Entertainment alle pijlers

Trouwen in het buitenland SBS6

22-07-2019 20:55 80 berichten
Wie kijkt ook ?
Te gênant voor woorden bruidstaart mee in het vliegtuig verwachten dat ze alles doen voor die all-in prijs .
Alle reacties Link kopieren
Als ze iets goed kunnen in Turkije is het wel bruidstaarten maken! Laagje of 8 is geen uitzondering.

(Ik loop iets achter, hier zijn ze net aangekomen in het hotel)

Echt heel erg gênant dit ja....
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Oh mijn god het wordt nog erger verwachten ze nu dat ze dat klaar gaan maken voor ze ? En ze claimen het strand even echt he hoe erg dit .
Dat dacht ik ook ja. En ook met die briefjes doe dat morgenochtend pas ipv s nachts
marcaro schreef:
22-07-2019 21:05
Dat dacht ik ook ja. En ook met die briefjes doe dat morgenochtend pas ipv s nachts
En die Turkse jongen weg duwen , echt hoe durf je .
Alle reacties Link kopieren
ik zit ook met enorme verbazing te kijken...... all inclusive is niet een privé strand met bijbehorende facilitering
En de logica ook he wat maakt het uit of we op het strand eten of binnen , uh dan snap je het echt niet
Alle reacties Link kopieren
En het hotel zit volgens mij ook niet direct aan het strand, ze bieden aan gasten een gratis ligbed en parasol....
Ben je gek joh zonder overleg meubels pakken , ik val van de ene verbazing in de andere dit kan toch niet.
Alle reacties Link kopieren
Mijn samenvatting van de uitzending tot nu toe: :facepalm:
geneet van 't laeve
Alle reacties Link kopieren
Echt te erg dit.
Niet normaal, bloemen plukken, wat een aso's.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Ik snap wel dat sommige mensen geblurred zijn ik zou hier ook niet mee geassocieerd willen worden .
Alle reacties Link kopieren
OMG!!! Echt te zot voor woorden! :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
OMG!!! Echt te zot voor woorden! :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Ook leuk, op heel veel foto's de zonnebril op.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Zouden ze de zooi ook zelf opruimen?
Alle reacties Link kopieren
ja echt die bloemen gewoon afknippen :-o Normaal vraag je dat en krijg je volgens mij het mooiste boeket
Hmmm abrupt einde
Alle reacties Link kopieren
veel zonnebrillen inderdaad en weggevaagde gezichten
Alle reacties Link kopieren
ja Yildizlar, weten we nog niet of de zooi opgeruimd is
pongpeng schreef:
22-07-2019 21:27
ja Yildizlar, weten we nog niet of de zooi opgeruimd is
Wat denk jij ik gok van niet vinden ze vast normaal .
Alle reacties Link kopieren
Is dit echt of is alles in scene gezet :sarcastic: ???
Alle reacties Link kopieren
Samengevat: ze dachten dat all-inclusive, inclusief weddingplanner, catering en bruidsboeket zou zijn.

Er werd me niet helemaal duidelijk of de gasten hun eigen tickets en verblijf hadden betaald?? Eerste paar minuten gemist namelijk.
Alle reacties Link kopieren
Verbazingwekkend trouwens dat de bruidstaart mee mocht in vliegtuig.
Alle reacties Link kopieren
Verwachten dat alles wat zij willen onder all-inclusieve valt en het een kleine moeite vinden dat alles bij hun word gebracht en het raar vinden dat daar een extra prijskaartje onder valt :facepalm:

Van de ene verbazing in de andere verbazing, wat een stel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven