Entertainment alle pijlers

All wizards unite!

23-06-2019 12:36 2221 berichten
Sla je reismantel om, houd je toverdrankrecepten bij de hand en je toverstaf in de aanslag!

All wizards unite here!
Vlinderplant schreef:
23-06-2019 15:44

Wie weet wat een tovenaarsuitdaging is? Kun je dat ergens vinden of kom je dat tegen. Heb ik nodig voor dagopdracht.
Nee, daar zoek ik ook nog naar, dat is de enige die ik nog mis.

Net eropuit geweest met mijn jongste kind, een enorme HP-fan, en zij vindt het helemaal geweldig. Zelf ben ik er ook wel van gecharmeerd :) Het vechten in een Vesting lukt ons nog niet, althans, we kwamen er wel in, maar konden ons alleen verdedigen en niet aanvallen.

Nu moet ik mijn roeping gaan kiezen o_o
Ik heb 5 vrienden in mijn lijstje.
Maar als ik bij prestaties kijk, bij de maak 5 vrienden, staat dat ik er 4/5 heb. Huh?
Voor degene die ik heb uitgenodigd, mijn nick begint en eindigt met een d.
Alle reacties Link kopieren
Ook begonnen, snap er nog niks van haha
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat hier een topic over is. Ik heb het ook geïnstalleerd vanochtend en ben nog een beetje aan het uitvogelen wat ik allemaal kan doen
Alle reacties Link kopieren
Tovenaars uitdaging is dus in een vestiging. Je vecht door je toverstokjes 'vast te hiuden' en te richten op het sterretje wat tevoorschijn komt. Het cirkeltje eromheen loopt dan vol en dan plaats je een aanval.
Alle reacties Link kopieren
Torrey87 schreef:
23-06-2019 15:48
Ja dat is een soort toren / kasteel waar je kunt vechten.

Mochten jullie het nog niet gezien hebben. Bij het winkelmandje kan je (éénmaal?) energie (50) krijgen. Even helemaal naar beneden scrollen en dan staat er 'gratis geschenk'
Mm nog geen toren gezien. Is dat op een vaste plek net als een gym?
Dank voor de tip. Heb energie opgehaald. Al heb ik nog heen idee wat je er mee kunt.
Denk dat ik nu maar even stop mt tweede account pokemon. Anders word ik stapelgek. en begint de werkweek ook weer ...
Hier ook vanochtend begonnen. Vind het tot nu toe wel erg leuk. Iets ingewikkelder dan pogo maar dat is wel goed. Moet alleen een stukje lopen voor een goede plek om energie bij te vullen. Die herbergen en kassen zijn hier nog niet zo heel logisch verdeeld. Maar misschien veranderd dat nog.
Alle reacties Link kopieren
Ps alle keuzes qua roeping en huis zijn allemaal te veranderen toch? Alleen mis je je. Zouden je behaalde resultaten ook blijven staan?
Ik volg even! Nog niet gedownload maar wie weet... eerst jullie berichten lezen of het leuk is 😁
Alle reacties Link kopieren
Mm zie vanuit huis alleen maar herbergen. Geen kas. En zie iets waarbij gezegd wordt “je kunt hier meer sporen vinden in de categorie magische sport en recreatie”. Vanavond maar even heen lopen... als t minder warm is.
Alle reacties Link kopieren
Ik meld ook hier. Zit in een pokemondipje sinds ik level 40 heb gehaald. Eens kijken of dit me weer actief krijgt.

4363 2925 8617

Is mijn vriendencode. Ik heet er Lilato.
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Alle reacties Link kopieren
Ook ik heb het geinstalleerd maar ik snap er (nog) helemaal niks van.
Alle reacties Link kopieren
Super leuk dat we nu kunnen spelen! Begrijp alleen totaal niet wat de bedoeling is of wat de verhaallijn is. Heeft iemand een linkje?
Alle reacties Link kopieren
Wat gezocht naar tips en ik vond deze website: https://wizardsunitehub.info/wiki
Verklaarde wel een aantal dingen, maar hij is wel in het engels.
Alle reacties Link kopieren
Leeuwtje12345 schreef:
23-06-2019 16:56
Super leuk dat we nu kunnen spelen! Begrijp alleen totaal niet wat de bedoeling is of wat de verhaallijn is. Heeft iemand een linkje?
https://wizardsunite.gamepress.gg/reference/story-lore
Je kunt hier de dialoog nog een keer nalezen.

Ik vind het ook allemaal niet super duidelijk.
Alle reacties Link kopieren
Dank!!! Ben morgen een dagje in Amsterdam, hopelijk kan ik daar wat meer doen. Hier in het dorp is het toch wat saaier
Alle reacties Link kopieren
Jullie zijn toegevoegd door een sneeuw uil ;)
Alle reacties Link kopieren
Lambchop schreef:
23-06-2019 16:46
Ik meld ook hier. Zit in een pokemondipje sinds ik level 40 heb gehaald. Eens kijken of dit me weer actief krijgt.

4363 2925 8617

Is mijn vriendencode. Ik heet er Lilato.
Heb je uitgenodigd. Zelfde naam als bij pogo dr.1
Alle reacties Link kopieren
Ps er is hier nergens een kas te zien, wel heel veel herbergen. maar verder niets.
Alle reacties Link kopieren
PB's voor meer vrienden zijn welkom! Ik zie net dat je daar wat mee kan verdienen :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het gedownload en een aantal codes van hier uitgenodigd. Mijn naam is In...36.

Mijn eigen code: stuur maar een pb!
-fudge- wijzigde dit bericht op 24-06-2019 23:21
17.87% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nou, net een rondje gelopen, het daagt in elk geval uit. Straks na het eten maar even het park in, daar wemelt het van de pokestops en pokemons, dus misschien ook wel van de harry potterfiguren....
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Ja, ik ga vanavond ook nog even als mijn kinderen op bed liggen en het wat minder warm is/de zon niet meer op het scherm van mijn phone schijnt.

Inmiddels level 7, heb als roeping Professor gekozen.
Alle reacties Link kopieren
Leuk leuk! Vanmorgen geïnstalleerd en had Hagrid in mijn bed :mrgreen:

Heb een klein rondje met de kids gedaan op mijn telefoon. Dus ben nog even aan het uitzoeken hoe en wat. Mijn naam is hetzelfde als mijn Nick hier.
Code
8482 8622 2025
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven