Entertainment alle pijlers

Zomergasten 2019!

28-07-2019 20:23 53 berichten
Wie kijkt er ook?

28-07 John vd Heuvel
04-08 Hanna Bervoets
11-08 Nina Jurna
18-08 Maxim Februari
25-08 Wanda de Kanter
01-09 Ivo van Hoven

Ik ken ze lang niet allemaal, maar hoop op mooie avonden!
Alle reacties Link kopieren
Ben vooral heel benieuwd naar Hanna Bervoets. Leuke schrijfster en binnenkort komt zij naar een evenement dat ik mede heb georganiseerd. Laatst ook een interview gelezen in de Volkskrant, intrigerende vrouw.
I'm not crazy. My reality is just different than yours.
Ben ik ook benieuwd naar ja, lijkt me een leuke vrouw.
Verder een leuke mix van achtergronden van de gasten.
Alle reacties Link kopieren
Hanna Bervoets lijkt mij ook interessant!

Wanda de Kanter is toch van de antirook? Ik vind drankmisbruik veel schadelijker voor de samenleving.

John van de Heuvel beetje leuteraar.
Was leuker geweest Ellie Lust.
Ik ken alleen John van de Heuvel en die boeit mij niet. Dus nee , ik ga niet kijken.
miedo schreef:
28-07-2019 20:57
Hanna Bervoets lijkt mij ook interessant!

Wanda de Kanter is toch van de antirook? Ik vind drankmisbruik veel schadelijker voor de samenleving.

John van de Heuvel beetje leuteraar.
Was leuker geweest Ellie Lust.
Nee dat stomme mens was vorige week al elke dag op tv.
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
28-07-2019 21:01
Ik ken alleen John van de Heuvel en die boeit mij niet. Dus nee , ik ga niet kijken.
Misschien moet je juist daarom kijken. Ik vind Zomergasten altijd leuk, juist omdat je toch vaak een andere kant van de gasten ziet.
I'm not crazy. My reality is just different than yours.
MockTurtle schreef:
28-07-2019 21:04
Misschien moet je juist daarom kijken. Ik vind Zomergasten altijd leuk, juist omdat je toch vaak een andere kant van de gasten ziet.

Ja, precies!
Sowieso leuk om een avond lang naar bepaalde thema's te kijken, ook als ik de gast niet ken.
John vd Heuvel leutert wel ja maar ik vermaak me er nog wel mee.
Alle reacties Link kopieren
Beetje laat in de zomer.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Hoezo laat?
Alle reacties Link kopieren
Thema-avonden zijn echt een trend en ik begrijp niet waarom. Hele avonden moet je dan naar eenzelfde soort uitzending kijken en daar word je helemaal gaar van. Misschien denken ze dat je het gaat opnemen om later wat meer gespreid over de week terug te kijken maar dat doe ik echt niet. Ik heb een hele harddisk vol met gemiste programma's die ik nooit zal terugkijken.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Splinter_ schreef:
28-07-2019 22:35
Hoezo laat?
De zomer is al aardig op gang.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik kwam er net al zappend terecht. Leuk programma altijd.

Wanda de Kanter is inderdaad een longarts die zich inzet voor de strijd tegen het roken. De De Alliantie Nederland Rookvrij heeft haar en haar collega-longarts Pauline Dekker eerder dit jaar uit de koepel gezet omdat ze Wanda en Pauline te activistisch en confronterend vonden.
Ik heb astma en ben erg blij met hun inzet. Ben ook geen voorstander van teveel drinken hoor. Maar het voordeel daarvan vind ik dat een ander mijn gezondheid geen schade toebrengt als hij teveel zuipt. Bij roken dus helaas wel....
Had trouwens nog nooit van Nina Jurna gehoord. Even gegoogeld wie het is.
MockTurtle schreef:
28-07-2019 21:04
Misschien moet je juist daarom kijken. Ik vind Zomergasten altijd leuk, juist omdat je toch vaak een andere kant van de gasten ziet.
Dat is één van de dingen die ik ook altijd leuk vind. Kijken in de ziel vond ik wat dat betreft ook altijd goed.
MockTurtle schreef:
28-07-2019 21:04
Misschien moet je juist daarom kijken. Ik vind Zomergasten altijd leuk, juist omdat je toch vaak een andere kant van de gasten ziet.
Dat is één van de dingen die ik ook altijd leuk vind. Kijken in de ziel vond ik wat dat betreft ook altijd goed.
retrostar schreef:
28-07-2019 22:39
De zomer is al aardig op gang.

Nog niet op de helft.

Dat wat jij niet leuk vindt aan dit programma, vind ik nou juist wel leuk.
Gelukkig is die keuze er.
Alle reacties Link kopieren
https://nl.wikipedia.org/wiki/Zomergast ... programma)
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
28-07-2019 22:42
Ik kwam er net al zappend terecht. Leuk programma altijd.

Wanda de Kanter is inderdaad een longarts die zich inzet voor de strijd tegen het roken. De De Alliantie Nederland Rookvrij heeft haar en haar collega-longarts Pauline Dekker eerder dit jaar uit de koepel gezet omdat ze Wanda en Pauline te activistisch en confronterend vonden.
Ik heb astma en ben erg blij met hun inzet. Ben ook geen voorstander van teveel drinken hoor. Maar het voordeel daarvan vind ik dat een ander mijn gezondheid geen schade toebrengt als hij teveel zuipt. Bij roken dus helaas wel....
Nou mijn buren roken en drinken veel alcohol. En ik kan je melden dat ik van hun alcohol gebruik aardig meer last heb qua hun gedrag dan hun sigaretje.
miedo schreef:
28-07-2019 23:31
Nou mijn buren roken en drinken veel alcohol. En ik kan je melden dat ik van hun alcohol gebruik aardig meer last heb qua hun gedrag dan hun sigaretje.
Zou kan, maar ik zie niet welke schade het aan jouw gezondheid toebrengt als ze veel drinken. Overlast als schreeuwen, lallen, kabaal etc. wel natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Janine Abring kende ik nog niet zo goed maar ik stoorde mij wel aan haar gegniffel af en toe. Bijvoorbeeld als John verteld over hoe de Hells Angels staatsinformatie hebben gestolen reageert ze zo: 'hihi echt waar? Gniffel'.
Ik had het idee dat John het ook maar irritant vond. Zo waren er meer momenten.

Maar wel interessant interview verder.
Ik vond ze al snel vrij ontspannen overkomen. Geen last gehad van het gegniffel, maar ik heb haar ook wel vaker gezien inmiddels.
Verder inderdaad wel interessant, maar (John vd Heuvel) niet erg verrassend.
Ik had het leuk gevonden om wat meer persoonlijke dingen van John vd Heuvel te weten te komen, het was wel erg werk-gerelateerd.
anoniem_150601 wijzigde dit bericht op 29-07-2019 07:33
0.39% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Fishie44 schreef:
28-07-2019 23:43
Janine Abring kende ik nog niet zo goed maar ik stoorde mij wel aan haar gegniffel af en toe. Bijvoorbeeld als John verteld over hoe de Hells Angels staatsinformatie hebben gestolen reageert ze zo: 'hihi echt waar? Gniffel'.
Ik had het idee dat John het ook maar irritant vond. Zo waren er meer momenten.

Maar wel interessant interview verder.
Ik had hetzelfde. Kon helaas vanwege het werk maar een stukje zien dus ga het nog terugkijken, maar ik vond haar best irritant als interviewer en snap niet waarom iedereen zo lyrisch over haar is.

Naar mijn gevoel zat ze er iets teveel met pretoogjes en het had een hoog ‘hihi-gehalte’ waardoor ze ontzettend naïef overkwam.
Seriously?
MeredithGrey schreef:
29-07-2019 00:56
Ik had hetzelfde. Kon helaas vanwege het werk maar een stukje zien dus ga het nog terugkijken, maar ik vond haar best irritant als interviewer en snap niet waarom iedereen zo lyrisch over haar is.

Naar mijn gevoel zat ze er iets teveel met pretoogjes en het had een hoog ‘hihi-gehalte’ waardoor ze ontzettend naïef overkwam.
Helemaal met je eens. Vond de wijze van interviewen/vragen niet diepgaand genoeg voor een presentator van een dergelijk programma. Maar kan nog veranderen natuurlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven