijk al toen ik hoorde dat schoonmoeder haar zoon Rambo had genoemd maar helemaal als ik zie hoe star en onaardig ze is na haar schoondochter
Ik meen de hele tijd te horen dat die zoon Randol heet
krullen-bol schreef:
13-06-2019 21:00
:rofl: :rofl: :rofl:

Geen ondertiteling hier nee

Wat ik niet snap is dat dat vraag gesprek niet met Patty is als mediator om het wat te leiden...

Dat begrijp ik ook niet. Ik vind haar zeker niet de meest geschikte persoon.
lisa_ schreef:
13-06-2019 21:22
Ze is best lief, maar alleen op een eiland...ik zou het echt niet trekken :P
Gelukkig dat ze verder best lief is. ;)

Hier geen schoonmoeder, maar moet zeggen dat ik liever alleen op een onbewoond eiland zat, dan met wie dan ook. :rofl:
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 15-06-2019 04:21
0.32% gewijzigd
lisa_ schreef:
13-06-2019 21:22
Ze is best lief, maar alleen op een eiland...ik zou het echt niet trekken :P
Gelukkig dat ze verder best lief is. ;)

Hier geen schoonmoeder, maar moet zeggen dat ik liever alleen op een ombewoond eiland zou zitten, dan met wie dan ook. :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Flipflopper schreef:
13-06-2019 21:00
Zucht 😅 Ja dus haha! Thanks

Misschien niet hoor, ik heb dat ook regelmatig bij TLC. Mysterieus, want door op knopje op de afstandsbediening te drukken gaat het wel weg, maar ik weet 100% zeker dat ik het niet zelf per ongeluk aan zet. Heb het alleen bij TLC, en soms als ik een programma opneem is het bij het laatste stukje van het vorige programma wel, en bij wat ik wil kijken niet. :confused:
.
Alle reacties Link kopieren
Maar wie verzint dergelijke programma's, en belangrijker: hoe komen mensen erbij om eraan mee te doen, en wie wil daarnaar kijken? Mijn hemel. Ga wat nuttigs doen. De badkamer een goeie beurt geven. De keuken soppen. In plaats van naar dergelijke stommiteit te kijken als een dom schaap.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
pejeka schreef:
13-06-2019 21:42
Maar wie verzint dergelijke programma's, en belangrijker: hoe komen mensen erbij om eraan mee te doen, en wie wil daarnaar kijken? Mijn hemel. Ga wat nuttigs doen. De badkamer een goeie beurt geven. De keuken soppen. In plaats van naar dergelijke stommiteit te kijken als een dom schaap.
Je zou jezelf ook heel nuttig kunnen maken in het huishouden in plaats van hier te reageren. Had je tijd en ergernis gescheeld.... Als je het dan over dom hebt, vind ik dingen schrijven als je niets zinnigs te melden hebt, pas echt schaapachtig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven