Entertainment alle pijlers

Derry Girls

13-08-2019 08:59 20 berichten
Ik vind dat deze geweldige serie een eigen topic verdient!!! Ik heb van de week serie 2 bekeken welke ik nog beter vond dan het eerste seizoen..

Wie geniet er nog meer van deze serie? Mijn favoriete karakter: Sister Michael :cheer:
Alle reacties Link kopieren
sssstttt
ik heb seizoen 1 gezien, en laat seizoen 2 even wachten, tot ik een weekend lekker veel tijd heb.
Verheug me!
dus, ik duik weer onder, wil geen spoilers :)
Haha snap ik!!! Heerlijk dat je t nog te goed hebt!!!
Alle reacties Link kopieren
Jaaa, hier ook blij met seizoen 2!
En Sister Michael is nog steeds geweldig.
Je moet niet alles geloven wat je denkt
Alle reacties Link kopieren
Seizoen 3 komt pas in 2020 las ik ergens. Zo jammer, het is echt een leuke serie.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een paar afleveringen gezien van seizoen 1, vond het opzich wel leuk maar niet echt iets wat ik weer moet zien.
Alle reacties Link kopieren
Geweldige serie!
Had volledig gemist dat er een nieuw seizoen was, ga meteen vanavond kijken!
Alle reacties Link kopieren
heerlijke serie, ik lag binnen 2 min in een deuk, Sister Micheal is idd geweldig lekker sarcastisch.
Ik vind Michelle ook hilarisch, en vind ik Brigit? schattig vooral haar gezichtsuitdrukkingen
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Heeeerlijke serie, echt spot-on. Seizoen twee is fantastisch!
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
13-08-2019 12:12
heerlijke serie, ik lag binnen 2 min in een deuk, Sister Micheal is idd geweldig lekker sarcastisch.
Ik vind Michelle ook hilarisch, en vind ik Brigit? schattig vooral haar gezichtsuitdrukkingen
Ik zit mij nu echt serieus af te vragen wie Brigit is. Ik heb die naam gemist, welk karakter bedoel je ?
nimue_iparis schreef:
13-08-2019 10:28
Seizoen 3 komt pas in 2020 las ik ergens. Zo jammer, het is echt een leuke serie.
Wat heerlijk dat er een derde seizoen nog komt

Ik heb ook een zwak voor James..vooral in seizoen 2.. En dan ook die heerlijke muziek
Alle reacties Link kopieren
luca schreef:
13-08-2019 12:35
Ik zit mij nu echt serieus af te vragen wie Brigit is. Ik heb die naam gemist, welk karakter bedoel je ?
klein blond meisje beetje bolle toet , ze heeft een hoog piepstemmetje en kijkt vaak heel moeilijk
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
13-08-2019 17:57
klein blond meisje beetje bolle toet , ze heeft een hoog piepstemmetje en kijkt vaak heel moeilijk

Clare?
Je moet niet alles geloven wat je denkt
Alle reacties Link kopieren
botanietje schreef:
13-08-2019 18:37
Clare?
Ik denk idd dat ze die bedoelt. Ze heten Erin Michelle Orla Clare en James. Ook als ik google vind ik geen Brigit.
Alle reacties Link kopieren
jaa Clare bedoel ik :hihi: weet niet hoe ik aan Birgit kom :@@:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Echt hilarisch inderdaad! Heb de twee seizoenen in een weekend gezien. Jammer alleen dat de afleveringen kort zijn! Die moeder is ook heerlijk hysterisch om alles.
Alle reacties Link kopieren
jaaaa, nu serie 2 ook gezien
Het was weer fijn, ik geloof dat ik de familieleden er omheen het leukst vindt. Die zijn het meest echt, meest naturel.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de serie echt geweldig en de familie leden zijn ook wel een beetje herkenbaar.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
20-08-2019 11:35
Het was weer fijn, ik geloof dat ik de familieleden er omheen het leukst vindt. Die zijn het meest echt, meest naturel.

Ik heb altijd medelijden met Erins vader wanneer hij weer eens wordt afgekat door opa. :-D
Je moet niet alles geloven wat je denkt
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
13-08-2019 12:12
heerlijke serie, ik lag binnen 2 min in een deuk
Ja precies dit! Opening met the cranberries (meteen op mijn spotifylijst gezet was dat nr een beetje vergeten maar herkende meteen de eerste noot al en weet gewoon de hele tekst nog)
En dan het moment dat je ziet waar die gesproken tekst vandaan komt. Ijzersterk, hilarisch begin!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven