Entertainment alle pijlers

Het gezellige Britse royalty foto- en kletstopic deel II

07-07-2019 09:43 900 berichten
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren Quote
tvp
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren Quote
Star² schreef:
13-07-2019 16:54
Toffe jurk, maar mooi zit ie niet. Je kan zelfs zien dat ze een outie heeft ;-)
volgens mij krijg je vanzelf een outie als je zo'n dunne buik hebt
mijn jongste had na zijn blindedarmoperatie ook ineens een outie
Stressed is just desserts spelled backwards
Star² schreef:
13-07-2019 16:54
Toffe jurk, maar mooi zit ie niet. Je kan zelfs zien dat ze een outie heeft ;-)

Wat is een outie?
Alle reacties Link kopieren Quote
Meghan, Catherine......oh ja en Pippa de zus van hebben de finale van Wimbledon bezocht.
Ik weet niet wat het is maar die Pippa wekt een vreselijke weerstand in mij op, zij wil duidelijk bij de royals horen.
Lijkt me geen fijn mens.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren Quote
EHR schreef:
14-07-2019 06:47
Wat is een outie?
een navel die een bultje is
Stressed is just desserts spelled backwards
Miskotto schreef:
14-07-2019 10:04
Meghan, Catherine......oh ja en Pippa de zus van hebben de finale van Wimbledon bezocht.
Ik weet niet wat het is maar die Pippa wekt een vreselijke weerstand in mij op, zij wil duidelijk bij de royals horen.
Lijkt me geen fijn mens.

Ik heb dat met die hele familie. Meghan wordt een golddigger genoemd, maar die Middletons zijn mss nog wel erger. Omhooggevallen middenstand die per se bij de upperclass willen horen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Star² schreef:
14-07-2019 11:05
Ik heb dat met die hele familie. Meghan wordt een golddigger genoemd, maar die Middletons zijn mss nog wel erger. Omhooggevallen middenstand die per se bij de upperclass willen horen.
Maar dat is wel 'eigen volk' dus de Engelsen hebben daar geen commentaar op.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding

ik vraag me toch af waarom bij dergelijke dure jurken de figuurnaden weer precies op tepelhoogte zitten, net als bij Eugenie laatst. Dat ziet er toch niet uit.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren Quote
[quote=Star² post_id=30155176 time=1563095110 user_id=353209]
Ik heb dat met die hele familie. Meghan wordt een golddigger genoemd, maar die Middletons zijn mss nog wel erger. Omhooggevallen middenstand die per se bij de upperclass willen horen.
:kneel:

De dochters van pa en ma Middleton hoeven niet te zwoegen in een feestwinkeltje waarvan de toekomst met dank aan ali express niet zeker is, de toekomst van hun dochters is rooskleurig, het heeft ze rib uit hun lijf gekost, maar Catherine naar dezelfde school sturen als William heeft duidelijk zijn vruchten afgeworpen,en was de beste keus ever, en dankzij Cate heeft Pippa ( die duidelijk een golddigger is) zich een weg kunnen banen in hogere kringen, en ook dat was een succes.

Pa en ma Middleton zullen elkaar vaak een veelbetekenende knipoog geven.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren Quote
Maleficent schreef:
14-07-2019 11:10
Maar dat is wel 'eigen volk' dus de Engelsen hebben daar geen commentaar op.
En dat terwijl Meghan wel de nodige nullen op haar bankrekening had staan toen ze Harry ontmoette.
53.000 dolla4 per aflevering van Suits, en dat ruim 7 seizoenen, dus tel uit je winst.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren Quote
Timetraveler schreef:
13-07-2019 17:56
Ik vind Kate een erg mooi vrouw, maar jeetje wat ziet ze er ongezond mager uit, net een popje. Ik vind het er best zorgelijk uitzien, met name zo naast Meghan.
Kate heeft een hele slanke bouw. Ze is een zgn ectomorph qua figuur. Google maar eens.
Waarschijnlijk is de stof stug en dik waardoor ze er nog slanker uitziet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Miskotto schreef:
14-07-2019 10:04
Meghan, Catherine......oh ja en Pippa de zus van hebben de finale van Wimbledon bezocht.
Ik weet niet wat het is maar die Pippa wekt een vreselijke weerstand in mij op, zij wil duidelijk bij de royals horen.
Lijkt me geen fijn mens.
De royals is nou eenmaal de familie van haar zus. Ik ga ook wel eens met de Schoonfamilie van mijn broer om.
Afbeelding

Afbeelding
Date night. Volgens mij geeft ze borstvoeding.

https://www.dailymail.co.uk/femail/arti ... miere.html
Alle reacties Link kopieren Quote
Star² schreef:
14-07-2019 11:05
Ik heb dat met die hele familie. Meghan wordt een golddigger genoemd, maar die Middletons zijn mss nog wel erger. Omhooggevallen middenstand die per se bij de upperclass willen horen.
Dat.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Star² schreef:
14-07-2019 20:14
Date night. Volgens mij geeft ze borstvoeding.

https://www.dailymail.co.uk/femail/arti ... miere.html
Ik vind ze nog steeds prachtig samen.
Alle reacties Link kopieren Quote
EHR schreef:
07-07-2019 15:18
Afbeelding


Geweldige foto!

(rest ook)
Ik heb laatst een heel leuk boekje gekocht op Amazon, our rainbow queen. Aanrader:
Afbeelding

Leuk om te lezen. Van dit soort paraplu’s heeft the queen er heel veel, allemaal passend bij haar outfits.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier staat een heel rijtje leuke fotos van de Royals, sommige al bekend, anderen niet :-Dhttp://www.socialgazette.com/stories/th ... FVaY3aX-Eg
Leuke foto's :heart:
Alle reacties Link kopieren Quote
In dat andere topic is er weer een discussie ontstaan over of racisme wel echt bestaat. Is er alsjeblieft iemand die nog leuke plaatjes heeft?
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren Quote
En deze dan, allemaal gedaan met die Face-aging app:

Afbeelding
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren Quote
Haha, dat pluizige haar van Harry!
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven