Entertainment alle pijlers

Het gezellige Britse royalty foto- en kletstopic deel II

07-07-2019 09:43 900 berichten
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind haar zeker op deze foto helemaal niet op de kinderfoto van William lijken
Alle reacties Link kopieren Quote
pearle schreef:
13-05-2020 19:11
Ik vind haar zeker op deze foto helemaal niet op de kinderfoto van William lijken
Dit is een grapje toch?

Ander kapsel en minder blond maar verder zou het een tweeling kunnen zijn :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Nee joh. Ik vind ze ook niet lijken. Ze hebben alle twee bollen wangen, net als zoveel kinderen. Maar meer overeenkomsten zie ik niet
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
Alle reacties Link kopieren Quote
Precies: de stand van de oortjes, de vorm van de mond en de neus, allesmaal anders
Alle reacties Link kopieren Quote
Haha dan zie ik het toch anders. Ik zie exact dezelfde vorm wenkbrauwen, zelfde vorm ogen, zelfde neus, zelfde wangen, zelfs vrijwel dezelfde vorm mond ook al houden ze hem net anders (Charlotte wat meer ontspannen).

Alleen de oortjes en haarkleur niet.

Wmb twee druppels water.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zie ook zeker wel de gelijkenis!
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik vind Charlotte ook niet op William lijken. Ze lijkt op haar oma, George lijkt op William en Louis op Kate.

Mooie kinderen zijn het!
Alle reacties Link kopieren Quote
Charlotte lijkt helemaal niet op Elisabeth. Ik snap niet waarom mensen dat beweren.

Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding

ze lijken vooral heel erg op elkaar. Duidelijk broertjes/zusje.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind Charlotte een bepaalde blik/uitdrukking en ook de vorm van de mond hebben die lijkt op een jonge Queen Elizabeth (niet per sé de Queen als heel jong meisje, maar wel als wat ouder kind/tiener).
Alle reacties Link kopieren Quote
Maleficent schreef:
14-05-2020 14:11
Afbeelding

ze lijken vooral heel erg op elkaar. Duidelijk broertjes/zusje.

Die linker lijkt nu al 40 :proud:
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren Quote
Timetraveler schreef:
14-05-2020 14:19
Ik vind Charlotte een bepaalde blik/uitdrukking en ook de vorm van de mond hebben die lijkt op een jonge Queen Elizabeth (niet per sé de Queen als heel jong meisje, maar wel als wat ouder kind/tiener).
Dit vind ik ook inderdaad. Het is de blik en/of uitstraling die mij aan Elizabeth doet denken. En niet de baby/het jonge kind Elizabeth inderdaad.
Harry schijnt het lastig te hebben in Amerika, zonder werk en vrienden. Dat is ook niet zo gek natuurlijk. Benieuwd hoe dat gaat lopen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Filmpje van leden van de koninklijke familie die verplegers toespreken op International Nurses Day. Met in het begin (alleen de stem van) de Queen:

https://www.instagram.com/tv/CAF43cYlN3 ... 787A9CDF4D
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren Quote
Maleficent schreef:
14-05-2020 14:09
Charlotte lijkt helemaal niet op Elisabeth. Ik snap niet waarom mensen dat beweren.

Afbeelding
Ik zie juist met deze kinderfoto wel gelijkenissen, hoor! Zit hem in een bepaalde manier van kijken die ze allebei hebben, en een bepaalde trek om de mond.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren Quote
Timetraveler schreef:
14-05-2020 14:19
Ik vind Charlotte een bepaalde blik/uitdrukking en ook de vorm van de mond hebben die lijkt op een jonge Queen Elizabeth (niet per sé de Queen als heel jong meisje, maar wel als wat ouder kind/tiener).
Oh, haha, dat zie jij dus ook!
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren Quote
fashionvictim schreef:
14-05-2020 19:53
Ik zie juist met deze kinderfoto wel gelijkenissen, hoor! Zit hem in een bepaalde manier van kijken die ze allebei hebben, en een bepaalde trek om de mond.

Ik zie vooral Charles hierin terug.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding

:heart:
Stressed is just desserts spelled backwards
Wat een geluk dat de koningin op deze leeftijd nog kan paardrijden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoera! Prins Phillip is 99

Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
fashionvictim schreef:
14-05-2020 19:53
Ik zie juist met deze kinderfoto wel gelijkenissen, hoor! Zit hem in een bepaalde manier van kijken die ze allebei hebben, en een bepaalde trek om de mond.

Ik ben blij dat jet het zegt. Ik zat al ernstig aan mezelf te twijfelen. :)

Charlotte en de queen lijken erg op elkaar, omdat de oogopslag bijna identiek is.
Philip en de queen zijn twee krasse knarretjes. :heart:
Alle reacties Link kopieren Quote
Helaas kan ik de foto niet plakken, maar Kate heeft een prachtige foto van William en de kinderen gemaakt tgv William’s 38e verjaardag & vaderdag.
De schommel was een huwelijkscadeau van Charles.

https://www.instagram.com/p/CBrAw7GFOv6 ... 9a10oziarp
mdh wijzigde dit bericht op 21-06-2020 08:44
0.38% gewijzigd
De toekomst is niet meer wat het was
Wat een leuke foto van William en de kinderen! Knap stel zo bij elkaar.

Ik beken: ik heb een zwak voor Charlotte. Ze doet me denken aan mijn dochter. :heart:
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat lijken de jongens veel op elkaar zeg!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven