Entertainment alle pijlers

Killing Eve

01-07-2019 12:54 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ohhhh seizoen 2 staat nu op NPO start. Het eerste seizoen vond ik heerlijk spannend! Wie kijkt het ook?
Doei Pippi Langkous!
Oh leuk, seizoen 1 heb ik op Videoland gezien.
Ik ga kijken.
Dank voor de tip.
Alle reacties Link kopieren
Heee, dat is grappig. Ik ben toevallig gisteravond begonnen met kijken. Ik kende de serie niet, maar zag er laatst iets over in de krant. Ik vind Sandra Oh een geweldige actrice. En de serie vind ik ontzettend leuk.
Ik kijk seizoen 1 via Videoland en denk dat ik het boek ook wel wil gaan lezen.
Het Viva forum is papaja.
Alle reacties Link kopieren
Zijn we nog maar met zn drieën?!?! Schandalig!!!

Pipistrello, alsjeblieft! Geniet ervan!!

Nymphadora, kijk je nu ook seizoen 2 of nog 1?
En mee eens, ik vind Sandra Oh altijd zo quasi onhandig spelen op een leuke manier. Komt in haar rol nu ook heel goed uit.

Villanelle vind ik echt een geweldige rol! Zo lekker bizar en mysterieus.
Ik vind de minirol van haar handler door Kim ‘the Bridge 1&2’ Bodnia ook leuk. Dat hij haar eigenlijk niet aan kan..

Wat vinden jullie van spoilers?
Doei Pippi Langkous!
Alle reacties Link kopieren
ronja_de_roversdochter schreef:
01-07-2019 17:31
Zijn we nog maar met zn drieën?!?! Schandalig!!!

Pipistrello, alsjeblieft! Geniet ervan!!

Nymphadora, kijk je nu ook seizoen 2 of nog 1?
En mee eens, ik vind Sandra Oh altijd zo quasi onhandig spelen op een leuke manier. Komt in haar rol nu ook heel goed uit.

Villanelle vind ik echt een geweldige rol! Zo lekker bizar en mysterieus.
Ik vind de minirol van haar handler door Kim ‘the Bridge 1&2’ Bodnia ook leuk. Dat hij haar eigenlijk niet aan kan..

Wat vinden jullie van spoilers?
Ik kijk seizoen 1. Als er hier spoilers gaan komen, dan hoor ik dat graag. Dan lees ik niet meer mee 🤓
Ik vind die man van The Bridge ook leuk. Weer zo'n gek wijf als partner :P

En tante Petunia vind ik ook leuk 😁
Ik ben heel benieuwd hoe zij er mooi opgemaakt uit zou zien. Ze heeft altijd van die rollen waar ze heel sobertjes is. In True Blood viel me dat ook al op en hier weer.
Het Viva forum is papaja.
Alle reacties Link kopieren
NymphadoraTonks schreef:
01-07-2019 18:12
Ik kijk seizoen 1. Als er hier spoilers gaan komen, dan hoor ik dat graag. Dan lees ik niet meer mee 🤓
Ik vind die man van The Bridge ook leuk. Weer zo'n gek wijf als partner :P

En tante Petunia vind ik ook leuk 😁
Ik ben heel benieuwd hoe zij er mooi opgemaakt uit zou zien. Ze heeft altijd van die rollen waar ze heel sobertjes is. In True Blood viel me dat ook al op en hier weer.
Voorlopig geen spoilers (of alleen in het wit, na waarschuwing). Te jammer als het topic doodbloedt.

En idd wederom een weirdo als partner voor Kim Bodnia.
Over Fiona Shaw idd ook waar. Of althans voorzover ik je er nu over kan vertellen.

Waar ben je in seizoen 1? (Zonder te spoileren)
Doei Pippi Langkous!
NymphadoraTonks schreef:
01-07-2019 18:12
. Als er hier spoilers gaan komen, dan hoor ik dat graag. Dan lees ik niet meer mee 🤓

Dit!

(verder zelf weten maar weet dat je het ('met spoilers') dan in de titel moet laten zetten door de mods)
Alle reacties Link kopieren
Helemaal prima dames!

Het is trouwens ook elke zondagavond om 22.00 uur op NPO 3
Doei Pippi Langkous!
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk op dit moment de laatste aflevering van seizoen 1, ik had het in januari opgenomen. Maar ik was er nog niet aan toe gekomen.
Alle reacties Link kopieren
bartjes schreef:
01-07-2019 23:00
Ik kijk op dit moment de laatste aflevering van seizoen 1, ik had het in januari opgenomen. Maar ik was er nog niet aan toe gekomen.
Dan val je met je neus in de boter, want je kunt meteen seizoen twee erachteraan kijken nu.

Ik wacht al maanden met smart op Outlander 4
Doei Pippi Langkous!
Alle reacties Link kopieren
Wat goed!
Aflevering is net af.

Ik wist wel dat seizoen 2 bijna zou beginnen. Maar dat het gister begonnen is, is een verrassing.

Morgen maar beginnen met seizoen 2.

Ik was vooral benieuwd naar Sandra Oh, maar ik zie toch wel Christina Yang in deze rol.

Maar het is wel een goede serie.

Outlander heb ik alleen het eerste seizoen gekeken. Ik was wel begonnen aan seizoen 2 maar ik kwam er niet echt meer in.

Ik wacht op seizoen 7 van Suits, half juli op netflix.
Alle reacties Link kopieren
Kijk ook en vond de eerste serie heerlijk tegendraads spannend.
Everything you see I owe to spaghetti!
Ik heb sinds kort Chromecast en een abonnement op NL ziet en ik kan dus ook seizoen 1 terug zien.
Had er al veel over gehoord, schijnt een goede serie te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Renee_XX schreef:
02-07-2019 12:29
Ik heb sinds kort Chromecast en een abonnement op NL ziet en ik kan dus ook seizoen 1 terug zien.
Had er al veel over gehoord, schijnt een goede serie te zijn.
Het schijnt niet. Dat is het Renee ;-D
Doei Pippi Langkous!
Alle reacties Link kopieren
Renee_XX schreef:
02-07-2019 12:29
Ik heb sinds kort Chromecast en een abonnement op NL ziet en ik kan dus ook seizoen 1 terug zien.
Had er al veel over gehoord, schijnt een goede serie te zijn.
Het schijnt niet. Dat is het Renee ;-D
Doei Pippi Langkous!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de eerste aflevering van seizoen 2 nu net gekeken en imo is het een goed vervolg op seizoen 1.

Ik ben benieuwd hoe het verder gaat!!
Doei Pippi Langkous!
ronja_de_roversdochter schreef:
03-07-2019 14:21
Het schijnt niet. Dat is het Renee ;-D

Wilde vandaag een aflevering of misschien 2 kijken maar echt zo spannend. Ik heb vandaag het hele 1e seizoen gekeken. Wat een geweldige serie is het.
Spannend, humor en Villanelle, geweldig, wat een gestoorde psychopaat en goed gespeeld zeg.

Volgende week seizoen 2 kijken 😀.
Alle reacties Link kopieren
Renee_XX schreef:
03-07-2019 22:23
Wilde vandaag een aflevering of misschien 2 kijken maar echt zo spannend. Ik heb vandaag het hele 1e seizoen gekeken. Wat een geweldige serie is het.
Spannend, humor en Villanelle, geweldig, wat een gestoorde psychopaat en goed gespeeld zeg.

Volgende week seizoen 2 kijken 😀.
Hahahahaha mooi om te lezen!!! En volledig mee eens! Geniet van seizoen 2!
Doei Pippi Langkous!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben net begonnen met seizoen 1 (op Videoland).
ronja_de_roversdochter schreef:
04-07-2019 14:41
Hahahahaha mooi om te lezen!!! En volledig mee eens! Geniet van seizoen 2!

En nu net de 1e aflevering van seizoen 2 gezien.

Die scène met Gabriel en Villanelle 😂😂😂😂. Ik ga niet spoileren maar echt, wat een bizar gave serie zeg.
Ik kijk weinig series omdat ik het dan elke week in de gaten moet houden maar nu met NLZiet (heb ik sinds paar weken) ga ik zeker vaker kijken naar NPO series. Hoor er veel over dat zij goede series uitzenden.
Alle reacties Link kopieren
Seizoen 1 is klaar. Even seizoen 2 ergens opsnorren.
Alle reacties Link kopieren
_melon schreef:
08-07-2019 08:53
Seizoen 1 is klaar. Even seizoen 2 ergens opsnorren.
Gewoon bij de NPO dus
Doei Pippi Langkous!
Oh leuk! Wij hebben hier seizoen 1 echt in een paar dagen gekeken. Van de week maar beginnen aan seizoen 2 dus!
Alle reacties Link kopieren
DianaBerrigan schreef:
08-07-2019 12:12
Oh leuk! Wij hebben hier seizoen 1 echt in een paar dagen gekeken. Van de week maar beginnen aan seizoen 2 dus!
Ja hè, gewoon lekker spannend!
Veel plezier met seizoen 2! Ik heb de eerste twee afleveringen nu gekeken en er zitten interessante plotwendingen in! Einde van aflevering 2 viel ik even van mijn stoel. Ik ben benieuwd wie dat ook heeft gehad.
Doei Pippi Langkous!
Alle reacties Link kopieren
Dit is mijn favoriete serie van het moment!
Maar ik krijg niet iedereen mee, ik snap het niet!
De eerste scenes van seizoen 1, tussen Eve en haar collega Elena vond ik al ontzettend grappig. En de onderkoelde humor van Fiona Shaw.
Villanelle, door actrice Jodie Comer vind ik echt hilarisch. Vooral de finale van het eerste seizoen, als ze onderweg is met dat meisje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven