Entertainment alle pijlers

All wizards unite!

23-06-2019 12:36 2221 berichten
Sla je reismantel om, houd je toverdrankrecepten bij de hand en je toverstaf in de aanslag!

All wizards unite here!
Vanmorgen de app geïnstalleerd en ik moet zeggen, het ziet er erg mooi uit.

Laten we hier tips en tricks delen. Het is nog een quest op zich om uit te vinden hoe alles werkt.

Enige wat mij vreselijk irriteert is dat het lang duurt voor dingen geladen zijn. Het is niet zoals bij pogo dat je snel op dingen kan klikken.
Present!

Ik vind dat de batterij wel erg snel opgaat! Zeker met de oude telefoons van mijn kinderen.

Maar het ziet er mooi uit. De Pokestop/Ingressportal hier voor de deur is in deze game een Herberg.
Dat is wel heel handig!
Ik heb vanmorgen 2 kamers gehaald bij een herberg.

Er zijn wel meer dingen te doen vanaf de bank bij pogo, daar heb ik veel minder te vangen.
Heb ook een aantal km gelopen vanmorgen, maar er is niets geregistreerd. Waarschijnlijk omdat ik pogo ook open had staan, daar is wel alles geregistreerd.
Rubble schreef:
23-06-2019 12:47

Er zijn wel meer dingen te doen vanaf de bank bij pogo, daar heb ik veel minder te vangen.
Inderdaad, ik ben het huis nog niet uit geweest en ik ben al level 5 o_o

Het spel lijkt ook wat complexer dan PoGo. Ben mijn eerste toverdrank al aan het brouwen en heb ook een plant in een kas gezet. Die kas is normaal niet binnen bankbereik, maar ik drifte ernaartoe. Eens kijken of ik na de lunch mijn kinderen in beweging kan krijgen!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gisteravond begonnen en nu net level 8. De eerste 5 levels gaan wel heel snel, daarna ging het minder bij mij.

Ik heb vanochtend een rondje gelopen en ik vind het leuk. Het spel is echt heel mooi gemaakt. Ik heb ook mijn eerste portmanteau's geopend. Dat was wel even zoeken maar ook dat is echt heel leuk gedaan.

Welke profession hebben jullie gekozen? Ik ben professor.
Alle reacties Link kopieren
Yep gedownload.
Ik heet hier 43Pileus ipv Pileus43 zoals in POGO.

Vriendschapsnummer is 2502 7344 4277

Al heb ik nog géén idee wat ik met vrienden kan-mag-moet.

Ik druk overal maar wat op, en snappur eigenlijk nog de ballen van.

Vooral in het beging van POGO heb ik hier op het Viva forum het meeste geleerd.


In Pogo ben ik rood, dus hier ook voor Griffyndor gekozen, maar ik begreep dat je hier in ook kunt wijzigen.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe mee! Heb zo'n gevecht geprobeerd net maar duurde erg lang voor ik doorhad hoe dat moest. :$ en protego werkt volgens mij voor geen meter.
Alle reacties Link kopieren
Ik volg even. Sinds vanmorgen begonnen en ook hier al wat levels omhoog zonder naar buiten te gaan.

Heb net ontdekt hoe ik een toverdrank sneller kan laten finishen.
Alle reacties Link kopieren
Dat gevecht tegen man-paard heb nu al 2 x verloren.
Alle reacties Link kopieren
Ook present en het is even wennen inderdaad. Maar wel leuk.
Adventure sync werkt bij mijn pokemon wel dus km lopen met WU open en dan af en toe even naar pogo om een ei uit te laten komen. Straks nog maar een rondje lopen om verder te onderzoeken hoe alles werkt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het idee dat wizards unite niet open blijft staan? Pogo blijft altijd aan als je speelt maar had WU in m'n tas gestopt en werd dus niks geregistreerd. Mijn scherm gaat na 2 minuten uit..
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook begonnen! Inderdaad nog even goed uitvogelen hoe het werkt, best lastig.
Wel leuk dat er vanuit huis meer te doen is!

Mijn code (poef), nog geen idee wat je met vrienden kunt doen...
ongeduld2 wijzigde dit bericht op 02-07-2019 20:55
5.03% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik ook!
Leuk zoveel wizards hier!
SweetChilliSauce schreef:
23-06-2019 13:52
Dat gevecht tegen man-paard heb nu al 2 x verloren.

De centaur heb ik verslagen, de reuzenspin ook. Verder nog geen duel gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook begonnen, haha. Ziet er idd mooi uit en ik ben PoGo al aan hrt verwaarlozen. Was net aan het vechten in zo'n toren, maar m'n poppetje liep weg dus kon niet verder :(

Ik ga even wat mensen toevoegen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook geïnstalleerd maar snap er nog niet veel van. Ben ook nog steeds niet fit.
dolfje wijzigde dit bericht op 23-06-2019 20:41
13.33% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik ben net begonnen, level 3. Ik vind het ingewikkeld. Ben benieuwd of het iets voor mij is. Ben niet zo'n gamer.
Mijn apparaat is niet geschikt zegt ie. Dat is raar, want nokia5 met android 9.
Ik heb jullie toegevoegd/uitgenodigd!
Leighton schreef:
23-06-2019 13:57
Ik heb het idee dat wizards unite niet open blijft staan? Pogo blijft altijd aan als je speelt maar had WU in m'n tas gestopt en werd dus niks geregistreerd. Mijn scherm gaat na 2 minuten uit..
Dit had ik vanmorgen dus ook!
Alle reacties Link kopieren
the_Wicked_Witch schreef:
23-06-2019 15:26
Mijn apparaat is niet geschikt zegt ie. Dat is raar, want nokia5 met android 9.
Is het alleen nog maar voor ios?

Weet niet of ik heel blij van het spel wordt. Tis langzaam en ook niet heel makkelijk leesbaar. Zoon gooide het bijna al aan de kant en die had er lang naar uitgekeken.
Dolfje, streepjessokken en ongeduld heb jullie uitnodiging gestuurd. Dr.31

Ben maar gewoon gaan spelen.
Wie weet wat een tovenaarsuitdaging is? Kun je dat ergens vinden of kom je dat tegen. Heb ik nodig voor dagopdracht.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat is een soort toren / kasteel waar je kunt vechten.

Mochten jullie het nog niet gezien hebben. Bij het winkelmandje kan je (éénmaal?) energie (50) krijgen. Even helemaal naar beneden scrollen en dan staat er 'gratis geschenk'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven