Entertainment alle pijlers

Help! Grappige leus 25 jaar huwelijk

15-08-2019 10:32 95 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn ouders zijn binnenkort 25 jaar getrouwd. Nu wil ik graag een spandoek maken en deze uit het raam hangen. Maar ik kan NERGENS op internet een grappige, leuke en licht vunzige leus/rijmende spreuk vinden om uit het raam te hangen.


Kunnen jullie er bedenken? Hoe meer hoe beter: ik ga namelijk ook foto's van mijn ouders met grappige spreuken door ons dorp verspreiden, dus kom maar door!

Ik had al bedacht: Een traan, een lach, een schreeuw, een gil: P & D al 25 jaar legaal van bil!
enniepennniee wijzigde dit bericht op 15-08-2019 10:50
0.61% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
En je weet zeker dat je ouders dit op prijs stellen?
Ik zou je namelijk alsnog ter adoptie aanbieden....
Alle reacties Link kopieren
Mocht je mijn dochter zijn... ik Onterf je, als je dat doet
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, ik weet zeker dat mijn ouders hier heel erg om kunnen lachen ;)
Alle reacties Link kopieren
Oh neeee niet die leus in jouw openingspost. Vréselijk, dat ga je toch niet door een dorp verspreiden? Dan ben je echt niet goed snik.
Het is beter om een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken.
~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
Enniepennniee schreef:
15-08-2019 10:34
Hahaha, ik weet zeker dat mijn ouders hier heel erg om kunnen lachen ;)
ai,

nou dan ga ik vanaf nu in stilte stiekem dit topic meelezen. How the Other Half Lives :)
Alle reacties Link kopieren
Lekker grappig als je het zelf al niet kunt bedenken.
.
Alle reacties Link kopieren
vivapimpelmees schreef:
15-08-2019 10:34
En je weet zeker dat je ouders dit op prijs stellen?
Ik zou je namelijk alsnog ter adoptie aanbieden....
:HA:

Jij omschrijft wat ik erbij voel!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik zou spontaan een maand op vakantie gaan in die periode.
Alle reacties Link kopieren
Enniepennniee schreef:
15-08-2019 10:34
Hahaha, ik weet zeker dat mijn ouders hier heel erg om kunnen lachen ;)
Omg.....

Toos en Hennie zeggen al 25 jaar dakennie.

PS drie maal toeteren als je lang nummer 89 rijdt

Hi ha ho
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Caaf-Dracula schreef:
15-08-2019 10:36
Oh neeee niet die leus in jouw openingspost. Vréselijk, dat ga je toch niet door een dorp verspreiden? Dan ben je echt niet goed snik.
Ik vond die eigenlijk nog best meevallen, haha. En die leus was meer bedoeld om op een spandoek te spuiten en uit het raam te hangen.

Met door ons dorp verspreiden bedoel ik overigens meer in onze straat en in de straat van de kroeg (en in de kroeg zelf) waar het feest gehouden wordt... maakt dat het beter? haha
Alle reacties Link kopieren
Enniepennniee schreef:
15-08-2019 10:40
Ik vond die eigenlijk nog best meevallen, haha. En die leus was meer bedoeld om op een spandoek te spuiten en uit het raam te hangen.

Met door ons dorp verspreiden bedoel ik overigens meer in onze straat en in de straat van de kroeg (en in de kroeg zelf) waar het feest gehouden wordt... maakt dat het beter? haha
nee, 'haha', het is (in mijn ogen) echt een heel slecht idee
Het is was een moetertje voor in die tijd
Maar dat na 25 jaar nog steeds enkel spijt.
anoniem_380666 wijzigde dit bericht op 15-08-2019 10:42
5.26% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
25 jaar terug, was Annie nog een geile meid
Nu doet ze voor Koos haar benen nooit meer wijd
We doen alsof we gelukkig zijn
Maar ons huwelijk draait op goedkope wijn
Alle reacties Link kopieren
Enniepennniee schreef:
15-08-2019 10:40
Ik vond die eigenlijk nog best meevallen, haha. En die leus was meer bedoeld om op een spandoek te spuiten en uit het raam te hangen.

Met door ons dorp verspreiden bedoel ik overigens meer in onze straat en in de straat van de kroeg (en in de kroeg zelf) waar het feest gehouden wordt... maakt dat het beter? haha
Als jouw ouders dit leuk vinden gewoon doen. Maar..... als je niet heel zeker bent óf jouw ouders dit leuk vinden dan zou ik het nog eens overwegen. Je met terugwerkende kracht aborteren of ter adoptie aanbieden is namelijk ook zo wat. :P
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Oke, helaas dat ik hier op het forum dus niet veel hulp ga krijgen. jammer dat jullie het geen leuk idee vinden, maar ik weet zeker dat mijn ouders het wel grappig/leuk vinden, en daar gaat het naar mijn idee om. Dus slotje dan maar.
Alle reacties Link kopieren
Enniepennniee schreef:
15-08-2019 10:40
Ik vond die eigenlijk nog best meevallen, haha. En die leus was meer bedoeld om op een spandoek te spuiten en uit het raam te hangen.

Met door ons dorp verspreiden bedoel ik overigens meer in onze straat en in de straat van de kroeg (en in de kroeg zelf) waar het feest gehouden wordt... maakt dat het beter? haha
Nee
Het is beter om een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken.
~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
15-08-2019 10:38
ai,

nou dan ga ik vanaf nu in stilte stiekem dit topic meelezen. How the Other Half Lives :)
Ik ook :lol:
Alle reacties Link kopieren
Zet dan 2 poppen in de tuin met 'al 25 jaar een paar' of '25 jaar getrouwd' ofzo als je dan persee iets ludieks wil doen.

Maar zo'n leus is gewoon dom, flauw en heel erg stom. Ik zou me doodschamen als mijn kinderen dat voor mij zouden doen.
Het is beter om een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken.
~ In loving memory of AnnA.
lilalinda schreef:
15-08-2019 10:42
25 jaar terug, was Annie nog een geile meid
Nu doet ze voor Koos haar benen nooit meer wijd
We doen alsof we gelukkig zijn
Maar ons huwelijk draait op goedkope wijn
:HA:
Alle reacties Link kopieren
Enniepennniee schreef:
15-08-2019 10:43
Oke, helaas dat ik hier op het forum dus niet veel hulp ga krijgen. jammer dat jullie het geen leuk idee vinden, maar ik weet zeker dat mijn ouders het wel grappig/leuk vinden, en daar gaat het naar mijn idee om. Dus slotje dan maar.
Helaas voor jou is dat niet hoe dit forum werkt.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Caaf-Dracula schreef:
15-08-2019 10:47
Zet dan 2 poppen in de tuin met 'al 25 jaar een paar' of '25 jaar getrouwd' ofzo als je dan persee iets ludieks wil doen.

TO's manier van lol zou zijn, 2 naakte poppen, bovenop elkaar, hihi
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
15-08-2019 10:50
TO's manier van lol zou zijn, 2 naakte poppen, bovenop elkaar, hihi
Hi hi hilarisch ja
Het is beter om een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken.
~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
Had niet verwacht dat dit zulke reacties zou uitlokken... Ik bedoel het goed hoor! Ik heb de handen ineen geslagen met de vriendengroep van mijn ouders, bij hen is tot nu toe bij elke 25 jaar huwelijk iets vergelijkbaars gedaan, evenals bij de bruiloften van alle mensen in die groep 20-30 jaar geleden, dus vandaar dat ik het een grappig idee vind, en vandaar ook dat ik weet dat mijn ouders het grappig vinden.
Mijn ouders zijn volgend jaar 40 jaar getrouwd. Ik zit ineens vol inspiratie :hyper:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven