Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 4!

23-06-2019 21:28 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Oh B wist nog van niks? Dat wordt nog wat dan. Ze lijkt me niet het type wat zich laat voorschrijven wat ze wel of niet moet doen.
En mocht Monique ook Kerst vieren bij Roggel? Anders zou het wel erg lullig zijn.
Alle reacties Link kopieren
Annapicobella schreef:
02-12-2019 17:38
In ieder geval een Witte Kerst met een IJskonijn erbij.
⛄️
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
02-12-2019 17:43

En mocht Monique ook Kerst vieren bij Roggel? Anders zou het wel erg lullig zijn.
Nee want Rasjeel vond Monique niet goed genoeg voor haar bloedje.
Stressed is just desserts spelled backwards
Nou inderdaad, een enorme vooruitgang met B :-D
Alle reacties Link kopieren
Bridget en André hebben pas drie weekjes fuckering.

Sure.
Licht uit.
Zelfspot aan.
Is Bridget soms aangestoken door het ‘grijs haar’ topic, en laat ze haar blonde haar grijs worden, of is het gewoon een beroerde lichtinval op deze foto? :proud:
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
02-12-2019 17:43
Oh B wist nog van niks? Dat wordt nog wat dan. Ze lijkt me niet het type wat zich laat voorschrijven wat ze wel of niet moet doen.
En mocht Monique ook Kerst vieren bij Roggel? Anders zou het wel erg lullig zijn.
Tuurlijk niet.
De relatie met Monique was de reden van de breuk tussen Hazes en zijn moeder en zus.
minnimouse schreef:
02-12-2019 21:03
Tuurlijk niet.
De relatie met Monique was de reden van de breuk tussen Hazes en zijn moeder en zus.
Ma is toch ziek in haar hoofd :nut: , aldus de altijd subtiele en fijngevoelige dreetje?
Alle reacties Link kopieren
Ik kan hun relatie niet serieus nemen, sorry, wat een lachertje is dit. En kerst vieren bij Rachel. Wat een soap.
watdachtjehiervan schreef:
28-11-2019 12:51
Voor de kleine Andrè zou het wel goed zijn als zijn vader dan in de buurt is. Zeker bij de uitvaart.
En hij was wel bij de begravenis zag ik bij de televaag, ik kan het verder niet lezen aangezien het premium is.

https://www.telegraaf.nl/video/22038898 ... p-uitvaart
Alle reacties Link kopieren
Tennisster Kiki Bertens (27) en haar grote liefde Remko de Rijke (33) zijn getrouwd! Het stel stapte op 30 november in het huwelijksbootje.
De tennisster deelt foto's van de grote dag op haar Instagramaccount. 'What a day!', zegt ze over de bruiloft. Op de kiekjes is onder anderen de eerste kus als man en vrouw te zien.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
OK wie snapt dit... Toen net bekend werd dat Bridget en Andre aan het daten waren wilden ze rust. En geen media aandacht. En nu plaatsen ze 'liefdes' selfies op social media. Wie is hier gek!?
Alle reacties Link kopieren
Kiki Bertens is een sportvrouw. Die neem ik wel wat serieuzer dan een social media hype. Weet ook niet of zij onder entertainment valt?
Alle reacties Link kopieren
cinneluv schreef:
06-12-2019 11:09
Kiki Bertens is een sportvrouw. Die neem ik wel wat serieuzer dan een social media hype. Weet ook niet of zij onder entertainment valt?
Dit gaat gewoon over bekende mensen, of ze nou sportvrouw of soapster zijn.
Rachel vertelt vanavond bij Boulevard wat ze van de breuk tussen haar zoon en Monique vindt. Ook vertelt ze over Bridget met wie ze wèl een klik heeft. Leuk, wat extra zout gooien in de wond van Monique.
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
06-12-2019 16:51
Rachel vertelt vanavond bij Boulevard wat ze van de breuk tussen haar zoon en Monique vindt. Ook vertelt ze over Bridget met wie ze wèl een klik heeft. Leuk, wat extra zout gooien in de wond van Monique.
Ben benieuwd.
Klinkt als een trap nageven aan Monique, maar we zullen zien.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een stukje ervan gezien, venijn droop er toch wel een beetje vanaf. Of bij nader inzien meer leedvermaak.
Alle reacties Link kopieren
Mijn god, al die instagramfoto's van Bridget en André die samen tortelduiven in o.a. Parijs. Dat je er zin in hebt om dat allemaal op social media te zetten. Leuk voor Monique ook.
Alle reacties Link kopieren
Timetraveler schreef:
06-12-2019 17:47
Mijn god, al die instagramfoto's van Bridget en André die samen tortelduiven in o.a. Parijs. Dat je er zin in hebt om dat allemaal op social media te zetten. Leuk voor Monique ook.
Dat geldt voor 100% van wat er op Instagram staat. Eigengeil-app
Misschien moet jij er niet op kijken als je eraan stoort. Je kan ook een boek lezen of zo :idee:
Timetraveler schreef:
06-12-2019 17:47
Mijn god, al die instagramfoto's van Bridget en André die samen tortelduiven in o.a. Parijs. Dat je er zin in hebt om dat allemaal op social media te zetten. Leuk voor Monique ook.
Idioot. Ze wilden rust, toch? Ondertussen verschijnt hij bij zijn liefje in Boulevard en flikkeren ze elke scheet die ze al dan niet samen laten op social media.
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
06-12-2019 16:51
Rachel vertelt vanavond bij Boulevard wat ze van de breuk tussen haar zoon en Monique vindt. Ook vertelt ze over Bridget met wie ze wèl een klik heeft
nóg wel ja

Ik blijf het toch bijzonder vinden. Zo 'kort samen' en dan al zo serieus.
Ik geloof er nog steeds geen moer van. :facepalm:
Stressed is just desserts spelled backwards
Na de Kerstdis bij Raggel is die klik vast over. Dat etaleren van hun liefde, zoveel allemaal in korte tijd. Hardlopers zijn doodlopers. Je brandt elkaar helemaal op totdat er weinig meer over is.
Alle reacties Link kopieren
Heb het we zien. Ze vroegen of ze contact heeft met Monique. En toen zei ze 'niet'. De rest had ze niet hoeven te vertellen, kwam wel over als een trap na. Ook dat ze zo blij is met Bridget.
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
06-12-2019 16:51
Rachel vertelt vanavond bij Boulevard wat ze van de breuk tussen haar zoon en Monique vindt. Ook vertelt ze over Bridget met wie ze wèl een klik heeft.
:HA: idd

https://www.ad.nl/show/rachel-hazes-dol ... ~ae7f21a8/

Wat een wespennest. :proud:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
smulrol schreef:
06-12-2019 18:01

Misschien moet jij er niet op kijken als je eraan stoort. Je kan ook een boek lezen of zo :idee:

:facepalm:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven