Entertainment alle pijlers

Masterchef Australië 2019

20-08-2019 19:38 219 berichten
Maandag 26 augustus net 5 19.30

Wie kijkt mee?

( met daarvoor om 18.30 een nieuwe My kitchen rules!)
anoniem_277465 wijzigde dit bericht op 20-08-2019 19:56
36.91% gewijzigd
Jeetje zeg, lekker slim om een gerecht te gaan koken dat je nog nooit gemaakt hebt op de dag dat er direct iemand naar huis moet. Kook dan iets dat je kent en zeker weten goed kan bereiden. Steak gaan bakken en niet weten hoe het moet. Tja, doe het dan niet.
Leek me terecht dat Huda meteen eruit ging. Dapper? Vast wel, maar niet slim.

Ik kijk altijd het meest uit naar de pressure tests zoals die van vandaag. Ze maken daar altijd van die mooie dingen ( en dan vooral toetjes ).
Alle reacties Link kopieren
Madrid87 schreef:
04-09-2019 07:35
Jeetje zeg, lekker slim om een gerecht te gaan koken dat je nog nooit gemaakt hebt op de dag dat er direct iemand naar huis moet. Kook dan iets dat je kent en zeker weten goed kan bereiden. Steak gaan bakken en niet weten hoe het moet. Tja, doe het dan niet.
Leek me terecht dat Huda meteen eruit ging. Dapper? Vast wel, maar niet slim.

Ik kijk altijd het meest uit naar de pressure tests zoals die van vandaag. Ze maken daar altijd van die mooie dingen ( en dan vooral toetjes ).
ja dat snap ik ook nooit, gebeurt ieder seizoen weer. Nee ik heb het nooit gemaakt, maar het is eliminatiedag dus ik ga het toch maar even doen.
Net als in Mij kitchen rules. Nooit gemaakt voor zoveel personen, of op die manier, maar kom :"wat kan er nu misgaan?" Eehh alles
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
ik zit nu pas te kijken, als ik Tim was had ik de gok genomen. net bij de besten al een speld hebben, ene r zijn nog zoveel kandidaten dat de kans klein was dat hij helemaal als laatste zou eindigen.
Ik eet ook mistery box vanavond. Heb iets uit de vriezer geplukt, wegens de regen . Wist niet precies wat ik nog had, blijkt risotto te zijn
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ja ik snapte ook niet dat Tim die speld nu al gebruikte. Zo vroeg in het spel terwijl hij duidelijk al bij de betere kandidaten hoort. Ik zou die gok wel durven nemen. En er lag steak, dat had hij de dag ervoor toch al leren koken bij Curtis? Ik had dat ding nooit nu al weggegeven met het oog op de eliminatierondes en pressure tests die nog komen. Hij kwam best zelfverzekerd over maar blijkbaar heeft hij toch weinig vertrouwen in zichzelf dat hij dat ding toch inzet.

Huda was gewoon niet slim bezig. Kook dan iets wat je zeker weten goed kan. Ik had ook verwacht dat die jongen met de Ravioli het ging verpesten omdat we filmpjes van zijn familie zagen maar dat was dus heel lekker.

Oh lekker, risotto. Lust ik ook wel. Ik heb geen zin om te koken ( heb ik nooit ) dus ik eet soep met brood. :P
Alle reacties Link kopieren
Oee bombe Alaska, zo lekker :heart:

Mijn moeder maakte dat vroeger wel eens, vond ik altijd geweldig
Tjezus, wat vals
MevrouwJack schreef:
04-09-2019 19:36
Oee bombe Alaska, zo lekker :heart:

Mijn moeder maakte dat vroeger wel eens, vond ik altijd geweldig
Heerlijk maar moeilijk denk ik .
Die bombe lijk me geen makkelijk gerecht, maarja thuis kan je daar de tijd voor nemen.
Kijk niemand MKR, weer zo`n stel van die raddraaier bij.
Genieten.... :cheer:
Nee ik kijk MKR niet. Zie het einde vaak wel in beeld komen maar het trekt met niet aan ofzo.

Verrassend dat Dee eruit is. Had verwacht dat ze wel ver zou komen. Leek me een heerlijk gerecht trouwens.
Madrid87 schreef:
05-09-2019 07:08
Nee ik kijk MKR niet. Zie het einde vaak wel in beeld komen maar het trekt met niet aan ofzo.
Mij ook niet. Ze zijn mij allemaal veel te overdressed gekleed, alsof ze naar een of ander gala feest gaan. Ik knap daar enorm op af.
Alle reacties Link kopieren
jose-je schreef:
05-09-2019 06:55
Die bombe lijk me geen makkelijk gerecht, maarja thuis kan je daar de tijd voor nemen.
Kijk niemand MKR, weer zo`n stel van die raddraaier bij.
Genieten.... :cheer:
ik wel, schrijf je niet mee op dat topic?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Die bombe had ik wel willen proeven!
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
05-09-2019 10:56
Die bombe had ik wel willen proeven!
Die heeft mijn man een tijdje geleden gemaakt. Spot on!
Alles komt goed, alleen de rest niet
yasmijn schreef:
05-09-2019 11:00
Die heeft mijn man een tijdje geleden gemaakt. Spot on!
Doe mij ff zo’n man!
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
05-09-2019 08:49
Mij ook niet. Ze zijn mij allemaal veel te overdressed gekleed, alsof ze naar een of ander gala feest gaan. Ik knap daar enorm op af.
En dan heerlijk eten en hele lage cijfers geven want stel je voor dat ze meer punten krijgen dan jij hebt.

Ook ik kijk masterchef, samen met oudste zoon
Een kus is een indruk, die met nadruk vraagt om een herdruk
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof niet dat ik ooit gefrituurde kip op heb, al doen zij dan of heel de wereld het lekker vindt
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Had al verwacht dat ze gingen kiezen tussen deze 2
Verassing, dat ze beide mogen koken

Ik heb liever kip uit de oven dan kip uit de frituur
Een kus is een indruk, die met nadruk vraagt om een herdruk
Alle reacties Link kopieren
ik trek de jury steeds minder met hun overdreven enthousiasme
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
nlies schreef:
05-09-2019 19:58
Ik geloof niet dat ik ooit gefrituurde kip op heb, al doen zij dan of heel de wereld het lekker vindt
Ik weet ook niet of ik het ooit op heb, al zou het best kunnen met buffalo wings in Amerika dat dat frituur was.
Vond het wel erg smakelijk uitzien van dat meisje die nu ook de imuniteitspin won.
Alle reacties Link kopieren
nlies schreef:
05-09-2019 22:38
ik trek de jury steeds minder met hun overdreven enthousiasme
Tot nu toe keek ik nog wel met een half oog, maar vandaag ben ik wat anders gaan doen zonder dat ik er erg in had.

Vraag me wel af hoe het volgende seizoen zal worden. Ik ben op mc uitgekeken, maar met andere juryleden zou ik geloof ik niet meer gaan kijken. En veel mensen vinden het nog steeds leuk met deze jury. Misschien een echt ander format? Maar dat zullen ook veel mensen jammer vinden.
mevrouwjack wijzigde dit bericht op 06-09-2019 00:06
0.28% gewijzigd
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Ik bedacht dat als ik toch niet ga kijken ik best even een rondje kon googlen, hoef niet bang te zijn voor spoilers immers: Poh Ling Yeow, Curtis Stone en Maggie Beer zouden de nieuwe presentatoren worden. Wordt door meerdere (kleinere) media gemeld maar is niet bevestigd door henzelf, dus weet niet wat ervan waar is.

Bijzonder trio zo als combinatie. Maggie Beer zit enorm in mijn irritatiezone, té blij ;-D
Tjezus, wat vals
Oh ja dat heb ik ook. Ik trek haar helemaal niet. Maar Poh eigenlijk ook niet. Geen idee waarom maar die heb ik nooit leuk gevonden. Maar Curtis Stone daarentegen, daarvoor ga ik wel weer kijken hoor. :P
Ik trek die constante big smiles bij iedereen sowieso slecht. Het komt allemaal zo nep over. Dat geknuffel ook steeds. Dat hoeft toch niet constant. Die mensen kennen elkaar net.

Bijzonder, dat je een professionele kok bent en dan Ceviche gaat "koken"en dan ook nog denkt te winnen. Soms denk ik dat ze het erom doen. Dat het in scene gezet is omdat de kandidaten anders nooit wat winnen. Je maakt mij niet wijs dat hij dacht dat zijn gerecht goed genoeg zou zijn. De presentatie leek al nergens op.

Jammer voor Derek dat hij niet won maar leuk voor Tessa. Leuk meisje en tot nu toe hele goede gerechten.
MevrouwJack schreef:
06-09-2019 00:05
Ik bedacht dat als ik toch niet ga kijken ik best even een rondje kon googlen, hoef niet bang te zijn voor spoilers immers: Poh Ling Yeow, Curtis Stone en Maggie Beer zouden de nieuwe presentatoren worden. Wordt door meerdere (kleinere) media gemeld maar is niet bevestigd door henzelf, dus weet niet wat ervan waar is.

Bijzonder trio zo als combinatie. Maggie Beer zit enorm in mijn irritatiezone, té blij ;-D
Ik vind die Poh vreselijk irritant! Hoe ze gisteren met die kandidaten aan 't praten was: brrrrr!
Vond het al zo'n stomme keus om die als begeleider te kiezen, maar als je die elke aflevering in de jury hebt....
Gewoon géén vrouw! Mannen zijn veel prettiger om aan te horen. Die ene die vorige seizoenen er altijd bij was met dat langere haar en die man-bun. Die vond ik altijd wel leuk!
Oh Poh is ook niet mijn favoriet terwijl ik nigella altijd wel leuk vind , mag wel een vrouw in wat mij betreft .
Eigenlijk vind ik alles best zolang Marco Pierre White er maar niet in komt brrrr
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar schreef:
06-09-2019 09:20
Oh Poh is ook niet mijn favoriet terwijl ik nigella altijd wel leuk vind , mag wel een vrouw in wat mij betreft .
Eigenlijk vind ik alles best zolang Marco Pierre White er maar niet in komt brrrr
Dat laatste sowieso.

Gewoon Shannon Bennett klonen en er daar drie van doen, dan kom ik weer kijken ;-D
Tjezus, wat vals
Ohja, Shannon Bennett bedoelde ik!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven