Entertainment alle pijlers

Winnares : “Rear of the year award”

23-08-2019 21:11 29 berichten
Ik kwam heel toevallig dit tegen op twitter en moest er hartelijk om lachen.
Die hele award is belachelijk maar wie ‘em gewonnen heeft is nog belachelijker: Amanda Holden. Tf, waar is die rear???
Wie waren de juryleden? Stevie Wonder, Ray Charles en wie nog meer??

Afbeelding

Afbeelding

Blijkbaar is een 48 jarige vrouw met het lichaam van een 12 jarige jochie in trek bij de mannen??

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Joh, ik moet Google stand-by hebben om de ‘Lees ook’ te kunnen ontcijferen, van 85% van die lui heb ik nog nooit gehoord. Laat staan dit soort verkiezingen.

Vond het wel een fijne geruststelling toen ik leerlingen afgelopen schooljaar vroeg of zij ****** kenden. Het antwoord was: “Mevrouw, als u te oud bent om te weten wie het is en ik te jong, dan zijn ze niet goed in wat ze doen” :rofl:
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
De juryleden waren de 12000 mensen die op haar stemden, schijnbaar. Ze heeft gewoon de meeste stemmen gehad...
Maar om haar nou af te kraken, slaat ook nergens op.
¡Apagando las luces!
Als zij gewonnen heeft dan ben ik wel benieuwd wie er verloren hebben. :hihi:
Ik ben allang blij dat ik niet gewonnen heb.
Gelukkig hebben we mannen niet nodig om ons vrouwen onzeker te laten voelen. Dat lossen feeksen zoals jij zelf wel op!
De verkiezing is sneu en zielig. Maar dit topic is niet veel beter.
SombraOnline schreef:
23-08-2019 21:25
De juryleden waren de 12000 mensen die op haar stemden, schijnbaar. Ze heeft gewoon de meeste stemmen gehad...
Maar om haar nou af te kraken, slaat ook nergens op.
Ik kraak haar niet af, ik vraag me alleen af waar die zogenaamde rear te vinden is? Zie jij em ergens staan?
Rear word ook wel eens je kont genoemd, gezien zij met de rug naar de fotograaf staat
nartjie schreef:
23-08-2019 22:02
Rear word ook wel eens je kont genoemd, gezien zij met de rug naar de fotograaf staat
Dank voor de opheldering.
Alle reacties Link kopieren
Kukita-Del-Barrio schreef:
23-08-2019 21:59
Ik kraak haar niet af, ik vraag me alleen af waar die zogenaamde rear te vinden is? Zie jij em ergens staan?
''Blijkbaar is een 48 jarige vrouw met het lichaam van een 12 jarige jochie in trek bij de mannen??''

Jij vindt dat normaal om te zeggen?
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef:
23-08-2019 22:05
''Blijkbaar is een 48 jarige vrouw met het lichaam van een 12 jarige jochie in trek bij de mannen??''

Jij vindt dat normaal om te zeggen?
Wat?
Ze heeft geen vlees. Enkel bot en een lange rug. Dat is een constatering

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Dus? Jeetje. Ben je zo onzeker dat je maar anderen af gaat kraken?
¡Apagando las luces!
Ik heb vermoedelijk een van de dikste konten van deze pijler en ik ben erg blij met mijn bips, maar serieus, wat kan het je schelen dat een mevrouw met een dunnere kont een wedstrijd wint? Het is geen Nobelprijs, ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Dat je haar volop afkraakt is al kansloos, maar dan ook nog schijnheilig doen met je ' wat? Het is een constatering....' :blabla:
Wat een onrecht.
Betty_Slocombe schreef:
23-08-2019 22:18
Ik heb vermoedelijk een van de dikste konten van deze pijler en ik ben erg blij met mijn bips, maar serieus, wat kan het je schelen dat een mevrouw met een dunnere kont een wedstrijd wint? Het is geen Nobelprijs, ofzo.


Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
GlitterCupcake schreef:
23-08-2019 22:23
Afbeelding
:rofl:
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef:
23-08-2019 22:16
Dus? Jeetje. Ben je zo onzeker dat je maar anderen af gaat kraken?
Word eens een beetje luchtig joh. Heel het forum is altijd zo idioot serieus en neemt alles letterlijk. Reageer niet meer in het topic als je het allemaal zooo erggg vind. Of heb jij ook zo’n lange rug... uhhh ik bedoel tenen

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook wel wat constateren, maar ben bang dat ik dan gestaft word :rofl: Open geen topic als je geen kritiek wil, net zo'n dooddoener als jouw ''reageer niet als je het erg vindt''.

Maar ach, jij je zin. De enige met lange tenen hier ben jij.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Wat reageer jij raar, TO! Je hoeft natuurlijk niet te snappen waarom ze wint, maar het is echt een probleem dat vrouwen elkaar constant afkraken. Volgens mij heeft die vrouw er ook niet om gevraagd, en om dan maar te zeggen dat ze het lichaam van een jong jongetje heeft... Ik denk eerder dat er een steekje bij jou loszit, TO. Doe je dit vaker?
Alle reacties Link kopieren
Frambozenkwarktaart schreef:
23-08-2019 22:36
Wat reageer jij raar, TO! Je hoeft natuurlijk niet te snappen waarom ze wint, maar het is echt een probleem dat vrouwen elkaar constant afkraken. Volgens mij heeft die vrouw er ook niet om gevraagd, en om dan maar te zeggen dat ze het lichaam van een jong jongetje heeft... Ik denk eerder dat er een steekje bij jou loszit, TO. Doe je dit vaker?
Nou nou... wel erg zwaar overtrokken voor iemand die een topic opent op de entertainmentpijler. Er zijn hier forummers die 50 pagina’s kunnen voll*llen over de al niet Afrikaanse fenotypische kenmerken van een of ander Britse prinses. Of 40 pagina’s kunnen doorkomen over een of andere Barbie.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
23-08-2019 22:42
Nou nou... wel erg zwaar overtrokken voor iemand die een topic opent op de entertainmentpijler. Er zijn hier forummers die 50 pagina’s kunnen voll*llen over de al niet Afrikaanse fenotypische kenmerken van een of ander Britse prinses. Of 40 pagina’s kunnen doorkomen over een of andere Barbie.
Dat vind ik net zo raar, om eerlijk te zijn! Snap niet waarom vrouwen elkaar zo moeten afkraken :( Misschien waren het niet de juiste woorden die ik heb gekozen, al denk ik nog steeds dat er mentaal iets niet helemaal goed zit als je zo in het leven staat.
Frambozenkwarktaart schreef:
23-08-2019 22:48
Dat vind ik net zo raar, om eerlijk te zijn! Snap niet waarom vrouwen elkaar zo moeten afkraken :( Misschien waren het niet de juiste woorden die ik heb gekozen, al denk ik nog steeds dat er mentaal iets niet helemaal goed zit als je zo in het leven staat.

Als ik hoe in het leven sta?? Ik open een topic voor entertainment en jij komt
met je analyses over feminisme en hoe ik in het leven sta. Dat is zeker overtrokken ja
Wat nemen jullie dit allemaal serieus zeg. Het is toch komisch dat een mevrouw zonder billen een mooiebillenwedstrijd wint? Waarom moet dat allemaal persoonlijk opgevat worden? Een beetje humor mag toch nog wel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven