Entertainment alle pijlers

Spoilertopic: Het Spaanse dorp Polopos

10-07-2019 17:50 1176 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook dit jaar vestigen zich vijf Nederlandse stellen in een uitgestorven dorp! Dit jaar trekken ze naar het Spaanse dorp Popolos. In het dorp, waar de jongeren masaal wegtrekken om elders aan het werk te gaan kopen de vijf Nederlandse koppels voor 1 euro een huis. Het huis moeten ze opknappen tot een bewoonbaar geheel. Zolang dat nog niet zover is, wonen ze op een camping in de buurt. Ondertussen zetten ze hun eigen onderneming op om weer toeristen te trekken naar Videoland.

De deelnemers van dit jaar zijn:
Familie Rutten: camperplaats en markt.
Mark en Donna: B&B en sportieve vakanties
Thysa en Wijnand : Kunstenaarsstudios en koffiehuis
John en Juani: B&B en motortochten
Kirsten en Christiaan met Lucas: Luxe verblijf met wellnessfaciliteiten

Omdat Videoland voorloopt op RTL en het gewone topic niet willen verpesten met spoilers, is hier een speciaal spoilertopic. Het topic zonder spoilers vind je hier: entertainment/het-spaanse-dorp-polopos/ ... #p30114841
Seriously?
Alle reacties Link kopieren
Jurgen zei dat er niets was wat hem in Nederland hield, tsja logisch, met zo'n vrouw hou je geen vrienden meer over.
Alle reacties Link kopieren
Chart schreef:
10-09-2019 08:26
Kan niet wachten!! :mrgreen:
Ik ook niet :mrgreen: :clown:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
AliM schreef:
10-09-2019 08:33
Jurgen zei dat er niets was wat hem in Nederland hield, tsja logisch, met zo'n vrouw hou je geen vrienden meer over.
:HA:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Fossa schreef:
09-09-2019 21:53
Ik denk dat ma Rutten verslaafd is geraakt aan de aandacht. Daarom ook dat gebedel om een real life soap.
En als we haar aandacht blijven geven krijgt ze haar zin ook nog. Ze werden wel afgedaan op sbs6 als de mensen van 12 ambachten en 13 ongelukken.
Alle reacties Link kopieren
Brabantsvrouwke schreef:
11-09-2019 09:01
En als we haar aandacht blijven geven krijgt ze haar zin ook nog. Ze werden wel afgedaan op sbs6 als de mensen van 12 ambachten en 13 ongelukken.
Op SBS 6 ?
Van je vrienden moet je het hebben.
Even serieus, dat is geen goed voorteken voor hun toekomst.
Alle reacties Link kopieren
Maar effe serieus.. dat gaat toch geen eigen real life soap krijgen??
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
11-09-2019 11:43
Maar effe serieus.. dat gaat toch geen eigen real life soap krijgen??
kan er me ook niets bij voorstellen, zoveel spannends gebeurt er niet. Hoewel ze het wel spannend proberen te houden (ja ik kijk soms op hun fb) Als we terug zijn in Nederland hebben we een verrassing. na hun feestje: o we zijn helemaal onze verrassing vergeten, dus kijk naar inze blog zaterdag..
En er zullen vast wel een paar mensen zijn die het niet erg vinden als ze op hun camping staan om op tv te komen, maar ook een hele hoop niet denk ik
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
whateverever schreef:
11-09-2019 09:36
Op SBS 6 ?
Van je vrienden moet je het hebben.
Even serieus, dat is geen goed voorteken voor hun toekomst.
Luister maar goed na het filmpje
Brabantsvrouwke schreef:
11-09-2019 13:53
Luister maar goed na het filmpje
Ja klopt zei die presentator in de studio.
Alle reacties Link kopieren
Brabantsvrouwke schreef:
11-09-2019 13:53
Luister maar goed na het filmpje
Ik zie alleen het interview bij SBS6 gemist.
Alle reacties Link kopieren
Misschien moeten jullie een nieuw topic openen. Hakken Op Elise.
Het gaat al pagina's niet meer over Polopos alleen maar over hoe slecht, dom, dik en media geil Elise Rutten is. Doe dat dan in een ander topic.
Ha aloha, was jij dan misschien op hun feestje?
Alle reacties Link kopieren
Fossa schreef:
11-09-2019 15:00
Ha aloha, was jij dan misschien op hun feestje?
:HA:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
De stellen doen onderling nog wel veel met elkaar zie ik.
We’re all mad here
Alle reacties Link kopieren
Fossa schreef:
11-09-2019 15:00
Ha aloha, was jij dan misschien op hun feestje?
Of ze is toch Elise of familie van :P
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
11-09-2019 16:33
Of ze is toch Elise of familie van :P
Dat waren wel de geruchten hier
Voor iedereen een groene tuin
Fossa schreef:
11-09-2019 15:00
Ha aloha, was jij dan misschien op hun feestje?
:lol:
Alle reacties Link kopieren
aloha66 schreef:
11-09-2019 14:08
Misschien moeten jullie een nieuw topic openen. Hakken Op Elise.
Het gaat al pagina's niet meer over Polopos alleen maar over hoe slecht, dom, dik en media geil Elise Rutten is. Doe dat dan in een ander topic.
Ze zijn de enigen die zich nog graag laten zien op de voorgrond, dus ja wat wil je dan
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
nlies schreef:
11-09-2019 20:45
Ze zijn de enigen die zich nog graag laten zien op de voorgrond, dus ja wat wil je dan
Dat.
Alle reacties Link kopieren
Op die pagina's werd de meeste tijd een beeld geschetst dat er alleen positief gesproken mocht worden over de familie rutten. Dat geeft natuurlijk een heel vertekend beeld en dat komt nu er meer uit.
Alle reacties Link kopieren
Aloha kan Eliza niet zijn...we waren dan allang voor jaloerse wijven die een ander niets gunnen uitgemaakt.
Van mij mogen ze hun real live show krijgen. Ik ben gelukkig niet verplicht te kijken. Ik vrees toch, hoe krampachtig ze de bekendheid ook uit proberen te melken, het allemaal vanzelf zal doodbloeden.
Alle reacties Link kopieren
Arnica25 schreef:
11-09-2019 22:26
Van mij mogen ze hun real live show krijgen. Ik ben gelukkig niet verplicht te kijken. Ik vrees toch, hoe krampachtig ze de bekendheid ook uit proberen te melken, het allemaal vanzelf zal doodbloeden.
Ja ze krijgen ook haast geen geld meer binnen van die crowdfund...daar hebben ze hun vakantie in ons land van doorgebracht....gewoon een stelletje mafketels :bonk:
Alle reacties Link kopieren
Op hun fb zijn alweer berichten verwijderd, ma Rutten duld geen commentaar. :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Oh-happy-day schreef:
12-09-2019 07:55
Op hun fb zijn alweer berichten verwijderd, ma Rutten duld geen commentaar. :facepalm:
Die moet daar toch ook een dagtaak aan hebben, want het merendeel reageerde negatief op het plan voor een real-life soap. Maar goed dat ze hier niet komt, ze zou een hartverzakking krijgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven