Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 4!

23-06-2019 21:28 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Taralina schreef:
09-07-2019 10:16
Dit dus!

Enne... filmpje waarin Freek in zijn blote bast springt heb ik gemist, linkje iemand?
Het staat op de Instagram van Katja

https://www.instagram.com/p/BzJA3Q5o411/
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Komen Katja en Freek aandacht te kort? :facepalm:
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Keuken1987 schreef:
09-07-2019 17:34
Komen Katja en Freek aandacht te kort? :facepalm:

Ik denk het.. Te triest voor woorden gewoon.
En Femke Halsema komt blijkbaar werk te kort ;-) . Ik zou als gemeenteraad nu wel tot op de cent nauwkeurig willen weten hoeveel gemeenschapsgeld dit gekost heeft. En welke afspraken hebben moeten wijken in Femke's agenda voor dit grapje. Was er niks belangrijkers voor de burgermoeder te doen op een doordeweekse vrijdag?
Alle reacties Link kopieren
iduna schreef:
09-07-2019 18:19
En Femke Halsema komt blijkbaar werk te kort ;-) . Ik zou als gemeenteraad nu wel tot op de cent nauwkeurig willen weten hoeveel gemeenschapsgeld dit gekost heeft. :-D
Ik had me er niet voor geleend, om een neptrouwerij te 'sluiten'. En al helemaal niet in haar huidige positie.

Edit: ow dat was (natuurlijk) al eerder gezegd. Ik vind het echt verbijsterend.
.
Nog zo'n hamvraag: hoe denkt/wenst het stel dat omgegaan wordt met hun burgerlijke status? Willen ze nu bijvoorbeeld wel "man" of "vrouw" genoemd worden omdat deze plechtigheid in hun levensovertuiging wel betekenis heeft? Vinden ze nu dat ze recht hebben op bepaalde rechten, plichten, voordelen en andere aspecten van een rechtsgeldig burgerlijk huwelijk? Of zijn de commerciële consequenties voldoende? :-D
anoniem_64bbea429fdd7 wijzigde dit bericht op 09-07-2019 18:50
6.91% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
09-07-2019 08:59

We geloven niet in het statuut huwelijk maar we gaan wel doen alsof we gaan trouwen. Right. :bonk:
Dit ja. Daar kun je toch niet bij, zelfs niet met maar één greintje gezond verstand.

Ik zie 1 lichtpuntje: ik vroeg me af of ze de huwelijkse voorwaarden wel goed geregeld had. Dat is dus een hele zorg minder :P
.
iduna schreef:
09-07-2019 18:19
En Femke Halsema komt blijkbaar werk te kort ;-) . Ik zou als gemeenteraad nu wel tot op de cent nauwkeurig willen weten hoeveel gemeenschapsgeld dit gekost heeft. En welke afspraken hebben moeten wijken in Femke's agenda voor dit grapje. Was er niks belangrijkers voor de burgermoeder te doen op een doordeweekse vrijdag?
Femke was daar als vriendin van het stel. Niet in functie.
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
09-07-2019 18:52
Femke was daar als vriendin van het stel. Niet in functie.
Ik heb begrepen dat zij het huwelijk heeft 'voltrokken', in elk geval gesproken heeft als ware ze de ambtenaar van burgerlijke stand.
Dat ze niet in functie was, is achteraf duidelijk ja.

Kan me trouwens ook niet voorstellen dat zij en Katja echt vriendinnen zijn.
.
Alle reacties Link kopieren
Ed Sheeran blijkt al zeker een half jaar getrouwd te zijn met Cherry Seaborn.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
impala schreef:
09-07-2019 18:58
Ik heb begrepen dat zij het huwelijk heeft 'voltrokken', in elk geval gesproken heeft als ware ze de ambtenaar van burgerlijke stand.
Dat ze niet in functie was, is achteraf duidelijk ja.

Kan me trouwens ook niet voorstellen dat zij en Katja echt vriendinnen zijn.
Ik vind het ook een rare combi maar ze schijnen echt vriendinnen te zijn. Dat schrijft Katja onder een foto op instagram.
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
12-07-2019 20:25
Ed Sheeran blijkt al zeker een half jaar getrouwd te zijn met Cherry Seaborn.
Mosterd
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, dat Freek in zijn blote bast staat te dansen en iedereen dat leuk vindt, moeten ze zelf weten, maar dat ze dat filmpje dan ook nog op Instagram zetten... o_o

Wat een uitsloverig gedoe zeg, zo’n ‘trouwerij’’ met vooraf uitgebreide aankondigingen in de media en met veel bombarie een trouwjurk uitzoeken op tv, terwijl het dus wettelijk eigenlijk niks voorstelt. Hadden ze ook gewoon een goed feest kunnen geven en het ook zo kunnen noemen.

Misschien gek, maar het zou mij niet verbazen dat Katja geen echt huwelijk meer durft aan te gaan omdat ze misschien niet (meer) durft uit te spreken dat het dit keer wel iets voor altijd is.
Alle reacties Link kopieren
Wesley bevestigt dat hij en Yolanthe inderdaad uit elkaar zijn.

https://www.ad.nl/show/wesley-sneijder- ... a24aef13/
‘t Zal wel net zo zijn als met je kinderen, die van je eigen vind je meestal ook best mooi.
Alle reacties Link kopieren
Heidi Klum trouwde maanden geleden al in het geheim

https://www.ad.nl/show/heidi-klum-trouw ... ~aadbb0d0/


Heidi Klum is al maandenlang een getrouwde vrouw. Het 46-jarige voormalige model is afgelopen februari in het huwelijksbootje gestapt met Tom Kaulitz. Dat meldt TMZ.
De Amerikaanse entertainmentsite ontdekte aan de hand van een openbaar ambtelijk stuk dat Heidi en Tom een huwelijkscertificaat hebben. Bronnen bevestigden daarna dat de blondine en de 29-jarige Duitse leadgitarist van de rockband Tokio Hotel elkaar al op 22 februari het jawoord hebben gegeven.

Die datum heeft een speciale betekenis voor het stel. Heidi en Tom hebben elkaar namelijk ontmoet op 22 februari 2018. In december maakten ze bekend dat ze waren verloofd.

Het is het derde huwelijk voor de Duitse presentatrice. Eerder was ze zeven jaar getrouwd met zanger Seal. Met hem heeft ze vier kinderen. Van 1997 tot 2000 was ze de vrouw van stylist Ric Pipino. Kaulitz is ook al eerder getrouwd geweest. In 2015 stapte hij in het huwelijksbootje met model en haarstyliste Ria Sommerfeld. Binnen een jaar was dat huwelijk alweer voorbij en vroeg Tom de scheiding aan.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Wat trouwen sommige mensen toch snel. En ze gaan ook weer snel uit elkaar zo te lezen. :-D
Alle reacties Link kopieren
Heidi's oudste dochter, Leni, is een biologische dochter van Flavio Briatore. Ze is echter opgevoed door Heidi en Seal. Ik voorzie Heidi nog wel een kindje te krijgen met haar nieuwe echtgenoot. Die (en zijn tweelingbroer trouwens helemaal) zag er in zijn jongere jaren overigens heel anders uit.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Bradley Cooper en Lady Gaga zouden officieel een stelletje zijn :cheer2:

Zijn Lady Gaga en Bradley Cooper nu toch voor elkaar gevallen? Volgens het Amerikaanse tijdschrift In Touch wonen de twee sterren inmiddels samen.

De geruchten dat Lady Gaga (33), die in echt Stefani Germanotta heet, en Bradley Cooper (44) stiekem een stel vormen gaan al sinds de release van hun gezamenlijke film A Star Is Born vorig jaar. Die liefde, die duidelijk van het scherm afspatte, zou niet gespeeld zijn, maar oprecht. Tijdens het draaien van de film hadden de twee dan wel allebei een officiële relatie (Gaga met talentmanager Christian Carino en Cooper met topmodel Irina Shayk), maar die zijn inmiddels gestrand.

Trouwen en kinderen
Volgens de bronnen van In Touch hoeven Gaga en Cooper hun relatie niet langer meer geheim te houden. Gaga zou zelfs al haar inboedel hebben laten invliegen om bij Cooper in te kunnen trekken in zijn mega-appartement in New York, de stad waar Gaga zelf ook vandaan komt. De twee beroemdheden schijnen inmiddels ook plannen te hebben om te trouwen. Ook willen ze graag kinderen samen, weet In Touch te melden.


https://www.filmtotaal.nl/nieuws/66720
Alle reacties Link kopieren
Oh la la.
Dan haal ik mijn voorspelling van stal. When the lights go down and the band won't play....
Hoop wel dat ze het even rekken, deze popcorn is té lekker!
.
Maleficent schreef:
09-07-2019 15:44
Het staat op de Instagram van Katja

https://www.instagram.com/p/BzJA3Q5o411/
Thanks!! Dat was weer smullen :P
Staat ie daar serieus in onderbroek op zijn eigen bruiloft?

Daarnaast. Half acterend Nederland zit daar gezellig te doen bij eregast Gosschalk. Terwijl deze man hun collega’s misbruikt heeft. Mensen waar ze mee hebben gewerkt of nog mee gaan werken.

Dan ga je toch niet. Wat ontzettend hypocriet dat al die acteurs er gewoon waren. Waarom loopt die gast uberhaupt vrij rond.
Alle reacties Link kopieren
Taralina schreef:
17-07-2019 01:48
Thanks!! Dat was weer smullen :P
Wat een mafkees die Freek.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Amanda Balk is toch weer terug bij ex na hennepschandaal.
Ik vind het wel tof dat Freek zo meedoet. Het is hun bruiloft. Lekker doen waar jezelf zin in hebt. Van die Job snap ik echt helemaal niets van. Blegh.
Alle reacties Link kopieren
fientje1982 schreef:
18-07-2019 16:13
Amanda Balk is toch weer terug bij ex na hennepschandaal.
goh wat verrassend
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven