Entertainment alle pijlers

Spoilertopic: Het Spaanse dorp Polopos

10-07-2019 17:50 1176 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook dit jaar vestigen zich vijf Nederlandse stellen in een uitgestorven dorp! Dit jaar trekken ze naar het Spaanse dorp Popolos. In het dorp, waar de jongeren masaal wegtrekken om elders aan het werk te gaan kopen de vijf Nederlandse koppels voor 1 euro een huis. Het huis moeten ze opknappen tot een bewoonbaar geheel. Zolang dat nog niet zover is, wonen ze op een camping in de buurt. Ondertussen zetten ze hun eigen onderneming op om weer toeristen te trekken naar Videoland.

De deelnemers van dit jaar zijn:
Familie Rutten: camperplaats en markt.
Mark en Donna: B&B en sportieve vakanties
Thysa en Wijnand : Kunstenaarsstudios en koffiehuis
John en Juani: B&B en motortochten
Kirsten en Christiaan met Lucas: Luxe verblijf met wellnessfaciliteiten

Omdat Videoland voorloopt op RTL en het gewone topic niet willen verpesten met spoilers, is hier een speciaal spoilertopic. Het topic zonder spoilers vind je hier: entertainment/het-spaanse-dorp-polopos/ ... #p30114841
Seriously?
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel dolfje, heb het gelezen.
Alle reacties Link kopieren
GroenTuintje schreef:
11-07-2019 22:09
Hoe kan die ma Rutten zo goed Spaans spreken? Is ze zelfs Spaans? Ze praat trouwens een beetje zoals Maxima, met een ‘Argentijns-Nederlands’ tongval ;-D
Ze heeft als kind in Spanje gewoond.
Altijd van je afsnijden
Alle reacties Link kopieren
onzichtbarevrouw schreef:
18-07-2019 18:09
Ze heeft als kind in Spanje gewoond.
Dankje :) . Als kind leer je het beste een taal, zonder al te veel moeite, blijkt maar weer.
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Fam. Rutten trekt zich terug uit de 3e weekopdracht??
Benieuwd wat daar nu weer de reden van is?!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ze onder vuur liggen omdat ze de spulletjes van het dorp niet hebben gedeeld met de anderen.
Alle reacties Link kopieren
Niet om te roddelen... maar wat is moeder Rutten een zware logge vrouw, ze is ongezond dik
Alle reacties Link kopieren
Bergje65 schreef:
18-07-2019 20:25
Ik denk dat ze onder vuur liggen omdat ze de spulletjes van het dorp niet hebben gedeeld met de anderen.
Dat zou heel goed kunnen. Vond het ook wel raar dat ze dat niet heeft gedaan, het was duidelijk aangegeven volgens mij.
Seriously?
Googel is,ok bijna, mijn beste vriend maar ik kan de leeftijden van de deelnemers niet vinden. Best wel benieuwd naar.
Wie weet het wel?
Alle reacties Link kopieren
VivaYfke schreef:
18-07-2019 22:25
Googel is,ok bijna, mijn beste vriend maar ik kan de leeftijden van de deelnemers niet vinden. Best wel benieuwd naar.
Wie weet het wel?
Stel met kind zijn 30 en 32 jaar.

De rest weet ik helaas ook niet
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Donna en Mark zijn 24 en 27
Alle reacties Link kopieren
VivaYfke schreef:
18-07-2019 22:25
Googel is,ok bijna, mijn beste vriend maar ik kan de leeftijden van de deelnemers niet vinden. Best wel benieuwd naar.
Wie weet het wel?
Ha jij ook al? IK ben ook al zo nieuwsgierig! Vooal naar die Juani..
Alle reacties Link kopieren
Die vriendin van Juani zat heel opvallend haar vingers te likken en daarna weer verder boterhammen te smeren :sick:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Account2 schreef:
18-07-2019 22:46
Ha jij ook al? IK ben ook al zo nieuwsgierig! Vooal naar die Juani..
Die benen! Wow, dat wil ik ook!
Ik moet ook hoognodig mijn prioriteiten gaan stellen: boterhammetjes smeren en 3 uur wandelen per dag - verder zoeken ze het maar uit!
Alle reacties Link kopieren
yette schreef:
19-07-2019 09:40
Die benen! Wow, dat wil ik ook!
Ik moet ook hoognodig mijn prioriteiten gaan stellen: boterhammetjes smeren en 3 uur wandelen per dag - verder zoeken ze het maar uit!
:rofl:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Elisa loopt weer moeilijk te doen omdat hun 2x zoveel kaarten moeten verkopen ( ze zijn met 4 man). Nu willen ze afhaken bij de weekopdracht.
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Ah jullie hebben de laatste afl. al gezien...die kijk ik vanavond. Ik vond trouwens dat de de stellen bij de presentatie van het kruis al een stuk beter Spaans konden. Vooral Donna en Mark. Kirsten las het nog steeds op.
Alle reacties Link kopieren
GroenTuintje schreef:
19-07-2019 10:00
Elisa loopt weer moeilijk te doen omdat hun 2x zoveel kaarten moeten verkopen ( ze zijn met 4 man). Nu willen ze afhaken bij de weekopdracht.

Ik heb het nog niet gezien, maar ligt het nu aan mij?.. of maakt Elisa graag overal een probleem van??
En ik moet bekennen.. een beetje sensatie is best leuk.. maar ik vind het nu wel heel erg een "Elisa is boos" show worden.
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
19-07-2019 11:15
Ik heb het nog niet gezien, maar ligt het nu aan mij?.. of maakt Elisa graag overal een probleem van??
En ik moet bekennen.. een beetje sensatie is best leuk.. maar ik vind het nu wel heel erg een "Elisa is boos" show worden.
Ja die houdt er wel van om het vuurtje nog meer op te stoken :loveit:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de websites echt slecht trouwens. Die van de fam. Rutten staat niets op over de studio's of de camperplaats, terwijl ik daar juist meer over wil lezen. Wel zie je drie foto's, waarvan de tweede en derde zijn geknipt uit de eerste. Ook is er geen informatie te vinden over de familie.

Die van Christiaan heeft dan weer zoveel informatie dat je beter een boek kunt gaan lezen, alleen de essentiële informatie mis ik dan. Ik heb erg lang moeten zoeken en doorklikken na de prijs bijv.

Die van Donna en Mark zit er nog het beste uit tot nu toe. En die van die kunstenaars is leuk met het eten erbij. De kamers zijn blijkbaar nog niet af.
Seriously?
Alle reacties Link kopieren
MeredithGrey schreef:
19-07-2019 13:47
Ik vind de websites echt slecht trouwens. Die van de fam. Rutten staat niets op over de studio's of de camperplaats, terwijl ik daar juist meer over wil lezen. Wel zie je drie foto's, waarvan de tweede en derde zijn geknipt uit de eerste. Ook is er geen informatie te vinden over de familie.

Die van Christiaan heeft dan weer zoveel informatie dat je beter een boek kunt gaan lezen, alleen de essentiële informatie mis ik dan. Ik heb erg lang moeten zoeken en doorklikken na de prijs bijv.

Die van Donna en Mark zit er nog het beste uit tot nu toe. En die van die kunstenaars is leuk met het eten erbij. De kamers zijn blijkbaar nog niet af.
De foto’s op de website van mark en Donna zijn niet de echte kamers, maar voorbeeld foto’s.
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
GroenTuintje schreef:
19-07-2019 13:57
De foto’s op de website van mark en Donna zijn niet de echte kamers, maar voorbeeld foto’s.
Ahh dat vroeg ik mij nog af, waarom er niet echt goede foto's van de kamers waren.
Seriously?
De familie Rutten trekt zich terug maar dat argument van die andere van iedereen laat het werk liggen dát is ook niet zo want Kristel en Christiaan doen praktisch niets zelf in huis. Die hebben zeeën van tijd.
Alle reacties Link kopieren
2019 schreef:
19-07-2019 15:01
De familie Rutten trekt zich terug maar dat argument van die andere van iedereen laat het werk liggen dát is ook niet zo want Kristel en Christiaan doen praktisch niets zelf in huis. Die hebben zeeën van tijd.
Maar dat is toch hun keuze. Ik snap het argument van de familie Rutten niet. Ze zijn toch ook met twee keer zoveel mensen.
Seriously?
MeredithGrey schreef:
19-07-2019 15:02
Maar dat is toch hun keuze. Ik snap het argument van de familie Rutten niet. Ze zijn toch ook met twee keer zoveel mensen.
Dan hadden ze vanaf begin moeten zeggen dat ze met twee volwassenen moesten komen en niet met vier volwassenen.
Alle reacties Link kopieren
2019 schreef:
19-07-2019 15:04
Dan hadden ze vanaf begin moeten zeggen dat ze met twee volwassenen moesten komen en niet met vier volwassenen.
Huh?
Seriously?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven