Entertainment alle pijlers

Masterchef Australië 2019

20-08-2019 19:38 219 berichten
Maandag 26 augustus net 5 19.30

Wie kijkt mee?

( met daarvoor om 18.30 een nieuwe My kitchen rules!)
anoniem_277465 wijzigde dit bericht op 20-08-2019 19:56
36.91% gewijzigd
ik lees net dat Matt Gary en George de nederlandse masterchef gaan jureren
gerritjevan schreef:
14-12-2019 22:26
ik lees net dat Matt Gary en George de nederlandse masterchef gaan jureren
Geloof ik niet, doe eens een link?
Alle reacties Link kopieren
Humor.
De jury in de keuken met een meesterkok en de deelnemers als jury.
En dan kan er ook het 1 en ander fout gaam
Een kus is een indruk, die met nadruk vraagt om een herdruk
Alle reacties Link kopieren
Wel grappig, die uitzending van gisteren... even ontspanning voor de deelnemers, voordat de laatste strijd losbarst.
Mooi ook hoe die gast expres op de strafbank ging zitten. Even een potje mosterd scoren. :proud:
Oeh Tessa. Dat ging maar net goed. Ik dacht echt dat ze eruit zou vliegen. Of anders Larissa die twee best grote fouten maakte ( niks voor haar ). Maar toch Tim. Nou ja zijn we daar ook weer vanaf. Had het wel verwacht. Simon, Tessa en Larissa in de finale. Denk dat Larissa gaat winnen. Denk ik al een tijdje. Maar Simon is ook echt goed.

Oh en wat is Curtis Stone toch enorm knap zeg. :heart:
Alle reacties Link kopieren
Simon was goed bezig en werkte vlot door.
Zag je ook gelijk toen ze zijn gerecht proefden
Dan weet je wel, hij gaat door.

Ondanks dat Tessa wat langzaam op gang kwam heeft ze het toch maar mooi gefikst
Ze werkt heel nauwkeurig en dat zie je dan ook terug in wat ze presenteert

Larissa maakte fouten maar herstelde dit op tijd waardoor ze toch een redelijk goed gerecht liet zien.

Tim zijn koraal was gewoon niet goed, pech voor hem dat het ingestort was.
Een kus is een indruk, die met nadruk vraagt om een herdruk
Alle reacties Link kopieren
Ik zag de andere deelnemers op de galerij staan en bij sommige had ik echt zo iets van: wie ben jij?
Heb jij ook mee gedaan?
Een kus is een indruk, die met nadruk vraagt om een herdruk
Alle reacties Link kopieren
Het leek wel of het ijs van Larissa nog lekkerder geworden was door haar fout, warm sap erbij gieten.
Ooh dit voelt heel finale waardig zeg! Wat mooi.
Bijna aan z'n eind, masterchef met deze top jury. Ga ze missen!

Vind het zo'n leuk seizoen! Je voelt aan alles dat zij dit seizoen alles eruit halen wat er in zit. Beste seizoen sinds jaren.
Alle reacties Link kopieren
Spannende finale! Hoe kreeg Larissa het voor elkaar om op tijd een voorgerecht te presenteren??? Ze lieten het zien alsof zij nog botten aan het schrapen was toen de anderen al aan het voorgerecht zaten, maar blijkbaar ging het in de praktijk anders.
Alle reacties Link kopieren
wauw, wauw, wauw, wat hebben vooral Tessa en Larissa fantastisch gekookt!
Larissa is de terechte winnares, er is niemand geweest dit seizoen die zo goed was in het herstellen van fouten naast dat ze gewoon echt goed is. Nooit opgeven, maar altijd de tijd nemen om na te denken over hoe ze iets wat mislukt, toch gebruikt kan worden
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad wow
Ik dacht echt even dat haar kans bekeken was met dat harde ijs en ingestorte merengue
Maar ze heeft er goed over nagedacht en opgelost
Plaatje om te zien.
Een kus is een indruk, die met nadruk vraagt om een herdruk
Larissa dus. Had ik niet helemaal verwacht, maar toch een terechte winnaar.

Best wel suf eigenlijk dat ze degene die wint altijd als laatste doen bij de scores. Zo weet je dus al meteen wie er gaat winnen. Aan haar gezicht kon je wel zien dat Tessa het ook wist, toen ze als tweede genoemd werd.
Alle reacties Link kopieren
Na alle gerechten die ze serveerden werden in die volgorde de punten genoemd.
Een kus is een indruk, die met nadruk vraagt om een herdruk
mama-inge schreef:
19-12-2019 22:11
Na alle gerechten die ze serveerden werden in die volgorde de punten genoemd.

Ja, steeds van laagste score naar hoogste. In eerdere ronden viel het me ook al op, degene die wint (of verliest, bij eliminaties) noemen ze altijd als laatste.
Mooi terechte winnaar, Mooi voor de nummers 2 en 3 dat ze nog een mooie prijs kregen om een leuke start te maken.
Alle reacties Link kopieren
rosanna08 schreef:
19-12-2019 20:24
wauw, wauw, wauw, wat hebben vooral Tessa en Larissa fantastisch gekookt!
Larissa is de terechte winnares, er is niemand geweest dit seizoen die zo goed was in het herstellen van fouten naast dat ze gewoon echt goed is. Nooit opgeven, maar altijd de tijd nemen om na te denken over hoe ze iets wat mislukt, toch gebruikt kan worden
Om bovenstaande heel terechte winnares inderdaad, maar ook omdat Larissa steeds opnieuw risico's nam, nieuwe smaken en combinaties uitprobeerde. Dat vernieuwende maakt dat zij méér doet dan alleen maar goed koken.
Tessa speelde steeds op veilig en traditioneel en alhoewel zij dat heel erg goed deed, was dat niet genoeg, naast Larissa, om te winnen.
Mooi dat Larissa won. Ik dacht al voordat er een top 10 was dat het tussen Tessa en Larissa zou gaan. Persoonlijk had ik gedacht dat Tim meer kans had gemaakt in de finale om niet met zo'n enorme achterstand te verliezen als 'Handsome', maar dat het ofwel Tessa ofwel Larissa werd door hun voorgaande goeie prestaties kwam niet als verrassing.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven