Entertainment alle pijlers

Mooie boeken

20-06-2019 11:41 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,

Ik ben benieuwd wat jullie favoriete boek/schrijver is. Ik heb zelf eigenlijk geen favoriete schrijver, dus vind het altijd best lastig in de bibliotheek een mooi boek te vinden. Ik wil nu via de website van de bibliotheek een paar boeken bestellen, maar lastig zoeken als je geen goede schrijver weet. Jullie hebben vast tips.
Ik lees heel divers eigenlijk. Waargebeurd vind ik vaak mooi, maar een makkelijk lezende roman is op zn tijd ook leuk. Actie/thriller/misdaad ook prima. Wel Nederlandstalig graag. Ik ben benieuwd!
tulpje21 wijzigde dit bericht op 20-06-2019 11:45
2.08% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
De Zeven Zussen van Lucinda Riley kan ik je dan wel aanraden, hoewel ik het eerste deel erg traag vond.
Later is nu
De boeken van Paolo Coelho zijn fijn om te lezen.
Alle reacties Link kopieren
Maar wat vond jij een heel mooi boek?
Dan weten we in welke hoek we het moeten zoeken
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de boeken van Suzanne Vermeer wel fijn weglezen. Zo'n boek heb ik in een paar avonden uit.
Maar wat ik al zei, ik heb geen favo genre. Ik vind waargebeurde verhalen met indrukwekkende verhalen altijd interessant om te lezen. Maar kan ook gerust een liefdesroman lezen. En Suzanne Vermeer is dus weer meer misdaad.
Doet er eigenlijk niet toe, ik ben al blij met jullie tips van jullie mooiste boek en dan kijk ik zelf wel of mij dat ook aanspreekt.

Dank, de Zeven Zussen heb ik gereserveerd. Kijk, het maakt ook niet heel veel uit als het boek mij bij het lezen toch niet meer zo aanspreekt. Ik haal de boeken gratis bij de bieb en als ik er niet doorheen kom breng ik het terug en haal iets anders. Boeken kopen doe ik nooit.
tulpje21 wijzigde dit bericht op 20-06-2019 11:51
23.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
tulpje21 schreef:
20-06-2019 11:48
Ik vind de boeken van Suzanne Vermeer wel fijn weglezen. Zo'n boek heb ik in een paar avonden uit.
Maar wat ik al zei, ik heb geen favo genre. Ik vind waargebeurde verhalen met indrukwekkende verhalen altijd interessant om te lezen. Maar kan ook gerust een liefdesroman lezen. En Suzanne Vermeer is dus weer meer misdaad.
Doet er eigenlijk niet toe, ik ben al blij met jullie tips van jullie mooiste boek en dan kijk ik zelf wel of mij dat ook aanspreekt.
Linda van Rijn
Loes den Hollander
Rene Appel
Esther Verhoef
Saskia Noort
Simone van der Vlugt
Nicci French
Karen Rose


Tess Gerritsen
Alle reacties Link kopieren
Simone vd Vlugt
Charles Martin

Als je van thrillers houdt:
Susanne Vermeer
Karin Slaughter
Tess Gerritsen
Loes den Hollander

Young Adult:
Sarah Maas
Victoria Aveyard
Cassandra Clare
Nathalie Koch
Morgan Rice
Erin Watt
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Dank! Staan bekende namen tussen, maar ken ze niet allemaal. Ik ga eens rondkijken.
Alle reacties Link kopieren
Misschien zijn de boeken van Tomas Ross dan ook wat voor je.
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
Wat zoek je in een boek? Wil je iets wat lekker wegleest, wil je een spannend verhaal of wil je afreizen naar een andere wereld (verleden/toekomst/ver oord/verzonnen koninkrijken)? Dat maakt het een stuk makkelijker om boeken aan te raden ;-)
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding :'( :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Ik hou van dezelfde boeken/stijl als jij en kan je voor jou van jojo moyes wat hierboven staat echt aanraden!
Alle reacties Link kopieren
Dank!
Alle reacties Link kopieren
Celaena_Aelin schreef:
20-06-2019 12:00
Wat zoek je in een boek? Wil je iets wat lekker wegleest, wil je een spannend verhaal of wil je afreizen naar een andere wereld (verleden/toekomst/ver oord/verzonnen koninkrijken)? Dat maakt het een stuk makkelijker om boeken aan te raden ;-)
Ik snap dat je dat vraagt, maar zoals ik al eerder zei lees ik van alles. Niet 1 specifiek soort genre.
Afreizen naar een andere wereld zoals jij het omschrijft trekt me niet.
Een boek wat lekker wegleest, dat sowieso. Maar dat doen zoveel boeken. De boeken van Suzanne Vermeer lezen absoluut makkelijk weg. Zon boek heb ik snel uit. Dus boeken die daarop lijken zijn zeker welkom. Maar een leuke roman leest ook makkelijk weg en vind ik op zn tijd ook prima om te lezen.
Dus als je gewoon jouw favo titels noemt, dan kijk ik zelf wel of het me aanspreekt. Heb in ieder geval al goede tips gekregen, waarvoor dank.
Alle reacties Link kopieren
Een klein leven van Hanya Yanagihara
Vond ik echt heel mooi.

En de boeken van Isabel Allende, vooral Paula erg mooi !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven