Entertainment alle pijlers

All wizards unite!

23-06-2019 12:36 2221 berichten
Sla je reismantel om, houd je toverdrankrecepten bij de hand en je toverstaf in de aanslag!

All wizards unite here!
Alle reacties Link kopieren
Gedownload!
Ga zo checken maar wilden alvast een tvp doen ;)
Alle reacties Link kopieren
Vandaag ook begonnen. Ook PoGo gespeeld maar niet meegeschreven, soms wel meegelezen.
Ga zo een rondje doen, ben erg benieuwd naar de tovenaarsuitdaging. T is weer even puzzelen maar dat vind ik wel leuk
(naam K...0..)
anoniem_387466 wijzigde dit bericht op 24-06-2019 20:16
12.40% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een aantal van jullie toegevoegd!

Mijn nummer is 765727503435
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn code even weggehaald want heb nu al geen overzicht meer wie wie is en wat je er eigenlijk mee moet.
Kan je de nick van iemand ook wijzigen net als bij pogo?
Dan weet ik een beetje wie wie is.
anoniem_374681 wijzigde dit bericht op 23-06-2019 21:31
27.49% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Vraagje heb zon viavia geactiveerd en moet 5 km lopen. Maar hij gaat niet zoaks pokemon go op zwart dat hij makkelijker mee te nemen is, iemand een tip?
Alle reacties Link kopieren
Ik had net een of andere slang waartegen ik moest vechten maar ik begrijp eigenlijk niet hoe.
Alle reacties Link kopieren
Redcurls schreef:
23-06-2019 20:52
Vraagje heb zon viavia geactiveerd en moet 5 km lopen. Maar hij gaat niet zoaks pokemon go op zwart dat hij makkelijker mee te nemen is, iemand een tip?
Ja ouderwets met je telefoon in je hand lopen of je telefoon zo instellen dat hij niet op standby gaat en dan met de app open in je tas. Vreet wel batterij.

Ze schijnen trouwens wel adventure sync erin gestopt te hebben dus nu nog afwachten wanneer ze dat uitrollen.
Alle reacties Link kopieren
[...]

Ik krijg bij het toevoegen van jouw code de melding dat de code ongeldig is.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 24-06-2019 19:40
Reden: quote verwijderd
38.70% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mijn friend code is 0270 2450 4882.

Ik ben benieuwd of dit leuker ga vinden dan pokemon go of neit
Alle reacties Link kopieren
Als je op YouTube zoekt op wizarding challenges kun je zien hoe een gevecht gaat.

Je mikt met je toverstok. Je richtpunt zit bovenin het schermpje dus die moet je eerst een stuk naar beneden slepen met je vinger. Dan probeer je beide plaatjes op elkaar te houden, blijf je doelwit volgen tot het plaatje helemaal geel is. Vervolgens moet je een toverspreuk uitvoeren voor een aanval.

Hoop dat jullie er iets van snappen. Als je t probeert word t vast duidelijk.
Als Harry Potter fan heb ik dit spel natuurlijk meteen gedownload. En ik word alleen van de muziek al heel blij. ;-) Verder nog even uitzoeken hoe het allemaal precies werkt.
Ik lees mee! Een aantal van jullie ook toegevoegd :)
GameMevrouw schreef:
23-06-2019 21:33

Je mikt met je toverstok. Je richtpunt zit bovenin het schermpje dus die moet je eerst een stuk naar beneden slepen met je vinger. Dan probeer je beide plaatjes op elkaar te houden, blijf je doelwit volgen tot het plaatje helemaal geel is. Vervolgens moet je een toverspreuk uitvoeren voor een aanval.

Hoop dat jullie er iets van snappen. Als je t probeert word t vast duidelijk.
Ja, mijn tweede poging ging goed, dus ik heb de dagbeloning binnen :) Als je het eenmaal door hebt, is het niet moeilijk.

Verder heb ik het spel nu redelijk door, althans de basis. Vind het tot nog toe erg leuk!
Alle reacties Link kopieren
Voor de facebookers onder ons, er is een facebookgroep waarin ook veel wordt uitgelegd. Wizards unite Nederland heet het.
lambchop wijzigde dit bericht op 23-06-2019 22:59
0.83% gewijzigd
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Ben nog maar level 5 maar ik vind het leuk.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook best wat mensen toegevoegd en ik heet P...87
Alle reacties Link kopieren
Morgen installeren en uitproberen. Net pagina 1 gelezen van dit topic maar het zegt me dus nog niks.
Ik lees net dat ik, ondanks dat ik het nog niet speel, al wel ben uitgenodigd :HA: dank, Vlinderplant!
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Ooh leuk, een topic! Ik heb hem vandaag gedownload en ben nog even aan het uitzoeken hoe alles werkt. Morgen even een stukje wandelen door het park en kijken of we daar iets kunnen vinden. Spel zit er wel mooi uit!
Zal een aantal van jullie ook toevoegen.
Alle reacties Link kopieren
Lulu62 schreef:
23-06-2019 23:17
Ooh leuk, een topic! Ik heb hem vandaag gedownload en ben nog even aan het uitzoeken hoe alles werkt. Morgen even een stukje wandelen door het park en kijken of we daar iets kunnen vinden. Spel zit er wel mooi uit!
Zal een aantal van jullie ook toevoegen.
Bij mij om de hoek een groot park, waar je bij wijze van spreken struikelt over de pokestops en gyms.
Net een rondje gelopen voor Harry, kan geen vijf passen na elkaar zetten. Er gebeurd teveel in het spel waarvan je nog niet weet of het belangrijk is ....
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Alle reacties Link kopieren
Rubble schreef:
23-06-2019 15:53
Ik heb 5 vrienden in mijn lijstje.
Maar als ik bij prestaties kijk, bij de maak 5 vrienden, staat dat ik er 4/5 heb. Huh?
Had ik ook. Ik had veel meer vriendjes. Nadat ik de app even had afgesloten en weer had opgestart kreeg ik de prestatie wel toegekend. Nu moet ik twintig vriendjes maken.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Lambchop schreef:
23-06-2019 23:27
Bij mij om de hoek een groot park, waar je bij wijze van spreken struikelt over de pokestops en gyms.
Net een rondje gelopen voor Harry, kan geen vijf passen na elkaar zetten. Er gebeurd teveel in het spel waarvan je nog niet weet of het belangrijk is ....
Oh jee. Hier zit het park idd ook vol met pokestops en gyms. Haha dat wordt wat
Alle reacties Link kopieren
Lambchop schreef:
23-06-2019 22:45
Voor de facebookers onder ons, er is een facebookgroep waarin ook veel wordt uitgelegd. Wizards unite Nederland heet het.
Thnx! Heb me aangemeld.
Vriendjes toevoegen doe ik eerst even vanuit mijn pogo appgroep, dat communiceert wat makkelijker! En even het spel een beetje door hebben.
GameMevrouw schreef:
23-06-2019 21:33
Als je op YouTube zoekt op wizarding challenges kun je zien hoe een gevecht gaat.

Je mikt met je toverstok. Je richtpunt zit bovenin het schermpje dus die moet je eerst een stuk naar beneden slepen met je vinger. Dan probeer je beide plaatjes op elkaar te houden, blijf je doelwit volgen tot het plaatje helemaal geel is. Vervolgens moet je een toverspreuk uitvoeren voor een aanval.

Hoop dat jullie er iets van snappen. Als je t probeert word t vast duidelijk.
Oh, bedankt! Ik las het te laat voor mijn dagelijkse beloning, maar vanaf nu ga ik dit nailen 8-)
Samantha15393 schreef:
23-06-2019 21:18
Ik krijg bij het toevoegen van jouw code de melding dat de code ongeldig is.
Dat heb ik ook bij iemand gehad. 3e poging deed het wel.

Zou je mijn code weg willen halen? Ik heb nu even genoeg mensen. Bedankt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven