Entertainment alle pijlers

Uit mijn keuken

20-08-2019 19:28 21 berichten
Wie kijkt ook dagelijks op NPO 1 beetje combi tussen bed and breakfast en smaken verschillen .
Vijf huiskamerrestaurants die tegen elkaar strijden .
Heerlijk kneuterig ik houd er van .
Gister na 10 minuten afgezet, te traag wat mij betreft. En een vervelende vertelstem.
Ik neem het op, ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Beetje "My kitchen rules.", maar dan voor 50-plussers.
Je hoeft niet overal iets van te vinden.
Oh dat klinkt leuk! Ga ik dan samen binge watchen met We zijn er bijna!
Dat stel uit Zeeuws Vlaanderen zijn de kritische van het stel , gisteren over het toilet en nu over de hond .
Yildizlar schreef:
20-08-2019 19:40
Dat stel uit Zeeuws Vlaanderen zijn de kritische van het stel , gisteren over het toilet en nu over de hond .

Heel kritisch (of zeikerig), maar ze gaven gisteren wel het hoogste cijfer. Een 8.
Ik vind ze behoorlijk inconsequent.
Splinter_ schreef:
20-08-2019 19:50
Heel kritisch (of zeikerig), maar ze gaven gisteren wel het hoogste cijfer. Een 8.
Ik vind ze behoorlijk inconsequent.
Dat klopt viel mij ook meteen op ze zijn nu ook positief over het eten.
Alle reacties Link kopieren
Ooooh wat een goede tip! Heb hem gelijk aangezet van gisteren (lang leve uitzending gemist), ik hou van dit soort programma's inclusief suffe voice-over.
Hmmm mijn mijn is minder enthousiast geloof ik want die gaat naar boven. Haha me-time, gratis en voor niets. :-D
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Ik kijk nu, maar wat een verschrikkelijke stemmen hebben die zweverige dames.
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
21-08-2019 19:35
Ik kijk nu, maar wat een verschrikkelijke stemmen hebben die zweverige dames.
Heerlijke vooroordelen bevestigende stemmen he! Vond ik althans. Oooh ik hou hiervan. :biggrin:
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Ja brrr niet mijn ding maar de gasten konden het wel waarderen zo te zien.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook, heb alleen mijn schoonouders op bezoek en ze zijn luidruchtig.
Erg klassiek interieur had niet anders verwacht maar zeker niet brocante wat een van de deelnemers zei.
Ik heb net 2 afleveringen achter elkaar gekeken. Dat is wel wat veel van het goede ;-D
Best irritant dat ze elke keer dat standaard riedeltje oplezen van wie wie is en wat Petra Possel doet.
De 2 vrouwen hadden een kritische bui vandaag. Maar ze hadden wel gelijk over het hoofdgerecht; dat had best hetzelfde kunnen zijn als bij de andere gasten, met dan een vervanger voor het vlees.
Alle reacties Link kopieren
Is het programma nu na twee weken al van de buis gehaald?
lokee schreef:
04-09-2019 19:10
Is het programma nu na twee weken al van de buis gehaald?

Ja volgens mij was het een opvullertje in vakantietijd. Jammer, ik vond het best leuk. Ik nam het wel op, zodat ik het steeds terugkerende voorstelrondje door kon zappen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het ook best leuk, maar spoelde idd ook stukjes door. Maar twee weken vind ik wel erg kort voor een nieuw programma.
Ja jammer miste het ook al , erg kort twee weken.
Alle reacties Link kopieren
Enorm kort echt heel jammer vond het heerlijke tv en idd ik nam het ook op en al die herhaalstukjes hoppa doorspoelen.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Yildizlar schreef:
22-08-2019 19:21
Erg klassiek interieur had niet anders verwacht maar zeker niet brocante wat een van de deelnemers zei.

Absoluut geen brocante nee. Ik vond het ook meer klassieke Britse stijl dan Frans.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven