Entertainment alle pijlers

America's next topmodel cycle 24

08-07-2019 21:39 195 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wist helenaal niet dat het weer zou komen.

Ze hebben weer bijzondere types uitgekozen.
Jammer dat veel van die meiden zo vol tattoo's zitten
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook. Bijzonder gezelschap hebben ze bij elkaar gevonden.
"After all this time?" "Always."
Tvp
Ik kwam er toevallig ook zappend achter.
Moest lachen om de opmerking van die coach dat een model prachtige oogbollen had. Hebben jullie ooit iemands oogbollen bewonderd? :rofl:
Verder het model dat in die auto woont, tenenkrommend met haar “ik kan mijn emoties moeilijk laten zien”, terwijl ze steeds staat te janken. Daar wordt een opdrachtgever echt niet blij van.
En wat deed het hippiemoeder [sorry, weet de namen nog niet) raar tijdens de shoot.
Severus_Snape schreef:
08-07-2019 21:47
Ik kijk ook. Bijzonder gezelschap hebben ze bij elkaar gevonden.
Vraag me af of dit gaat werken. Je kunt wel kleine, plus-size, oudere modellen etc. door elkaar gooien, maar ik verwacht dat dat straks een probleem gaat worden. Maar weinig ontwerpers hebben plus-size kleding, kleding voor kleinere dames etc. Dus zie dat nog een probleem worden tijdens opdrachten en castings.
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 09-07-2019 00:11
0.22% gewijzigd
Die kleding van Brendi ook echt :facepalm:
O ja, zo heet ze. Heb je gelijk in.
Ik heb het eerste uur gemist en zal dat nog terugkijken.
Alle reacties Link kopieren
Was weer genieten. Lekker hysterisch.
Coura is prachtig. Erin (die dame van 42) vind ik behoorlijk irritant, evenals die hysterische. Haar naam ben ik kwijt.
Tijdschriftenverslindster schreef:
08-07-2019 22:18
Vraag me af of dit gaat werken. Je kunt wel kleine, plus-size, oudere modellen etc. door elkaar gooien, maar ik verwacht dat dat straks een probleem gaat worden. Maar weinig ontwerpers hebben plus-size kleding, kleding voor kleinere dames etc. Dus zie dat nog een probleem worden tijdens opdrachten en castings.
Ik kijk ook weer!

Ja dat dacht ik ook ja, hoe gaan die deelneemsters straks ooit opdrachten krijgen?
Alle reacties Link kopieren
Heee ik wist niet dat het er weer voor was!! Ik ga straks even terugkijken op videoland
Geen jongens meer?

Wordt wel een beetje een freakshow.
redbulletje schreef:
09-07-2019 22:29
Wordt wel een beetje een freakshow.
Eens.

Het lijkt ook steeds meer alsof Tyra in elke cycle steeds opnieuw wil benadrukken hoe uniek en speciaal iedereen is en moet zijn. Helemaal terecht punt hoor, maar het ligt er allemaal een beetje te dik bovenop nu al een aantal seizoenen op rij.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die oma op chaira borderslee lijken.
BigLizzie schreef:
10-07-2019 07:43
Eens.

Het lijkt ook steeds meer alsof Tyra in elke cycle steeds opnieuw wil benadrukken hoe uniek en speciaal iedereen is en moet zijn. Helemaal terecht punt hoor, maar het ligt er allemaal een beetje te dik bovenop nu al een aantal seizoenen op rij.
Eens. Wat ik nog het meest storend vond, is dat wat ze tegen dat meisje dat in een auto leeft, zei. Prima als je iemand binnen je schildersbedrijf of reclamebureau verder probeert te helpen naar een kansrijker leven. Maar om dat te doen, terwijl het een wedstrijd is, vind ik niet oké. De manier waarop Tyra het zegt, deed de andere deelnemers nl. op achterstand staan.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Erin prachtig. Ze komt me ook heel bekend voor.
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
10-07-2019 23:56
Eens. Wat ik nog het meest storend vond, is dat wat ze tegen dat meisje dat in een auto leeft, zei. Prima als je iemand binnen je schildersbedrijf of reclamebureau verder probeert te helpen naar een kansrijker leven. Maar om dat te doen, terwijl het een wedstrijd is, vind ik niet oké. De manier waarop Tyra het zegt, deed de andere deelnemers nl. op achterstand staan.
Ik vind dat Tyra dit vaker doet, meisjes voortrekken of een duidelijke favoriet hebben, terwijl dat meisje niet persee het beste in de wedstrijd is.
"After all this time?" "Always."
Is de vorige jury zelf opgestapt of heeft Tyra ze ontslagen en vervangen?
Severus_Snape schreef:
11-07-2019 10:49
Ik vind dat Tyra dit vaker doet, meisjes voortrekken of een duidelijke favoriet hebben, terwijl dat meisje niet persee het beste in de wedstrijd is.
Klopt. Is me ook wel vaker opgevallen.
Nijntje* schreef:
10-07-2019 17:00
Ik vind die oma op chaira borderslee lijken.
Wie is dat???
redbulletje schreef:
11-07-2019 11:02
Is de vorige jury zelf opgestapt of heeft Tyra ze ontslagen en vervangen?
Zij heeft ze ontslagen. Officiële lezing omdat ze het tijd vond voor verandering. Kijkcijfers liepen ook al een tijd terug. Ik zou de lezing van de ontslagen juryleden wel eens willen horen. Daarom (ontslag) kon Nigel Barker ook aan HNTM deelnemen ;) Dat is veel later opgenomen dan ANTM seizoen 24, maar al wel uitgezonden in Nederland.
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 11-07-2019 20:43
37.24% gewijzigd
Tijdschriftenverslindster schreef:
11-07-2019 20:35
Zij heeft ze ontslagen. Daarom kon Nigel Barker ook aan HNTM deelnemen ;)
Ik herinner mij vooral die transman en de strengere vrouw. De namen weet ik niet, maar ik vond hen beter hun mondje bij hebben dan de huidige voor zover. Dulde Tyra niet zoveel tegengas meer?
Heb mijn post nog even aangevuld RB
Kelly Cutrone en J. Alexander (catwalkcoach) bedoel je volgens mij.
Ik meen ooit gelezen te hebben dat Kelly Cutrone nog wel eens aan zou schuiven.
Tijdschriftenverslindster schreef:
11-07-2019 20:47
Kelly Cutrone en J. Alexander (catwalkcoach) bedoel je volgens mij.
Ik meen ooit gelezen te hebben dat Kelly Cutrone nog wel eens aan zou schuiven.
Ja, precies die! Ik vond hen leuk. Vooral Miss J.
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
11-07-2019 20:32
Wie is dat???
Een musical (hoofdrol) actrice uit Aida, die later nog eens een The Voice poging heeft gedaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven