Entertainment alle pijlers

Spoilertopic: Het Spaanse dorp Polopos

10-07-2019 17:50 1176 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook dit jaar vestigen zich vijf Nederlandse stellen in een uitgestorven dorp! Dit jaar trekken ze naar het Spaanse dorp Popolos. In het dorp, waar de jongeren masaal wegtrekken om elders aan het werk te gaan kopen de vijf Nederlandse koppels voor 1 euro een huis. Het huis moeten ze opknappen tot een bewoonbaar geheel. Zolang dat nog niet zover is, wonen ze op een camping in de buurt. Ondertussen zetten ze hun eigen onderneming op om weer toeristen te trekken naar Videoland.

De deelnemers van dit jaar zijn:
Familie Rutten: camperplaats en markt.
Mark en Donna: B&B en sportieve vakanties
Thysa en Wijnand : Kunstenaarsstudios en koffiehuis
John en Juani: B&B en motortochten
Kirsten en Christiaan met Lucas: Luxe verblijf met wellnessfaciliteiten

Omdat Videoland voorloopt op RTL en het gewone topic niet willen verpesten met spoilers, is hier een speciaal spoilertopic. Het topic zonder spoilers vind je hier: entertainment/het-spaanse-dorp-polopos/ ... #p30114841
Seriously?
Alle reacties Link kopieren
Eens Yette, het staat toch nergens dat ze alles zelf moeten doen.
Alle reacties Link kopieren
yette schreef:
11-07-2019 15:47
Sure. En dat de mannen Rutten daar gewoon al naar de sportschool gaan, telt voor C&K niet?

Ik vond het trouwens wel meevallen hoe ma Rutten reageerde. Zij stond op een gegeven moment toch gewoon lachend naar het voetbal te kijken? Vrij logisch dat ze zich afvroeg waarom zij van niks wisten. Ik zou dat persoonlijk echt niet leuk vinden. Terwijl ik notabene niet eens mee zou willen voetballen!
Die Kirsten heeft in het hele dorp lopen flyeren en zelfs een onbekend team uit een naburig dorp weten te strikken (hoe dan?), dus ze had ook best even bij de fam. Rutten langs kunnen gaan. Ze had gewoon uit kunnen leggen waar ze mee bezig was en kunnen vragen of de familie zou willen komen aanmoedigen. Dan ben je ook duidelijk, maar niet achterbaks.
Helemaal mee eens, ik zou ook raar opkijken als je zoveel moeite kan doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Christiaan zo stom telkens met het voorlezen van wat hij wil zeggen in het Spaans.
Alle reacties Link kopieren
Christiaan is stom...whahahahaha..

Ooh ik ben blij dat ik niet mee doe aan zo'n programma...er zou maar zo over je gepraat worden. Ik ben in reallife helemaal niet zo snel oordelend.
Alle reacties Link kopieren
Account2 schreef:
11-07-2019 19:17
Christiaan is stom...whahahahaha..

Ooh ik ben blij dat ik niet mee doe aan zo'n programma...er zou maar zo over je gepraat worden. Ik ben in reallife helemaal niet zo snel oordelend.
Erg hè? In real life, haat ik geklets over anderen. Maar ik vind dit eigenlijk wel eens lekker :$
Alle reacties Link kopieren
yette schreef:
11-07-2019 20:48
Erg hè? In real life, haat ik geklets over anderen. Maar ik vind dit eigenlijk wel eens lekker :$
Ja stom is dat maar ik heb dat ook :P
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
11-07-2019 17:41
Ik vind Christiaan zo stom telkens met het voorlezen van wat hij wil zeggen in het Spaans.

Jouw Spaans is vloeiend?

En hoe zou het dan anders moeten doen? in gebarentaal??

Daarbij spreekt hij prima Engels.. maar ja, no comprendo he,! want de doorsnee Spanjaard spreekt uiteraard geen enkel woord over de grens.

Het staat misschien een beetje raar om tegen iemand te spreken terwijl je alles van je telefoon afleest.. maar ze doen het toch mooi maar.
Alle reacties Link kopieren
Hoe kan die ma Rutten zo goed Spaans spreken? Is ze zelfs Spaans? Ze praat trouwens een beetje zoals Maxima, met een ‘Argentijns-Nederlands’ tongval ;-D
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
11-07-2019 21:17
Jouw Spaans is vloeiend?

En hoe zou het dan anders moeten doen? in gebarentaal??

Daarbij spreekt hij prima Engels.. maar ja, no comprendo he,! want de doorsnee Spanjaard spreekt uiteraard geen enkel woord over de grens.

Het staat misschien een beetje raar om tegen iemand te spreken terwijl je alles van je telefoon afleest.. maar ze doen het toch mooi maar.
Ken je ze persoonlijk?

Nee ik spreek geen Spaans maar ik doe niet mee en heb ook niet al zogenaamd jaren de droom om in Spanje te gaan wonen.
En er is gewoon een tolk aanwezig. En ja ik vind dat behoorlijk raar om altijd van de telefoon af op te lezen. Probeer het dan uit je hoofd te leren.
Alle reacties Link kopieren
Mark en Donna willen 12 man in een klein donker kamertje proppen, gezellig :bonk:
groentuintje wijzigde dit bericht op 12-07-2019 09:04
2.47% gewijzigd
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk seizoen weer!

Ik vind Christiaan en Kirsten echt vreeeselijk. Wat een kindvrouwtje is zij en hij.. Ugh.

Juani en John vind ik, ondanks het accent, super leuk.

Thysa en Wijnand vind ik muah, echte yuppen.

Familie Rutten op zich leuk, alleen jammer dat zij zichzelf overal zo op de voorgrond zet.

Die jonkies vind ik wel schattig, maar ik ben er niet zo van overtuigd dat dat wat gaat worden.
Alle reacties Link kopieren
Kirsten kan moeilijk haar zoontje loslaten, vandaar dat ze dat kind ook overal naartoe sleept.
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
GroenTuintje schreef:
12-07-2019 09:09
Kirsten kan moeilijk haar zoontje loslaten, vandaar dat ze dat kind ook overal naartoe sleept.
Om moe van te worden.... wat een jankerd
Alle reacties Link kopieren
Die moeder Rutten wil wel overal met haar neus vooraan staan. Ook bij de Spaanse taallessen. Ik denk dat ze daarom niet lekker ligt in de groep. Ook die discussie over dat ze als Fam buitengesloten worden door de andere 4 stellen.
Voor iedereen een groene tuin
GroenTuintje schreef:
12-07-2019 09:09
Kirsten kan moeilijk haar zoontje loslaten, vandaar dat ze dat kind ook overal naartoe sleept.
Irritant idd dat ze die baby overal mee naartoe sleept. Ze had allang een lokale oppas kunnen vinden.
Alle reacties Link kopieren
Leuke stellen dit jaar, we zitten nu een marathon te doen via terugkijken. We zijn bij de muurtekening, nog een paar te gaan!
Alle reacties Link kopieren
Oh-happy-day schreef:
12-07-2019 16:42
Leuke stellen dit jaar, we zitten nu een marathon te doen via terugkijken. We zijn bij de muurtekening, nog een paar te gaan!
Mmmm, 1 leuk stel maar volgens de meesten hier
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Thysa en Wijnand wel leuk eigenlijk! En Mark en Donna vind ik leuke tv. 12 mensen in dat kamertje ... ze hebben geen idee!

En wat betreft die spaans lessen ben ik het eens met Juani. Volgens mij leidt ma Rutte aan 't fear of missing out syndroom.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn favorieten (Elisa, Demi, Juani en John) en vind alleen Christiaan en Kirsten niet leuk. Alle anderen hebben allemaal wel wat.
Alle reacties Link kopieren
Mijn favoriete stel is nu John en Juani :biggrin: . Kan goed naar ze kijken :) .
Elisa Rutten is ook genieten qua kijken, never a dull moment :proud:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Donna en Mark hebben hun website online staan.

https://www.stayinnshape.nl/
We’re all mad here
Alle reacties Link kopieren
Die site ziet er goed uit. Ik vroeg me alleen één ding af: ze hebben maar één ruimte om te verhuren. Toch bieden ze die op verschillende manieren aan (voor 2, 4 of 6 personen) Ik vraag me af hoe dat in de praktijk werkt. Zouden ze een aantal bedden in een opslag hebben en die tevoorschijn halen als de situatie erom vraagt? Of hebben ze gewoon foto's van verschillende delen van het appartement geplaatst bij de verschillende arrangementen?
Life's not about waiting for the storm to pass... It's about learning to dance in the rain.
Lunaloona schreef:
15-07-2019 14:37
Die site ziet er goed uit. Ik vroeg me alleen één ding af: ze hebben maar één ruimte om te verhuren. Toch bieden ze die op verschillende manieren aan (voor 2, 4 of 6 personen) Ik vraag me af hoe dat in de praktijk werkt. Zouden ze een aantal bedden in een opslag hebben en die tevoorschijn halen als de situatie erom vraagt? Of hebben ze gewoon foto's van verschillende delen van het appartement geplaatst bij de verschillende arrangementen?
Er staat dat de kamer een bed heeft en twee slaapbanken, dus in totaal kun je er met 6 personen in. Maar dat moet je maar net willen. Privacy is een groot goed. Ze hadden beter 2 slaapkamers met beiden een ensuite kunnen maken zodat ze max 4 personen tegelijk kunnen ontvangen, maar wel elk in hun eigen ruimte.
Alle reacties Link kopieren
GroenTuintje schreef:
15-07-2019 12:10
Mijn favoriete stel is nu John en Juani :biggrin: . Kan goed naar ze kijken :) .
Elisa Rutten is ook genieten qua kijken, never a dull moment :proud:
Ik heb nu ook het meest met de Limburgers.

Elisa, pfff als dat mijn schoonmoeder was liet ik 'r mooi alleen naar Polopos gaan. Ik vind haar erg aanwezig.

Van Christiaan is het irritant dat als hij voor de camera een verhaal verteld, hij steeds naar zijn vrouw kijkt. Het stoort me elke keer.
Alle reacties Link kopieren
C&K zijn zo'n stel dat over 10 jaar uitelkaar is.

Hoe D&M dat doen met kamers is mij ook een raadsel. Door groepskamers te doen trek je toch een ander type gast aan.

Mw. Rutten vind ik net een cavia.
We’re all mad here

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven