Entertainment alle pijlers

Het gezellige Britse royalty foto- en kletstopic deel II

07-07-2019 09:43 900 berichten
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren Quote
En tegenwoordig worden er hele artikelen geschreven over een paar negatieve reacties op internet. Als een aantal mensen zich negatief uitlaat over iets dan pikt een journalist dit op en schrijft een telegraafachtig artikel met als kop: "Meghan onder vuur"

Over Kate werd overigens ook wel wat gezegd ooit. Zo werd ze in de pers Waity Katie genoemd en als lui bestempeld.
Over Camilla werd destijds pas echt negatief geschreven. En over de ex-vrouw van prins Andrew. Zelfs over prins Andrew..
mick87 schreef:
14-08-2019 23:40
En tegenwoordig worden er hele artikelen geschreven over een paar negatieve reacties op internet. Als een aantal mensen zich negatief uitlaat over iets dan pikt een journalist dit op en schrijft een telegraafachtig artikel met als kop: "Meghan onder vuur"

Over Kate werd overigens ook wel wat gezegd ooit. Zo werd ze in de pers Waity Katie genoemd en als lui bestempeld.

Dat geloof ik ook.
Alle reacties Link kopieren Quote
Cressida Bonas, Harry’s laatste serieuze vriendin voor Meghan is verloofd, met een andere Harry

Afbeelding

Volgend de wedkantoren is er een kans van 5/6 dat Prince Harry ook op haar bruiloft zal zijn.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Miskotto schreef:
14-07-2019 10:04
Meghan, Catherine......oh ja en Pippa de zus van hebben de finale van Wimbledon bezocht.
Ik weet niet wat het is maar die Pippa wekt een vreselijke weerstand in mij op, zij wil duidelijk bij de royals horen.
Lijkt me geen fijn mens.

Pippa is de zus van Kate.
Star² schreef:
14-07-2019 11:05
Ik heb dat met die hele familie. Meghan wordt een golddigger genoemd, maar die Middletons zijn mss nog wel erger. Omhooggevallen middenstand die per se bij de upperclass willen horen.

Wat gezellig hier.
Aangezien dit het gezellige topic is:

Van Saturday Night Live

Kate Middleton meets the Real Royal Family

https://youtu.be/xiUvAWZr-5U

Pippa ook

https://youtu.be/bH30TVO1Oxg

Royal Wedding

https://youtu.be/Qcj15vHJTtk
Lady Kitty Spencer, die outfit :heart:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Eerste schooldag van Charlotte:

Afbeelding

Afbeelding
Lekker bekkie heeft Charlotte. Of het komt door de zon, of Kate heeft haar haar lichter laten kleuren; staat een stuk minder hard vind ik:

Afbeelding
:heart:
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren Quote
Kate ziet er goed uit, mooie jurk ook
Star² schreef:
05-09-2019 10:01
:heart:
Afbeelding

Benieuwd wat in het hoofd van beide dames omging.
Alle reacties Link kopieren Quote
Schattige foto's van een eerste schooldag.
Everything you see I owe to spaghetti!
Ondeugd straalt van Charlotte af :rofl:

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren Quote
Star² schreef:
05-09-2019 17:49
Ondeugd straalt van Charlotte af :rofl:

Afbeelding
Haha, leuk! Mijn hele Facebooktijdlijn staat vol met eerste schooldagen: Britten plaatsen die massaal als de kinderen het uniform (weer) in gaan.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
DG2015 schreef:
05-09-2019 17:54
Haha, leuk! Mijn hele Facebooktijdlijn staat vol met eerste schooldagen: Britten plaatsen die massaal als de kinderen het uniform (weer) in gaan.

Hier ook hoor, maar dan zonder uniform ;-)
Alle reacties Link kopieren Quote
Vestje van Charlotte is nu al bijna te klein!.
Echt een leuke foto!
Alle reacties Link kopieren Quote
Allebei een stralende lach!
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren Quote
[quote=Star² post_id=30354092 time=1567670487 user_id=353209]
:heart:

Er ging iets niet goed maar wat ik wilde zeggen was dat de trui van Diana versierd lijkt met droge macaroni! Toepasselijk bij kleuters :biggrin:
dokterbibber wijzigde dit bericht op 05-09-2019 23:24
Reden: Er ging iets niet goed...
50.69% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Star² schreef:
05-09-2019 18:18
Hier ook hoor, maar dan zonder uniform ;-)
Oh, grappig. Mijn Nederlandse Facebookvrienden doen dat helemaal niet. Ik dacht dat het dus wel een Brits dingetje zou zijn. Gewoon een gek toeval dus?
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren Quote
Froezel schreef:
05-09-2019 18:21
Vestje van Charlotte is nu al bijna te klein!.
Echt een leuke foto!
Aan het begin van de zomervakantie al naar de uniformwinkel geweest...
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren Quote
Star² schreef:
05-09-2019 17:49
Ondeugd straalt van Charlotte af :rofl:

Afbeelding
Charlotte lijkt echt ontzettend op haar vader zeg.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven